Deze user is hoogst irritant bezig, zit overal onzin te posten. Kan hij een waarschuwing krijgen of voor mijn part gelijk een ban want ik erger me dood aan hem.
Ik vind het eigenlijk wel meevallen, OK het is onzin maar echt irritant? Sjefke post ook 80% onzin...
Zolang zulke users in het onzinforum blijven vind ik het best, maar laat ze aub. niet hun crap posten in de meer serieuzere forums, daar schiet niemand wat mee op en het leidt alleen maar tot irritatie. Ze voegen niks nuttigs toe en hebben er daarom ook niks te zoeken. IMHO moeten zulke lamers veel harder worden aangepakt, gelijk een schop verkopen.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Nobody's perfect[/quote]Maar goed: die Flip waar het over gaat, mag van mij ook een waarschuwing krijgen. Ik heb het een-en-ander van zijn werk opgezocht, maar het gaat werkelijk helemaal nergens over.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Trust No One[/quote]Kan ik jou niet vertrouwen? 
Dat van dat Nobody's perfect moet je niet te letterlijk opvatten.
Dat van dat Nobody's perfect moet je niet te letterlijk opvatten.
Je mag mij, uiteraard, wel vertrouwen, maar ik vertrouw niemand...
Hmz, ok: mijn vriendin vertrouw ik.
Hmz, ok: mijn vriendin vertrouw ik.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Hij/zij is/was inderdaad irritant bezig.
Maar hij staat al op slot heb ik gezien!
Zie :
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/52940
Maar hij staat al op slot heb ik gezien!
Zie :
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/52940
- NAC Breda -
Heeft hij dat nu ook bij piet marisael gedaan , http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/53095/1 dan istie wel erg irritant.
u can fool all people some time and fool some people alltime
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 oktober 2000 17:32 schreef Revolution het volgende:
Deze user is hoogst irritant bezig, zit overal onzin te posten. Kan hij een waarschuwing krijgen of voor mijn part gelijk een ban want ik erger me dood aan hem.[/quote]<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Heeft hij dat nu ook bij piet marisael gedaan , http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/53095/1 dan istie wel erg irritant.[/quote]Nou dat heeft wel geholpen, het is meteen een heel stuk rustiger op GoT
Deze user is hoogst irritant bezig, zit overal onzin te posten. Kan hij een waarschuwing krijgen of voor mijn part gelijk een ban want ik erger me dood aan hem.[/quote]<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Heeft hij dat nu ook bij piet marisael gedaan , http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/53095/1 dan istie wel erg irritant.[/quote]Nou dat heeft wel geholpen, het is meteen een heel stuk rustiger op GoT
Verwijderd
Op 08 oktober 2000 17:32 schreef Revolution het volgende:
Deze user is hoogst irritant bezig, zit overal onzin te posten. Kan hij een waarschuwing krijgen of voor mijn part gelijk een ban want ik erger me dood aan hem.
Duidelijk verward de beste revolution mij met een andere Jansen. Zeker gezien de verdere links die hier naar verwijzen die zelfs op een totaal andere user betrekking hebben.
Daarbij lijkt het mij ook verstandiger en ook iets meer volwassenheid tonen als je een probleem met een user hebt om deze even persoonlijk aan te spreken.
Even voor alle duidelijkheid ik probeer zeker niet dit topic omhoog te schoppen en dat lijkt mij duidelijk daar het totaal geen inhoud heeft of ook maar iets toevoegd.
Duidelijk verward de beste revolution mij met een andere Jansen. Zeker gezien de verdere links die hier naar verwijzen die zelfs op een totaal andere user betrekking hebben.
Daarbij lijkt het mij ook verstandiger en ook iets meer volwassenheid tonen als je een probleem met een user hebt om deze even persoonlijk aan te spreken.
Even voor alle duidelijkheid ik probeer zeker niet dit topic omhoog te schoppen en dat lijkt mij duidelijk daar het totaal geen inhoud heeft of ook maar iets toevoegd.
Verwijderd
Gaat dit over mij?
Ik kan namelijk in geen van de gelinkt posts b.v.:
(http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/53095/1)
(http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/52940)
in deze thread een reply van mij terugvinden. Ik heb verder ook zeker niet de bedoeling om irritant te zijn, al geef ik toe dan ook mijn posts soms wat recht toe recht aan zijn!
Is hier misschien sprake van en vergissing? Of ben ik echt irritanter dan ik denk?
Ik kan namelijk in geen van de gelinkt posts b.v.:
(http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/53095/1)
(http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/52940)
in deze thread een reply van mij terugvinden. Ik heb verder ook zeker niet de bedoeling om irritant te zijn, al geef ik toe dan ook mijn posts soms wat recht toe recht aan zijn!
Is hier misschien sprake van en vergissing? Of ben ik echt irritanter dan ik denk?
Verwijderd
Dat linkt naar mij, hoezo ben ik irritant? Ik zie wel wat linkjes staan in deze topic maar daar heb ik allemaal niet gepost??
Verwijderd
Volgens mij linkt dat naar iedereen die er op klikt 
Waar gaat dit over? Opheldering lijkt me wel gepast!
Waar gaat dit over? Opheldering lijkt me wel gepast!
Volgens mij is dat eem bug de link en/of Got, ik kom namelijk ook in mijn eigen profile terecht.Op Sunday 28 October 2001 04:02 schreef A.Jansen het volgende:
Op 08 oktober 2000 17:32 schreef Revolution het volgende:
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
misschien wel eens gedacht dat het foutje in Database is door de omzetting
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
wil jij mij nooooit zo erg laten schrikken.. als ik op die link klik krijg ik mijn eigen profielOp Sunday 08 October 2000 17:32 schreef Revolution het volgende:
ik schrok me kapot
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
Nah ja, ben ik in ieder geval weer wakker, wou net gaan slapen eigenlijkOp Sunday 28 October 2001 04:16 schreef LuNaTiC het volgende:
![]()
misschien wel eens gedacht dat het foutje in Database is door de omzetting
Verwijderd
Maar goed: die Flip waar het over gaat, mag van mij ook een waarschuwing krijgen. Ik heb het een-en-ander van zijn werk opgezocht, maar het gaat werkelijk helemaal nergens over.Op Sunday 08 October 2000 20:49 schreef pven het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Nobody's perfect
[/quote]
Alleen door dit ging ik ff denken, zegt pven nu Flip omdat ik het ben, of zegt ie flip als algemeen iemand?
Vage sjit hoor
Verwijderd
Sorrie hoor ik zit hier nu na een avndje stevig stappen en flink drinken nog ff het forun techecken en lees ineens dat ik een slot verdiem. Wat is dat voor een gelul, ik heb niet eens gepost inn de bovengenoemde posts.
Ik lees mmorgen wel waar het echt over gaat maar kan mr nbier voorstellem dat uk echt iets verkeerds heb gedaan.]
nou ja zeg, wat een gedoe zo midden in e nacht.
doeiiii
Ik lees mmorgen wel waar het echt over gaat maar kan mr nbier voorstellem dat uk echt iets verkeerds heb gedaan.]
doeiiii
OMGOp Sunday 28 October 2001 04:33 schreef Zinuz het volgende:
Sorrie hoor ik zit hier nu na een avndje stevig stappen en flink drinken nog ff het forun techecken en lees ineens dat ik een slot verdiem. Wat is dat voor een gelul, ik heb niet eens gepost inn de bovengenoemde posts.
doeiiii
dit is echt een lollig topic aan het worden
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
ik wilde net zeggenOp Sunday 28 October 2001 04:37 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
OMG
dit is echt een lollig topic aan het worden
die denkt morgen: wat heb ik gedaaaaaaaan
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
Uhuh, kan eigenlijk wel naar de huiskamer
Ik denk (En dit is echt nie hatelijk bedoeld ofzo
) dat Revolution ongewild niet veel vriendjes heeft gemaakt vannacht 
Me Smirnoff ice met Flugel is op, ik gaat pitten!
Me Smirnoff ice met Flugel is op, ik gaat pitten!
[quote]
Op Sunday 28 October 2001 04:33 schreef Zinuz het volgende:
doeiiii
[/quote]
Op Sunday 28 October 2001 04:33 schreef Zinuz het volgende:
doeiiii
[/quote]
offtopic:
Proost!

Proost!
Verwijderd
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/12954 werkt wel.
de .php voor de ? is weer eens weggevallen. Dat was voor de omzetting ook zo.
edit:
sorry...
tijd...
sorry...
Eeuwige n00b
Verwijderd
Fuckin' 24/7 helpdesk ben jij man... GOED BEZIGOp Sunday 28 October 2001 04:44 schreef HlpDsK het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/12954 werkt wel.
Ohja, bijdeweg, die user... DIE IS IRRI
Damn.. 'k schrok me rot.. Maaaar ik ben wel meteen klaarwakker
ja idd .... schrok me lamlendig
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
mowah... dat niemand naar de statusbar kijkt zeg... Daar zie je toch echt niet je eigen nummertje staan hoor
Ik zat de hele tijd naar mijn reply te zoeken in dat topic 
Ik schrok ook wel ff
Ik schrok ook wel ff
[offtopic]
Man, ben net wakker en was dolblij dat GoT het weer deed zag ik ineens toen ik op die link klikte mijn naam verschijnen, ik schok mij echt een hoedje
Maar het heeft dus te maken met de nieuwe database, gelukkig
Man, ben net wakker en was dolblij dat GoT het weer deed zag ik ineens toen ik op die link klikte mijn naam verschijnen, ik schok mij echt een hoedje
Maar het heeft dus te maken met de nieuwe database, gelukkig
Echt heel triest idd, heb verder zijn reacties in die thread gelezenOp Sunday 08 October 2000 16:00 schreef popiejopie het volgende:
Ik heb weleens een hond onder mijn mobiel gehad.
Na 50 meter ben ik even gaan kijken waar dat gejank vandaan kwam.
Hij was trouwens wel mooi geschoren toen hij er onderuit kwam.8-)
easter egg in topix? hmm je weet maar nooit
We spend our years as a tale that is told
Alsof men z'n eigen nummer weet?Op Sunday 28 October 2001 08:19 schreef Courage het volgende:
mowah... dat niemand naar de statusbar kijkt zeg... Daar zie je toch echt niet je eigen nummertje staan hoor![]()
Als het nou een makkelijk nummer is, okay, maar een nummer als 9275 ofzo? 'k weet echt niet wat mijn nummer is hoor..
edit: 8517.. oh.
Waarom ben ik dan irritant? En WAAR post ik onzin? Dan EIS ik nu OPHELDERING!
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Smilies vergeten of gewoon nog niet goed wakkerOp Sunday 28 October 2001 10:13 schreef wildhagen het volgende:
Waarom ben ik dan irritant? En WAAR post ik onzin? Dan EIS ik nu OPHELDERING!
Of gewoon het topic niet gelezen?
Pardon? D'r beschuldigt iemand mij ervan irritant te zijn, en dan wil ik ook opheldering ook. Nogal logisch lijkt me.Op Sunday 28 October 2001 10:14 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Smilies vergeten of gewoon nog niet goed wakker
Of gewoon het topic niet gelezen?
Valse beschuldigingen heb ik een BLOEDJE HEKEL aan.
En ja, ik ben net wakker, maar ik zie geen enkele relevantie hiermee met dit topic.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Nogmaals .. lees het topicOp Sunday 28 October 2001 10:16 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Pardon? D'r beschuldigt iemand mij ervan irritant te zijn, en dan wil ik ook opheldering ook. Nogal logisch lijkt me.
Valse beschuldigingen heb ik een BLOEDJE HEKEL aan.
En ja, ik ben net wakker, maar ik zie geen enkele relevantie hiermee met dit topic.
Je wordt helemaal niet beschuldigd .. maarja, als je meteen een reply zet zonder ff het topic door te lezen zul je dat nooit doorhebben. Goedemorgen.
Ok... fijn dan...Op Sunday 28 October 2001 10:17 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Nogmaals .. lees het topic
Virussen? Scan ze hier!
Nope, die word nog gezet...Op Sunday 28 October 2001 10:19 schreef Courage het volgende:
Zozo wildhagen, is je koffie op![]()
![]()
![]()
![]()
Virussen? Scan ze hier!
En dat zien jullie nu pasOp Sunday 28 October 2001 10:22 schreef HlpDsK het volgende:
Dit topic is trouwens al een jaar oud. Lekker nuttig nog dan.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
heej jah.. leuk dat die user er dan nog steeds isOp Sunday 28 October 2001 10:22 schreef HlpDsK het volgende:
Dit topic is trouwens al een jaar oud. Lekker nuttig nog dan.
Verwijderd
Schoot ff een adrenaline burst door me heen. Kon het ff niet aan dat ik geband zou worden van GoT.
/me is geschrokken en weet zijn user id ook niet
/me is geschrokken en weet zijn user id ook niet
lol, ik schrok hier ook van, ik ben irritant ok, maar dit
hehe
*zucht* geintje zeker?Op Sunday 28 October 2001 11:02 schreef ExiRana het volgende:
Huh? Ik lees dit net maar waar doe ik dan vervelend?
Verwijderd
Ook voor jou geldt: lees het topic.Op Sunday 28 October 2001 11:02 schreef ExiRana het volgende:
Huh? Ik lees dit net maar waar doe ik dan vervelend?
Verwijderd
Heb ik ook gedaan maar ik krijg mijn usernaam. Owh, iedereen krijgt het.Op Sunday 28 October 2001 11:04 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Ook voor jou geldt: lees het topic.
Lijkt me duidelijker als iemand van de crew (i.e. HlpDsk) hier een uitleg post en dan het topic van een slotje voorziet.
Redenen:
1) Topic is toch al een jaar oud
2) Er komt toch niks nuttigs meer uit
3) Zorgt alleen maar voor verwarring
4) Veroorzaakt een hoop stress en ergernis
Redenen:
Virussen? Scan ze hier!
Ik denk niet dat ie op slot moet.Op Sunday 28 October 2001 11:07 schreef wildhagen het volgende:
Lijkt me duidelijker als iemand van de crew (i.e. HlpDsk) hier een uitleg post en dan het topic van een slotje voorziet.
Redenen:
Dit is toch een leuk grapje, of niet?
Ik schrok ook al toen ik erop klikte! 
IS niet gezond voor je op de zondagochtend! Ben verdomme gelijk wakker!
IS niet gezond voor je op de zondagochtend! Ben verdomme gelijk wakker!
Verwijderd
Het kwam toch niet helemaal overwacht, en z gek zou het nu ook weer niet zijnOp Sunday 28 October 2001 11:54 schreef Slashdotter het volgende:
Ik schrok me rot.
Supergave topic
Het zou iig niet het eerste topic zijn
Verwijderd
haha maar goed jullie zijn ook zo zeikerig ik bedoel zodra je even niet serieus doet meteen allemaal waarschuwingen enzo 
net als ik dat ik minder in hk moet posten
net als ik dat ik minder in hk moet posten
Ja. ga toch weg man vervelend ventjeOp Sunday 28 October 2001 11:57 schreef Klubbheads het volgende:
oh. dit topic gaat om mij dus ?
aaarrggghhh lees het topic nou eens.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Dus als ik het goed heb wordt iedereen die op dat eerste linkje geklikt heeft gebanned? It wasn't me...
Fun while it lasted: World Community Grid!
ik schrok me helemaal te pleuris denk WAT HEB IK NOU GEDAAN MAN?!
Ik ookOp Sunday 28 October 2001 12:15 schreef Wesley het volgende:
ik schrok me helemaal te pleuris denk WAT HEB IK NOU GEDAAN MAN?!
wat een gezeur hier pfffffff
meer dan 80% van de antwoorden hier is dom gelul en ga er maar weer tegen in lullen maar bij elke post zitten altijd wel 4 smilies en 1 zin met hahaha
meer dan 80% van de antwoorden hier is dom gelul en ga er maar weer tegen in lullen maar bij elke post zitten altijd wel 4 smilies en 1 zin met hahaha
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()