rm -rf ~/.signature
Ik zag in het laatste Makro krantje zo'n Nokia 3330 simlock vrij voor tussen de 160 & 180 euro (incl btw) dacht ik. (exacte bedrag even kwijt).Op donderdag 20 juni 2002 14:23 schreef mattttt het volgende:
ik wil een prepaid pakket (omdat ik anders teveel bel).. nu lijkt o2 me wel wat, maar is dat een goede keuze?
of heeft een van jullie een betere keuze waar ik voor max. 170,- toch een goeie foon meegeleverd krijg... en als je een andere keuze hebt, vermeld er even bij of ik dan ook mijn oude nummer mee kan verhuizen..
In het krantje daarvoor stonden advertenties van een 3330 en een Motorola V50 voor 180 euro (incl) maar daar stond niks bij over dat ze simlock vrij zouden zijn...
Verder heb ik zelf een O2 abo en niet echt veel problemen met slechte ontvangst, maar de meningen hierover verschillen nogal. Ik weet ook nog dat m'n overbuurjongen met dezelfde provider die ik op dat moment had (toen nog Telfort) klaagde over slechte ontvangst terwijl ik daar niet echt veel last van had. Hij had prepaid en ik abo.
Maar de vraag is, lag dat aan z'n telefoontje, aan zijn mening, aan het feit dat hij prepaid had, of aan iets anders.
En ik dacht zelf dat nummerbehoud van abo naar prepaid NIET kan en nummerbehoud van prepaid naar abo sinds kort WEL.
thx
het is trouwens de bedoeling van prepay -> prepay te verhuizen.. andere provider dan dutchtone in ieder geval
het is trouwens de bedoeling van prepay -> prepay te verhuizen.. andere provider dan dutchtone in ieder geval
rm -rf ~/.signature
Ik heb net pre-paid van o2 gekocht omdat er 100 gratis smsjes bijzaten en je in het buitenland kan smsen. Maar ik baal er al direct van, je krijgt de smsjes pas als je eerst met 10 euro hebt opgewaardeerd, heb ik gedaan. Kan ik nog steeds niet gratis smsen en op de helpdesk weten ze niet wat er aan de hand is en ze zeggen wacht maar ff (als of 6 minuten niet lang genoeg is).
Ik vind het heel knap hoe je als telecombedrijf iemand in 10 minuten ontevreden kan krijgen. Geef mij waar weer ben!
Ik vind het heel knap hoe je als telecombedrijf iemand in 10 minuten ontevreden kan krijgen. Geef mij waar weer ben!
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
als je denkt dat o2 beter bereik heeft dan hoef je t niet te doenOp donderdag 20 juni 2002 14:47 schreef mattttt het volgende:
thx
Tijd van werken, tijd van rusten
o2 heeft nog een slechtere dekking dan dutchtone.......en hier (omgeving zwolle) helemaal
Pagina: 1