Hoe vcd/svcd herkennen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55389

Topicstarter
Ik heb nogal wat divX op mijn computer staan. Een aantal hiervan heb ik gedownload als vcd, maar als ik ze dan wil branden met nero, probeert hij deze alsnog om te zetten.
Het zou mij namelijk een hele hoop tijd schelen als ik ze niet meer om hoef te zetten.
Dus hoe kom ik erachter of het een vcd/svcd is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:42
Op donderdag 20 juni 2002 14:19 schreef JeMaDo het volgende:
Ik heb nogal wat divX op mijn computer staan. Een aantal hiervan heb ik gedownload als vcd, maar als ik ze dan wil branden met nero, probeert hij deze alsnog om te zetten.
Het zou mij namelijk een hele hoop tijd schelen als ik ze niet meer om hoef te zetten.
dat "omzetten" is om te kijken of het wel compatible is met de vcd/svcd standaard zoals max resolutie enzo, anders kun je het niet afspelen op een dvd speler, zou toch niet zo lang moeten duren? op mn Pii 350 duurde het 2-3 minuten, nu met nieuwe pc gaat het wel een heel stuk sneller maar ik ergerde me eigen er nooit aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57344

Ik heb nogal wat divX op mijn computer staan. Een aantal hiervan heb ik gedownload als vcd,
(veel kijk plezier)
maar als ik ze dan wil branden met nero, probeert hij deze alsnog om te zetten.
nero die data wil omzetten zonder dat je erom vraagt?
divx brandt ik altijd als data cd, geen gekke dingen pleur er een codec op en een sigje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:34

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Op donderdag 20 juni 2002 14:19 schreef JeMaDo het volgende:
Ik heb nogal wat divX op mijn computer staan. Een aantal hiervan heb ik gedownload als vcd
Divx =! vcd :)
Als het op .avi eindigt is het divx en als het op .mpg eindigt is het een mpeg.

Volgens mij kan je met nero die mpeg gewoon als data branden of op een speciale manier zodat hij afspeelbaar is met een dvd/vcd-speler. Ik denk dat je ergens tussen die 2 manieren moet kunnen kiezen.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX