[This space is for rent]
(of snap ik je nu niet helemaal?)
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
ECHT ... ik was superblij toen het raampie eindelijk in me kast zit. Dat was met zo'n windowkitje, ga het nu zelf doen.
Gewoon zagen/plakken/schroeven ...
Wil alleen nog ff kijken waarmee ik het mooi mee kan afwerken, want er blijft een hoogte verschil als ik het achter op de zijkant van me kast plak ...
Iemand idee-en ?
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
of u-profieltje langs de rand van het gat in je zijkant en raam erachter plakkenOp donderdag 20 juni 2002 14:06 schreef PoweRoy het volgende:
kheb een vraagje. Als ik een window maak moet ik dan met een rubberen randje eromheen of moet ik hem er achter opplakken
niet echt langOp donderdag 20 juni 2002 14:24 schreef -MoRDoR- het volgende:
Hoeveel tijd wil je eraan besteden?
Hoe netjes kun je zagen?
mwa kan zagen maar goed
[This space is for rent]
Verwijderd
En dan ff een stuk zwarte elektriciteits kabel openknippen. die om de metaalrand... en dan ff plexi tegen de achterkant.
Denk wel ff goed na over de dikte van het plexi.
hoe dikker hoe beter over het algemeen (zeker als je er een fan in wilt maken).
Maar als je dus wat dikker plexiglas neemt kan eht zijn dat hij op bepaalde plaatsen je kast raakt als je het niet goed uitmeet.
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
2mm is toch dik zat ...Op donderdag 20 juni 2002 14:51 schreef Darkice het volgende:
Gewoon decoupeer erin....
En dan ff een stuk zwarte elektriciteits kabel openknippen. die om de metaalrand... en dan ff plexi tegen de achterkant.
Denk wel ff goed na over de dikte van het plexi.
hoe dikker hoe beter over het algemeen (zeker als je er een fan in wilt maken).
Maar als je dus wat dikker plexiglas neemt kan eht zijn dat hij op bepaalde plaatsen je kast raakt als je het niet goed uitmeet.
En als je dat elektriciteitskabel rond die scherpe rand plakt, en dan het plexi erachter zit het plexi toch NOG verder naar achter ... oder ?
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
I don't believe we have a society, we have a colony of animals