Pas op, rant. Hieronder reageer ik kort op een aantal reacties op de eerste pagina van http://www.tweakers.net/nieuws/22233.
Ik wil het niet hebben over de moderaties (te jonge draad), maar gewoon over het niveau. Hoe kan je mensen zover krijgen om bepaalde dingen niet te posten? Of zit ik te zeiken, heb ik geen gevoel voor humor en vinden jullie de reacties terecht? Sommige staan al op 0 of -1, maar doordat goede berichten omlaag gemod worden, ben je gedwongen op -1 te lezen...
Haha, schimmel, haha.... [ohnee]
[..]
[de rest geknipt]
Ik wil het niet hebben over de moderaties (te jonge draad), maar gewoon over het niveau. Hoe kan je mensen zover krijgen om bepaalde dingen niet te posten? Of zit ik te zeiken, heb ik geen gevoel voor humor en vinden jullie de reacties terecht? Sommige staan al op 0 of -1, maar doordat goede berichten omlaag gemod worden, ben je gedwongen op -1 te lezen...
First post. De reactie is samen te vatten in het eerste woord; de rest voegt niets toe.Score: 2 (Grappig)
Gaaf! een gouden toekomst hebben die handhelds, eerst die cdtjes, nu dat organische geheugen... misschien ook nog een teleporter er in
Herhaal nog maar eens wat er in het artikel staat. Dat levert je wel +4 op...Score: 4 (Inzichtvol)
en idiaal als je batterij helemaal leeg is gezogen.. heb je toch nog een paar dagen tot zelfs weken de tijd om te verwisselen zonder dat er iets kwijt raakt
Is dit grappig? 1 keer wel, maar niet in iedere draad over iets organisch en dat zijn er nogal wat.Score: 2 (Grappig)
I'm afraid I can't let you do that Dave...
[..]
Score: 1 (Grappig)
mmmmhhhhh....
waar doet dit me aan denken.....
De Lift!!!
[..]
Score: 0 (Overbodig)
LoL
[..]
Score: 2 (Grappig)
Ja! Een klodder snot als computer!
Deze kerel is te indolent om background materiaal te zoeken.Score: 3 (Interessant)
Wat wordt precies bedoelt met organisch
Hoe kan je nou organisch geheugen maken... Nogal vaag bericht als je het mij vraagt, maar goed als het waar is, zeer veelbelovend ja.
De eerste goede post.Score: 2 (Grappig)
In jouw hoofd zit redelijk wat organisch geheugen
neem ik aan
Begrijpt de ondertoon in de vorige post niet... kan gebeurenScore: 1
Zo te zien niet
We kunnen zelf grappen bedenken over levende computers, daar hebben we geen FP postjes voor nodig.Score: 1 (Overbodig)
Help: Mijn geheugen is verkouden, ff een para molletje halen. En mijn Pc een beetje liefkozen, is ie er zo weer bovenop!
LOL
[..]
Score: 2 (Grappig)
... Jah, antivirus makers moeten weer naar fysieke middelen grijpen
Stating the obvious.Score: 1 (Interessant)
Dan vraag ik me wel af hoe lang zo'n geheugenmodule mee moet gaan. Daar het een nieuwe ontwikkeling is hebben ze het natuurlijk niet kunnen testen, maar het zou niet echt fijn zijn als het na een jaar al gebreken gaat vertonen. Maargoed, het duurt nog wel ff voordat er zo'n grote verandering in geheugen komt.
Niet onaardig. Had wat uitgebreider gemogen; weet nu niet helemaal waar hij heen wilScore: 2 (Informatief)
... het lijkt me dat dit ook voor cybernetische toepassingen van belang kan zijn...
Overbodige, onzinnige opmerking vermomd als poging tot intressant doen.Score: 3 (Interessant)
Het feit dat het organisch materiaal is zal de houdbaarheid niet ten goede komen denk ik. Erg vervelend als je geheugenchips gaan schimmelen
Haha, schimmel, haha.... [ohnee]
Vraag om bevestiging van een idee, gevolgd door gedeeltelijke bevestiging, gevolgd door grap. Mooi.Score: 1 (Gemodereerd)
Worden CD-R/RW's niet ook grotendeels uit organisch materiaal gemaakt?
[..]
Score: 2 (Informatief)
De dye (hoe dat ook heet) is organisch, een laagje op de cd, de rest niet.
[..]
Score: 1
Vandaar dat sommige cd's van mij groen uitslaan
Voegt helemaal niets toe. 'Oh wat gaaf' verhaaltjeScore: 2 (Behulpzaam)
Ik had enkele jaren terug eens een reportage gezien over eiwitgeheugens. Zou dit het dan zijn? Toen hadden ze het ook over de hoge snelheid en de grote capaciteit.
Dit geheugen heeft dus echt niks dan voordelen:
Dit is goedkoper om te produceren dus denk dan eens aan een Organic Solid State Disk van enkele honderden giga!! Mega-snel en vooral als de spanning uitvalt ben je zelfs je gegevens niet kwijt!
Willen we allemaal wel, volgende nuttige opmerking?Score: 2 (Grappig)
Hmm, een PC met één gigantische supersnelle ramdisk als HDD, voor een zacht prijsje ......
Stating the obvious, maar dat was ook wel nodig.Score: 1
Niks als voordelen valt nog te bezien, zolang er nog geen werkent reepje getest en gestrest is is het voor mij nog een luchtkasteel.
Terechte opmerking, hoewel je hier een goede reactie over de levensloopt van producten/ontwikkelingskosten etc. achteraan kan gooien.Score: 2 (Interessant)
[They are up to 3 million times faster than conventional, nonvolatile memory and can be manufactured less expensively.]
3 miljoen maal sneller??? en in verhouding goedkoper dan conventionele geheugen stuff?? wedden dat mocht het zover zijn dat het in productie gaat dat de pijs dan ineens gigantisch kunstmatig omhoog word geschopt
Ik krijg een beetje creepy gevoel van zijn gebrek aanleesvaardigheid. Voegt niets toe.Score: 2 (Informatief)
Hmmm krijg een beetje een creepy gevoel hier bij. Maarja het zat er aan te komen natuurlijk. Het menselijk brijn is natuurlijk de/het beste hd/ram
Tjah...Score: 1 (Gemodereerd)
Het menselijk brijn is natuurlijk de/het beste hd/ramGelukkig heeft de rest van de wereld gewoon neuronen om informatie op te slaan Maar succes met je vlies-geheugenVergeet jij dan nooit iets ? Wahaa! Nog beter
Ben in melige bui vandaag :0
[..]
Score: 1 (Overbodig)
Volgens mij ben je vergeten hoe je brein schrijft.
-> tegenspraak.
[..]
Vergeet jij dan nooit iets ?
[..]
Ik .... wat wou ik nu weer zeggen ?
[..]
Snapt'ie zelf niet dat niemand dit boeit zonder links of verdere informatie?Score: 0 (Off-topic)
Gaaf!!! Daar heb ik vorig jaar gestudeerd. En je wilt niet weten wat voor een gave systemen ze daar hebben. Echt GIGANTISCHE GROOT!!!!
Een heel gaaf voor de tweakers onder ons!
Wat?Score: 1
Had je daar dan geen op kunnen zetten
Eerst een aardig grapje, daarna onzinnig gezwam. Moet zonodig de quantumcomputer erbij halen; heeft dus duidelijk geen enkel benul van quantumcomputers -> heb het er dan ook niet overScore: 2 (Informatief)
het geheugen water geven
het geheugen schoonmaken
mijn geheugen is dood
mijn geheugen luistert niet
mijn geheugen heeft emotionele problemen.
maar hoeveel geheugen capaciteit bieden ze, dat is het belangrijkste, verder is dez ontwikkeling ivm de kwantum processor erg belangrijk, anders zou de proc te lang moeten wachten op het geheugen. maar of het dan nog steeds snel genoeg is weet ik niet.
[de rest geknipt]
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?