Gister heb ik Apache 2.0.39 geinstalleerd. Zoals bekend is werkt deze niet met php 4.2.1. Daarom heb ik 4.3.0-Dev (CVS versie) geinstalleerd.
In principe werkt dit goed. Echter, een klein testscriptje met:
<? phpinfo(); ?>
werkt helemaal niet lekker. Ik heb het vanaf 3 verschillende computers getest:
Computer 1 (server zelf): DNS Error, could not find server
Computer 2 : Laadt ogenschijnlijk, maar scherm blijft wit
Computer 3 : Laadt een deel v/d info af en toe goed, dan laadt ie het eerste stuk goed zien met bij sommige fields allemaal willekeurige teken. Ook af en toe een DNS Error.
Nu is de logische beredenering dat het door de development versie niet lekker werkt. Daarom had ik ook 4.2.1 teruggezet, echter wel met de apache2 module van 4.3.0-Dev (anders werkt apache niet!). Ook dit gaf hetzelfde verschijnsel.
De server:
Windows .NET Enterprise Server beta 3 build 3604
Apache 2.0.39
PHP 4.3.0-Dev
De browsers:
IE 6.0 en IE 5.0
Iemand enig idee hoe dit vreemde gedrag komt? En of ik iets fout doe of dat het een bug is?
(Overige scripts lijken wel goed te werken, gelukkig! Als je op mijn server wil kijken of het bij jou wel werkt:
http://server.shuis.tudelft.nl/test.php)
In principe werkt dit goed. Echter, een klein testscriptje met:
<? phpinfo(); ?>
werkt helemaal niet lekker. Ik heb het vanaf 3 verschillende computers getest:
Computer 1 (server zelf): DNS Error, could not find server
Computer 2 : Laadt ogenschijnlijk, maar scherm blijft wit
Computer 3 : Laadt een deel v/d info af en toe goed, dan laadt ie het eerste stuk goed zien met bij sommige fields allemaal willekeurige teken. Ook af en toe een DNS Error.
Nu is de logische beredenering dat het door de development versie niet lekker werkt. Daarom had ik ook 4.2.1 teruggezet, echter wel met de apache2 module van 4.3.0-Dev (anders werkt apache niet!). Ook dit gaf hetzelfde verschijnsel.
De server:
Windows .NET Enterprise Server beta 3 build 3604
Apache 2.0.39
PHP 4.3.0-Dev
De browsers:
IE 6.0 en IE 5.0
Iemand enig idee hoe dit vreemde gedrag komt? En of ik iets fout doe of dat het een bug is?
(Overige scripts lijken wel goed te werken, gelukkig! Als je op mijn server wil kijken of het bij jou wel werkt:
http://server.shuis.tudelft.nl/test.php)
- = Step Into The Pit | Industrial Strength = -