|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Ik d8 dat dat illegaal was!?
Ik heb geen verstand van dvd's dus trek geen conclusies.
Ik heb geen verstand van dvd's dus trek geen conclusies.
Zover ik weet is het niet illegaal hoor het is net zoiets als playstation om laten bouwen. niet illegaal alleen garantie vervalt.
maar owk wie weet er zoon winkel in de buurt van alkmaar??
greetz Pala
maar owk wie weet er zoon winkel in de buurt van alkmaar??
greetz Pala
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Verwijderd
voor zover ik weet is het illegaal als je een slot openbreekt. Als je een regioCODE als een soort slot ziet, is het dus illegaal (net als de playsation).
Van de andere kant, je hebt die speler gekocht, en is het dus jouw eigendom waar je mee mag doen wat je wil.
Hoewel... De regiocode staat op de DVD, niet in de speler, en de rechten van de DVD liggen bij 'hollywood"...
Is een moeilijke questie, ik denk dat er nog een hoop woorden over vuil gemaakt gaan worden (door Hollywood dan, de rest van de wereld zal het worst zijn.)
Van de andere kant, je hebt die speler gekocht, en is het dus jouw eigendom waar je mee mag doen wat je wil.
Hoewel... De regiocode staat op de DVD, niet in de speler, en de rechten van de DVD liggen bij 'hollywood"...
Is een moeilijke questie, ik denk dat er nog een hoop woorden over vuil gemaakt gaan worden (door Hollywood dan, de rest van de wereld zal het worst zijn.)
edit:
nee, ik weet niet, kan je na goed zoeken misschien wel vinden op i-net...?)
nee, ik weet niet, kan je na goed zoeken misschien wel vinden op i-net...?)
Ik weet dat er pagina's op het internet zijn, die een overzicht hebben van DVD's en het regiovrij maken ervan.
Misschien hoeft ie niet eens omgebouwd te worden. In mijn geval was het namelijk het omzetten van een jumper op de achterkant en het bestje was regiovrij. En door middel van een progje is mijn hollywood plus ook regiovrij te krijgen. Ben alleen de link naar de pagina kwijt.
Misschien hoeft ie niet eens omgebouwd te worden. In mijn geval was het namelijk het omzetten van een jumper op de achterkant en het bestje was regiovrij. En door middel van een progje is mijn hollywood plus ook regiovrij te krijgen. Ben alleen de link naar de pagina kwijt.
Dit topic is gesloten.
![]()