Welke Adsl modem??

Pagina: 1
Acties:

• Meller
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 00:27

Meller

Much to learn, you still have

Topicstarter
Hallo, ik kan van een vriend zijn Adsl-modem overkopen. Hij had een mxstream/planet abbo, maar ik zou graag een andere willen. Maakt het dan uit dat ik het met deze modem doe, of heb je per provider een soort modem?

Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4

Verwijderd

Ik weet wel dat je bij bijvoorbeeld Cistron gewoon het Alcatel modem van KPN kan behouden.

Ook moet je opletten of je vriend en jij een gelijke telefoonlijn hebben qua ISDN of ANALOOG :Y)

• Meller

Meller

Topicstarter
Hij heeft gewoon een analoge lijn, dus het zou moeten lukken. Dat probeer ik dan maar.

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Dat is prima te doen. USB-modems zijn echter niet zo aan te raden vanwege gebrek aan snelheid, instabiliteit en niet werken onder andere besturingssystemen dan Windows. Als het een ethernet-modem is is er niets mis mee. Die kun je zelfs nog tweaken :).

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 15:59 schreef Kjev het volgende:
Dat is prima te doen. USB-modems zijn echter niet zo aan te raden vanwege gebrek aan snelheid, instabiliteit en niet werken onder andere besturingssystemen dan Windows. Als het een ethernet-modem is is er niets mis mee. Die kun je zelfs nog tweaken :).
Stabiliteit moet dat zijn denk ik....

Want die modems hebben echt niet geen gebrek aan instabiliteit... ;)

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Op donderdag 20 juni 2002 16:12 schreef Swat het volgende:
Want die modems hebben echt niet geen gebrek aan instabiliteit... ;)
;).

Je kunt het natuurlijk op twee manieren lezen. "gebrek aan snelheid en instabiliteit" of "gebrek aan snelheid (eigenschap 1), instabiliteit (eigenschap 2)".

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 16:29 schreef Kjev het volgende:

[..]

;).

Je kunt het natuurlijk op twee manieren lezen. "gebrek aan snelheid en instabiliteit" of "gebrek aan snelheid (eigenschap 1), instabiliteit (eigenschap 2)".
Als jij had bedoeld gebrek aan snelheid en instabiliteit had je er geen , tussen gezet ;)

• Meller

Meller

Topicstarter
Ik merk dat me wordt afgewezen om een usbmodem te kopen. Maar toch toevallig, om doet hij het daarom, dat hij hem verkoopt.:?

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
Zoals al werd verteld, niet echt compatible, niet echt snel, en wat voor een hoop mensen vooral de reden is: HIJ IS NIET TE TWEAKEN!! en da's toch wel een groot nadeel vinnik....goed, hij is wel goedkoper, maar ik zou het zelf nooit doen

iRacing Profiel

Pagina: 1