Toon posts:

HELP!!! van 2,27mkeys naar 2,73 naar 2,49!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap hier helemaal niets meer van; mn pc (athlon800 , classic) haalde eerst een score van 2,49mkeys (idle), maar dit haal ik al een hele tijd niet meer. Ik kom nu niet meer boven 2,27uit. Maar toevallig kwam ik erachter dat als ik mn controller (gamepad pro van gravis) uit mn pc haalde , ik een waarde van 2,73mkeys haalde!! Hoe kan dit, en wie weet een oplossing (ik wil namelijk wel graag mn controller blijven gebruiken :-)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Andere PC kopen en daar de controller op hangen ....

Misschien een slecht idee, maar voor je Koe ideaal :)

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

tik eens msconfig in bij "uitvoeren" en je kunt van alles in- en uitschakelen.....

(of 1x CTRL-ALT-DEL) :+

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

Verwijderd

En als je de laatse client versie downt (8010) dan gaat de keyrate zelfs naar de 2.88 MKeys/sec. Bij tenminste wel :) (ik had de 8009 versie)

Verwijderd

Topicstarter
Ik had de nieuwste client al geinstalleerd. Maar het is ook in 3dmark99/3dmark2000 dat de cpuwaarde's nu flink tegenvallen!! Ik heb niets veranderd aan mn systeem, en is ook niet oc'ed.