Als ik een boxed celeron bestel (die zijn tegenwoordig goedkoper als losse chipies) zit er dan buiten de koeler & fan gewoon dezelfde chip onder? Het gaat hier om een Celeron 1.2 Ghz (itanium)
Boxed betekend simpelweg dat je een doosje krijgt met daarin een Intel Processor en daarbij een Intel Cooler. Verder is 3 jaar garantie ook inbegrepen. Dus er verder geen verschil met de Tray of OEM versie.
BTW De Celeron zal een Tualatin zijn zeker geen Itanium.
BTW De Celeron zal een Tualatin zijn zeker geen Itanium.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Ja, het is precies dezelfde CPU, alleen met een koeler erbij. Dat is handig als je niet gaat overclocker etc. Dan ben je iets goedkoper uitOp donderdag 20 juni 2002 12:38 schreef voet het volgende:
Als ik een boxed celeron bestel (die zijn tegenwoordig goedkoper als losse chipies) zit er dan buiten de koeler & fan gewoon dezelfde chip onder? Het gaat hier om een Celeron 1.2 Ghz (itanium)
zou mooi zijn, koop je een celly, krijg je een intanium, nu nog ff een mobo fabrikant vinden die van diezelfde leuke foutjes maakt.....;)
niet dat je er dan veel mee kunt behalve verkopen, 32bits emulatie is zo traaag als ee 486Op donderdag 20 juni 2002 12:41 schreef dr.lowtune het volgende:
zou mooi zijn, koop je een celly, krijg je een intanium, nu nog ff een mobo fabrikant vinden die van diezelfde leuke foutjes maakt.....;)
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
haha, sorry voor de verwarring... het was een typo, ik bedoel natuurlijk Tualatin :-)
het ging er mij maar om dat er niet een vastgegoten/geplakte behuizing om zit of zo
het ging er mij maar om dat er niet een vastgegoten/geplakte behuizing om zit of zo
Nee hoor.. dat in geen gevalOp donderdag 20 juni 2002 13:49 schreef voet het volgende:
[search=boxed cpu] Best wel veel over te vinden hoor
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()