iemand was zo aardig om mij een voodoo 5 te lenen toen mijn tnt2 vreem deed. Met een voodoo 5 moet het toch mogelijk zijn om 100 fps te halen? Tenminste op 640 x 480 of 800 x 600. Nou mij lukt het niet dus misschien kunnen jullie me helpen.
Ik zal even zoveel mogelijk info proberen te geven
PC:
pentium 3 1 ghz
256 sdram
asus via chipset mobo CUV4X-E
zeer goede monitor
voodoo 5 5500 64 mb
windows 98 se
directx 8.1
wicked gl
fps_max 100 in halflife
andere spellen zoals ut loopt ie ook niet vloeiend
vsync staat uit
agp op 2x, das de max voor dit ding
opengl, 3dfx minidrivers in halflife geselecteerd
speelresolutie: 800x600
geprobeerde drivers:
voodoo underground 1.09 beta 4
drivers 1.08.04
1.04.01 beta
Ik duwde die kaart erin, en voor even leek de fps heel stabiel, daarna moest ik even iets installeren, gewoon niks bijzonders, een spel, en toen was de fps dus verneukt. Meerdere drivers geprobeerd. Op ten duur kreeg ik zelfs blauwe schermen zodra ik spelletjes opstarte, noodgreep: format.
nu na de format doet hij het nog steeds niet. Dus nu vraag ik jullie om suggesties,welke drivers, want dat vind ik erg lastig te beslissen. Ik haal ze van:
http://www.voodoofiles.com
help me om in ieder geval in halflife 100fps te krijgen, liefst de andere spellen
normaal laten draaien
ik heb er een gforce 2 mx400 32mb ingehad: alle resoluties 100fps
helaas is deze niet van mij en heb ik geen geld. Dus: help
Ik zal even zoveel mogelijk info proberen te geven
PC:
pentium 3 1 ghz
256 sdram
asus via chipset mobo CUV4X-E
zeer goede monitor
voodoo 5 5500 64 mb
windows 98 se
directx 8.1
wicked gl
fps_max 100 in halflife
andere spellen zoals ut loopt ie ook niet vloeiend
vsync staat uit
agp op 2x, das de max voor dit ding
opengl, 3dfx minidrivers in halflife geselecteerd
speelresolutie: 800x600
geprobeerde drivers:
voodoo underground 1.09 beta 4
drivers 1.08.04
1.04.01 beta
Ik duwde die kaart erin, en voor even leek de fps heel stabiel, daarna moest ik even iets installeren, gewoon niks bijzonders, een spel, en toen was de fps dus verneukt. Meerdere drivers geprobeerd. Op ten duur kreeg ik zelfs blauwe schermen zodra ik spelletjes opstarte, noodgreep: format.
nu na de format doet hij het nog steeds niet. Dus nu vraag ik jullie om suggesties,welke drivers, want dat vind ik erg lastig te beslissen. Ik haal ze van:
http://www.voodoofiles.com
help me om in ieder geval in halflife 100fps te krijgen, liefst de andere spellen
normaal laten draaien
ik heb er een gforce 2 mx400 32mb ingehad: alle resoluties 100fps
helaas is deze niet van mij en heb ik geen geld. Dus: help