Goede geluidskaart voor aan m'n versterker.

Pagina: 1
Acties:

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
Hallo

Ik zoek een goede geluidskaart voor aan m'n versterker. Ik gebruik nu het onboard geluidskaartje van m'n k7s5a via een mini-jack naar tulp stekkertjes in m'n versterker. Daar hangen 2 speakers en een subwoofer aan. Het wordt voornamelijk gebruikt voor games en wat muziek af en toe maar het klinkt een beetje ehh.. schraal :) Ik hoef er dus geen 5.1 setje aan kunnen te hangen ofzow en het moet ook niet al teveel geld kosten. Zelf dacht ik daarom aan een Terratec. Maar er zijn er zoveel (http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/?Query=Terratec&Action=&Order=Prijs), dat ik echt niet zou weten welke ik moet nemen. Hij moet dus iig goede uitgangen hebben. (voor mini-jack) Of raden jullie me toch een ander merk aan? Zoals Hercules, Philips oid? Creative hoef ik iig niet >:)

En 100E is echt m'n max, het liefst nog onder de 50pleuro.

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:58
Waarom geen Creative?
Ik heb zeer goede ervaringen met mijn SoundBlaster Live1 5.1 player (met digitale uitgang)...

Ook goed betaalbaar...

offtopic:
De GF4 is inmiddels ook aangeschaft :)

• kutkip
Op donderdag 20 juni 2002 17:02 schreef NokiaFan het volgende:
Waarom geen Creative?
Ik heb zeer goede ervaringen met mijn SoundBlaster Live1 5.1 player (met digitale uitgang)...

Ook goed betaalbaar...

offtopic:
De GF4 is inmiddels ook aangeschaft :)
Omdat ik dacht dat Terratec meestal een betere geluidskwaliteit had :? M'n pa heeft een live 5.1 en die klinkt lang niet zo goed als z'n EWS 64XXL :7 Maar dat kost ook wel wat (8> :z

• kutkip
*trap* >:)

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:21

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Mijn zusje heeft een Terratec DMX in haar PC hangen, een hele leuke kaart (en duur ook :{ ). Alleen driver support van Terratec is nogal bagger. :r

Ik ben overigens meer dan tevreden met mijn Audigy.
Ik heb gehoord dat de Terratec SixPack ook een goede kaart is, alleen weet ik zo 1,2,3 niet wat ie kost. (Ff op de pricewatch kijken dus).

He who controls the Spice, controls the Universe.