Ervaring kopen in duitsland bij fotoking.de?

Pagina: 1
Acties:
  • 7.482 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Lurge
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Lurge

ActueleWind

Topicstarter
Hoi,

Ik wil binnenkort de JVC GR-DVL167 kopen, alleen deze is in Nederland 100 euro duurder dan in Duitsland bij http://www.fotoking.de dus vroeg ik mij af of iemand ervaring heeft met het kopen bij fotoking.de.

Tevens vraag ik mij af of het prijsverschil misschien kan worden veroorzaakt doordat camera's met een DV-in in Nederland in een hoger belastingtarief vallen en dit in Duitsland misschien niet het geval is?

Er staat bij de prijs ook € 636,88 (UVP 899,-) weet iemand waar dat UVP voor staat en of ik dat bedrag ook moet betalen?

Komen er verder nog kosten bij als ik in Duitsland zo'n camera bestel onder rembours?

Alvast bedankt :)

ActueleWind

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-03 16:35

Zjemm

...

uitgaande van prijs?
neuh ik zou het echt niet weten.

maar het is wel een leuk cameratje lurge

opensecure.nl

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 12:27 schreef Lurge het volgende:
Hoi,

Ik wil binnenkort de JVC GR-DVL167 kopen, alleen deze is in Nederland 100 euro duurder dan in Duitsland bij http://www.fotoking.de dus vroeg ik mij af of iemand ervaring heeft met het kopen bij fotoking.de.

Nee sorry, alleen bij photoshoppingcenter.de, dat is een prima zaak overigens

Tevens vraag ik mij af of het prijsverschil misschien kan worden veroorzaakt doordat camera's met een DV-in in Nederland in een hoger belastingtarief vallen en dit in Duitsland misschien niet het geval is?

jah, maar dat is niet alles (scheelt namelijk maar 3 procent, wat dat andere verschil is :?

Er staat bij de prijs ook € 636,88 (UVP 899,-) weet iemand waar dat UVP voor staat en of ik dat bedrag ook moet betalen?

Ik denk dat 899 de consumentenprijs is, anders staat die prijs er niet bij :(

Komen er verder nog kosten bij als ik in Duitsland zo'n camera bestel onder rembours?

Ja, de PTT gooit er ook nog een euro of 20 bovenop :r

Alvast bedankt :)

• Gorefest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-03 09:07

Gorefest

serial killer.

UVP Unverbindliche Preisemfehlung

Adviesprijs dus...

Verwijderd

Is er echt niemand die ervaring heeft met deze winkel