Ik ben een paar dagen weggeweest en heb toen mijn telefoon doorverbonden op mijn gsm. Dat liep gesmeerd. Maar nu moet ik die verbinding weer laten vervallen. Nou normaal is dat #21# en klaar is kees. Maar niet bij mij, want wat ik ook probeer, het lukt me niet om de gsm weer los te koppelen. Ik heb uitvoerig met de helpdesk van de kpm gesproken, maar die konden mij niet helpen. Ze verwezen me naar internet. Nou daar schoot ik ook niet mee op. Vanmiddag vroeg ik het een EP man, maar die wist er ook geen raad mee,. Zijn advies was: koppel alles los, al je telefoon en isdnverbindingen, net als je bij de PC ook wel doet, wie weet helpt dat. Nee dus. Zelf kan ik wel met mijn telefoon bellen, maar alle gesprekken komen via de gsm binnen, maar wel zo slecht dat men er geen raad mee weet. Kan ik het gesprek op mijn gsm oppakken en hoor ik wie het is, dan bel ik ze met mijn gewone telefoon terug. Maar dat is natuurlijk de oplossing niet. O ja, misschien is het van belang om te weten dat ik een duovox heb voor mijn telefoon. Wie weet zit daar het probleem wel.
I3 6100, 16 gb Corsair Asus Prime B250 plus, AMD Radeon HD 6800