Toon posts:

Toolbar maken en kunnen aanbieden

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hello friends,

Voor m'n site wil ik graag een toolbar aan kunnen bieden (Voorbeeld: http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/tb/tb_c.gif). Er is vraag naar en het lijkt me wel een originele optie. IK heb op inet wel wat documentatie gevonden over het maken van een toolbar, maar daar word ik weinig wijs uit.

Is er misschien iemand die me een beetje kan helpen/op weg kan helpen? Het is voor de site blaaaaaa.com(en nee, tis geen reclame :D).

GrtZ,
Sietse

<font color=red>D2k edit: als het geen spam is hoef je um ook niet te noemen ;)</font>

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:18

Crazy D

I think we should take a look.

Misschien kun je hier wat mee :) http://www.codeguru.com/internet/IEExtensions.html
Maarre op MSDN staat behoorlijk uitgebreidt hoe je er eentje kunt maken. Vrij pittig, maar ja, je hebt dan ook wel wat ;)

Exact expert nodig?

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 23:18
Hello friends,

GrtZ,
Sietse
FAQ: Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 juni 2002 12:03 schreef SWINX het volgende:
Hello friends,

GrtZ,
Sietse

[..]
Doe je 'es aardig ;)..is het weer niet goed :P

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

Op donderdag 20 juni 2002 12:03 schreef SWINX het volgende:
Hello friends,

GrtZ,
Sietse

[..]
um 1/ daar bennen wij voor *wijst naar titel*
2/ onder een openingspost heb ik er geen problemen mee

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• AlKoholiK
  • Laatst online: 17-08 14:05

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

Op donderdag 20 juni 2002 13:30 schreef D2k het volgende:

[..]

um 1/ daar bennen wij voor *wijst naar titel*
2/ onder een openingspost heb ik er geen problemen mee
je moet wel consequent blijven natuurlijk ;)

maaruhm, heb je ervaring?
Een vriend van me heeft een online tekstverwerkingsprogramma in PHP geschreven, dus als je PHP kunt, is dat ms een optie

DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.

Verwijderd

Topicstarter
Nee dassem dus juist, ik heb niet zo veel ervaring. Ik ben heel goed (al zeg ik het zelf) in portal design, opzetten van nieuwe websites en het creëren van content. Ik zit vol met ideeën maar m'n team kan ook niet alles en het maken van zo'n toolbar gaat net even iets te ver voor ze qua kunnen. Google en Yahoo! hebben ook een toolbar en ik wil ook zoiets aan kunnen bieden op de site. Uit de aanwijzingen van MSDN word ik niet veel wijzer want daar wordt alleen maar uitgelegd hoe je het op je eigen compu doet en niet hoe je het een site-bezoekers kunt laten downloaden. En de codes rippen van Google of Yahoo! is ook al niet gelukt :9. Kortom: help !

• Crazy D

Crazy D

Op donderdag 20 juni 2002 13:34 schreef AlKoholiK het volgende:
maaruhm, heb je ervaring?
Een vriend van me heeft een online tekstverwerkingsprogramma in PHP geschreven, dus als je PHP kunt, is dat ms een optie
Toolbar als in: balkje dat onderdeel is van IE dat onder de adresbalk zit, niet toolbar als in knoppenbalk boven een textarea ;)

[edit]
Nou begin eens met een toolbar te schrijven die het bij jou in je IE doet. Volgende stap is dan een setup maken die de boel installeerd, maar dat is wel het allerlaatste waar ik me zorgen over zou maken als ik nog moet beginnen met het coden van de toolbar :)

Exact expert nodig?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 juni 2002 13:50 schreef Crazy_D het volgende:

[..]

Toolbar als in: balkje dat onderdeel is van IE dat onder de adresbalk zit, niet toolbar als in knoppenbalk boven een textarea ;)
Dat bedoel ik ja. Zie voor voorbeelden http://toolbar.google.com en http://companion.yahoo.com.

• Crazy D

Crazy D

Op donderdag 20 juni 2002 13:52 schreef esctoday het volgende:
Dat bedoel ik ja. Zie voor voorbeelden http://toolbar.google.com en http://companion.yahoo.com.
Juist, en dus zul je of op zoek moeten gaan naar MakeIEtoolbar.exe, of de hellup op de MS site moeten doorspitten. Of hopen dat er hier iemand dit leest, zoiets al geschreven heeft, en jou de code wel wil mailen :)

Die 1e link die ik gaf bevat trouwens als het goed is ook een blok source, misschien is dat een leuk beginpunt :)

Exact expert nodig?

Verwijderd

Topicstarter
Het punt is dat ik niet zomaar zelf wat kan gaan zitten zooien en zoals het er naar uitziet iemand nodig heb die er verstand van heeft. Kijk, ik ben niet lui om het zelf uit te gaan zitten zoeken, maar het moet voor 1 juli af en gezien het aantal mensen dat die toolbar zal gaan gebruiken moet ik er zeker van zijn dat het goed is. De site had tussen 1 januari en 1 juni 3.000.000 pageviews en dat worden er alleen maar meer, dus ik kan onmogelijk iets aanbieden dat niet prima werkt. Ik had dan ook gehoop dat hier ofwel iemand was die er verstand van heeft en mij ermee zou willen helpen, ofwel iemand die de Gouden Tip had om zo'n geval te maken. Maar dat zal er wel niet in zitten...;(

• D2k
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

P&W is gericht op het zelf maken van dingen en in het oplossen van problemen die daarbij kunnen ontstaan en niet om het door ons te laten doen.
Kijk bijvoorbeeld eens op www.hotscripts.com of in de P&W faq.
Zie voor discussies: [topic=411717/1/25]

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.