Zonder een registry hack heeft Win98 boven de 512MB problemen. Maar als je dat soort hoeveelheid RAM heb zou ik vrijwel alle gevallen aanraden om op Win2K/XP over te stappen, omdat Win98 die extra RAM wel gebruikt om progjes te draaien, maar niet om meer te cachen etc, waardoor de snelheid niet toeneemt.
Oslik blyat! Oslik!
Inderdaad: http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q181/8/62.ASP
Verder zitten er ook een paar interessante topics hierover in de Search:
Verder zitten er ook een paar interessante topics hierover in de Search:
Tenslotte is [WOS] een meer geschikte plaats voor dit soort vragenJe zoekactie naar 'windows geheugen' leverde 56 resultaten op. Resultaten 1 - 50
Verwijderd
384 MB, meer heb je niet nodig in 98se. Wil je meer (3d studio max ofzo) moet je wat in't registry gaan tweaken.
Sterker nog: in de meeste gevallen zal je de snelheid zien afnemen. BTW hoort dit niet in WOS thuis?Op donderdag 20 juni 2002 11:20 schreef dion_b het volgende:
Zonder een registry hack heeft Win98 boven de 512MB problemen. Maar als je dat soort hoeveelheid RAM heb zou ik vrijwel alle gevallen aanraden om op Win2K/XP over te stappen, omdat Win98 die extra RAM wel gebruikt om progjes te draaien, maar niet om meer te cachen etc, waardoor de snelheid niet toeneemt.
Verwijderd
Idd, heb ik in mijn 2e pctje zitten, zat eerst 256mb in, daarna 384. Leek geen verschil in te zitten. (Kingston Value 133mhz) Geheugen heb ik gewoon overgeplaatst naar andere pc, was nergen voor nodig.Op donderdag 20 juni 2002 11:27 schreef Lawrence het volgende:
beste resultaten zijn getest met 192 mb ram.. met meer is er geen verschil meer merkbaar
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()