Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
lekker,
Ik blijf erbij, dit lijkt me toch veel beter werken dan z'n full-size laptop?
In Europe (en usa?) zie je ze haast niet, terwijl in east Azia ze al geruime tijd heel erg populair zijn. Maar ja die gasten zijn ook wat kleiner, en hebben vaak minder ruimte tot hun beschriking.
Maar ik denk niet dat hij naar Nederland komt
.
Tevens zijn ze in japan wel betaalbaar!
Ik blijf erbij, dit lijkt me toch veel beter werken dan z'n full-size laptop?
In Europe (en usa?) zie je ze haast niet, terwijl in east Azia ze al geruime tijd heel erg populair zijn. Maar ja die gasten zijn ook wat kleiner, en hebben vaak minder ruimte tot hun beschriking.
Maar ik denk niet dat hij naar Nederland komt
Tevens zijn ze in japan wel betaalbaar!
Verwijderd
Ik zou zo blij zijn met dat ding. Kan ik makkelijk bij me houden en routerconfigs aanpassen. Nu dat gesjouw steeds met de standaard Toshiba waar zowat elke beheerder mee loopt volgens mij.
Heb ik alleen een USB->RS232 converter nodig.
Heb ik alleen een USB->RS232 converter nodig.
Verwijderd
ja ik heb er een gezien .
een hoge pief van de c1000 liep ermee.
is echt megaklein en super cool.
weet niet 100% zeker of deze het was hij leek er wel op heel klein gaaf ding
is dit de uitvoering met 2 thumb controls ?? (net zoals op de control pad van een playstation ! )
dat zal deze wel niet zijn, maar eerder deze:Op donderdag 20 juni 2002 16:08 schreef onbekend het volgende:
ja ik heb er een gezien .

De VAIO c1 fam.
Ziet er heel erg gelikt uit, maar ik heb verhalen gehoord dat hij niet al telekker werkt omdat hij dan toch echt te klein is.
Iemand anders die ik ken heeft hem weg gedaan omdat hij niet krachtig genoeg was. Er zit namelijk een transmeta croesuo cpu in.
Maar inderdaad, hij heeft wel een hoog stijfeplaser gehalte.
Hij is al te koop bij Dynamism Kost niks, $1899,-- Maar zit wel weer zon Crusoe proc in. Op zich geen ramp, maar ik heb nog nooit een echt positieve review gelezen over een laptop met zo'n proc. Verder erg gelikt.

Bennie gek, ben een koe!
Hmm.. dat ziet er echt gewoon uit als een te heet gewassen laptop. Wel koel, want alle normale laptops zijn toch te groot om echt relaxed mee te nemen.
Verwijderd
hmm $1899 is vrij weinig voor zo`n laptop... want je betaald meestal een aardige duit al voor het "klein gehalte"
Maar ik neem aan dat het systeempje dan kaal is, er moeten nog dingen bijkomen zoals dvd speler etc etc
Maar ik neem aan dat het systeempje dan kaal is, er moeten nog dingen bijkomen zoals dvd speler etc etc
Pagina: 1