Toon posts:

Laptop +bluetooth en mobiel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
OKe wat ik zoek is een laptop van Compaq met bluetooth en een mobiel die hier gebruik van maakt.

Ik heb de site van compaq al ondersteboven gekeerd en ze spreken wel over bluetooth maar geven het nergens aan in de specs of uitbreidingen.

Het mobieltje zou ook tripl3 band moeten zijn.

Je zou zeggen doe het lekker zelluf maar ik ben totaal niet thuis in de mobiel en laptop wereld.
Meer in serverland en als jej je afvraagt waarom in Gdsname Compaq:
Omdat we alles van compaq hebben.

• Coos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-06 22:43

Coos

Aim High, Shoot Low

de enige bluetooth telefoon die ik ken is de nokia 6310. wel weet ik dat er voor ericson telefoons een speciale inplug module (of hoe dat ook heet) bestaat met bluetooth.
van Compaq heb ik geen verstand (en wil ik niet krijgen ook :))

Nooit geschoten is altijd mis | System specs

• _NeMeSiS_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-07 15:50

_NeMeSiS_

Millennial

Op donderdag 20 juni 2002 11:54 schreef DrJack3 het volgende:
dat kan ook gewoon simpelweg niet :z

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:20

YellowCube

Wait...what?

De laptop zou ik zo niet weten (van Sony en bijv Gericom hebben ze die dingen zeker).
Qua telefoon: de nieuwe Sony-Ericsson heeft blue-tooth
(het programma wannahaves had een tijdje terug een bluetooth demo met een sony laptop en een sony-ericsson telefoon...Zag er fraai&nifty uit)

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• Kiki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 10:19
Van Ericcson zijn de mobieltjes t39m, t68m en t68i uitgerust met bluetooth.

Van Nokia alleen op dit moment de 6310 en 6310i.

Alle bovenstaande mobiels zijn triband.

Bij compaq notebooks moet je een uitbreiding kopen om bluetooth functie te krijgen.

Bij Toshiba is het vaak al geintergreerd in de duurdere modellen.

• Kiki
Op donderdag 20 juni 2002 11:54 schreef DrJack3 het volgende:
de enige bluetooth telefoon die ik ken is de nokia 6310. wel weet ik dat er voor ericson telefoons een speciale inplug module (of hoe dat ook heet) bestaat met bluetooth.
De inplug module was puur alleen voor een bluetooth headset (hba-10) voor een telefoon waarop geen bluetooth opzat.

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
nokia 6310

en een laptop met een pcmcia bluetooth module (volgens mij ook van nokia) of een usb bluetooth

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.com.hk/nokia_apac/hongkong/images/6210_card.jpg

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Ik heb de t68m maar heb nog nooit bluetooth kunnen uitproberen. Telefoon is erg fijn voor de rest!

Verwijderd

maatje van mij heeft een Toshiba ( als ik me niet vergist ) die Bluetooth ready is, zal ff navragen welk type het is

Verwijderd

Heb zelf een Ericsson T39m met bluetooth. Werkt prima met Compaq Ipaq, denk wel dat je voor de laptop een pcmcia kaartje met bluetooth zender/ontvanger moet kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Kijk het wordt al duidelijker.

Voor de Compaq notebook maakt het dus niet uit ik moet een bluetooth PCMCIA kaartje aan schaffen no matter what voor notebook ik aanschaf.
Das 1 dan nu de phone als ik het goed begrijp kan ik kiezen tussen een Nokia en een Ericsson

IS er nog een enorm verschil in kwaliteit prijs extra functies and so on in deze twee toestellen.
Ik ben een echte Mobiel n00b.

• Kiki
T68m en T68i zijn beide uitgerust met een kleurenscherm. Het zijn beide dezelfde toestellen alleen t68i is wat later uitgebracht en heeft wat meer functies zoals meer screensavers en afbeeldingen. Verder zijn het technisch beide hetzelfde toestellen. T68m kun je software matig upgraden naar de t68i.

Ik heb zelf de t68i en ben er zeer tevreden over tot nu toe geen problemen mee gehad en de menu werkt uitstekend. Opties zijn makkelijk in te stellen.

Van Nokia ben ik tegenwoordig niet meer zo kapot van vanwege de vele klachten. En de toestellen zien er tegenwoordig qua design ook niet meer uit. De ontwikkeling gaat bij Nokia tegenwoordig erg langzaam.

Bluetooth gebruik alleen voor de headset en dat is erg fijn. Je zit ook niet meer met een draadje te pielen. Met contactgegevens wisselen is ook wel makkelijk en als iemand ook een t68 heeft dan kun je met bluetooth tegen elkaar spellen spelen. Is velen malen beter dan IR.

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:50
Compaq heeft ook voor enkele laptops een bluetooth module, die je op je laptop schroeft.

http://www.compaq.com/products/notebooks/options/wireless.html

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Compaq Presario 2800 heeft Bluetooth.

Verwijderd

toshiba sattelite 4600 heeft ingebouwde bleutooth

• Kiki
Op donderdag 20 juni 2002 16:35 schreef Toink het volgende:
Compaq Presario 2800 heeft Bluetooth.
Euhm ik heb de compaq presario 2815 daar zit standaard geen bluetooth op. Je moet zo`n module aanschaffen die kun je dan achter de scherm vastmaken (het is nog altijd beter dan zo`n uitstekende ding). Terwijl bij de Toshiba en HP het volledig geintergreerd zit.

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 09:45
Op donderdag 20 juni 2002 12:52 schreef richardkraal het volgende:
nokia 6310

en een laptop met een pcmcia bluetooth module (volgens mij ook van nokia) of een usb bluetooth

[afbeelding]
Topic start had eht over triband toestel, dan meot je de 6310i hebben, anders heb je nl. gewoon een dualband toestel. Bijkomend voordeel van de 6310i is dat het scherm en de toets verlichting duidelijk is in tegenstelling tot de 6310, ik kan als het donker is niet meer zien op welke toets ik druk, en de scherm verlichting is ook neit echt heel goed.
Pagina: 1