Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
ehm, doe het gewoon niet..
ik had het een jaar geleden ook draaien op een P233MMX met Voodoo3 en 96mb ram, dus nog weer een stuk sneller dan jouw pc en dat was inclusief high FPS models en weapons en nog veel meer getweak NIET speelbaar (als ik gewoon rondliep had ik wel een goede framerate maar met tegenstanders in beeld iets van 5 frames) Sinds 1.4 schijnt CS ook nog weer zwaarder te zijn geworden dus je kunt het gewoon wel vergeten
ik had het een jaar geleden ook draaien op een P233MMX met Voodoo3 en 96mb ram, dus nog weer een stuk sneller dan jouw pc en dat was inclusief high FPS models en weapons en nog veel meer getweak NIET speelbaar (als ik gewoon rondliep had ik wel een goede framerate maar met tegenstanders in beeld iets van 5 frames) Sinds 1.4 schijnt CS ook nog weer zwaarder te zijn geworden dus je kunt het gewoon wel vergeten
Gaat idd niet werken....Too bad m8!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
De voodoo moet het wel aankunnen lijkt me. En wat kost nu een P2 400MHz nog? 
Gewoon wat upgraden dus.
Gewoon wat upgraden dus.
🌞🍃
Dan deed je wat verkeerd, ik had precies hetzelfde (ook P233MMX, 96 MB, Voodoo3) en het liep hier gewoon goed (30 fps ofzo) in 640x480Op donderdag 20 juni 2002 10:34 schreef kNarf het volgende:
ehm, doe het gewoon niet..
Is zo goed als de helft van jouw systeem...Gaat echt niet lukken hoor...cs op een p1 120 64 mb voodoo 2?
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
duh, als ik rondliep haalde ik soms wel 80 framesOp donderdag 20 juni 2002 10:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dan deed je wat verkeerd, ik had precies hetzelfde (ook P233MMX, 96 MB, Voodoo3) en het liep hier gewoon goed (30 fps ofzo) in 640x480
maar met tegenstanders in beeld was een ander verhaal, en je gaat mij niet vertellen dat je toen ook 30 frames haalde
Het kan wel waar zijn als je beta's erop draaide (5.2 etc.) want die draaiden een stuk beter dan de nieuwe versies (ik draaide 1.1 er toen op)
Nee, gewoon met tegenstanders in de buurt... 30 fps...Op donderdag 20 juni 2002 10:43 schreef kNarf het volgende:
[..]
duh, als ik rondliep haalde ik soms wel 80 frames
maar met tegenstanders in beeld was een ander verhaal, en je gaat mij niet vertellen dat je toen ook 30 frames haalde(want daar kwam die 233mmx cpu gewoon puur tekort)
Alleen ik moest niet in grote buitenlevels komen, want dat was namelijk WEL dodelijk voor de fps, die zakte dan naar 15 ofzo.
Verwijderd
voor 100 euro kun je in de regionale snuffelkrant wel een pctje vinden van 400 mhz. radeon7500 of geforce2mx erbij kopen en gaan. met nog geen 150 euro moet je klaar kunnen zijn op die manier.
moet wel werken
gewoon de speciale low poly skins download, zijn wel te vinden als je ff de search (google) gebruikt
Heb het zelf op een p166 met een voodoo 1 gespeeld.
Verwacht geen 100 fps, maar wel beetje speelbaar iig
gewoon de speciale low poly skins download, zijn wel te vinden als je ff de search (google) gebruikt
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
1.5?Op donderdag 20 juni 2002 11:43 schreef Damian het volgende:
moet wel werken
waar kan ik oude cs beta's vinden?
en helpt zo'n low poly skin veel?
ja, maar het zal nog steeds veel te traag gaanOp donderdag 20 juni 2002 11:50 schreef remcoXP het volgende:
[..]
1.5?
waar kan ik oude cs beta's vinden?
en helpt zo'n low poly skin veel?
zoek beta 5.2 maar op, die draait beter dan 1.5 en is bovendien 10x leuker
da's dan weer BS, heb zelf HL tijden gespeeld op een p133, 32mb en voodoo 2 12mb kaartje, en hij trok het prima!Op donderdag 20 juni 2002 10:51 schreef Nihonjindeska het volgende:
cpu is veel te traag
zelfs te traag voor stand alone half life
laat staan CS 1.4 of 1.5
waar kan ik een goede download mirror vinden.Op donderdag 20 juni 2002 11:53 schreef kNarf het volgende:
[..]
ja, maar het zal nog steeds veel te traag gaan
zoek beta 5.2 maar op, die draait beter dan 1.5 en is bovendien 10x leuker
en waarom is hij leuker dan? ik ben nu 1.5 gewend en ik denk dat ik me alleeen maar erger als ik opeens een cs versie speel die veel lelijker en onrealistiser is ga spelen. of heb ik het verkeerd?
op HL doos staat Pentium 133+ en 24 MB ram nou zelfs daar voldoet ie niet aan, en zelfs met een P133 kan je echt nog geen CS draaien 
het antwoord is dus idd nee upgrading nodig
het antwoord is dus idd nee upgrading nodig
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Verwijderd
Er bestaan hele config's dat je veel fps bespaard in cs.
En low poly models helpt zeker. Je hebt ze in verschillende vormen maar de meeste lage die ik ooit heb gezien zijn die soort "legomannetjes" , die hebben vierkante hoofden enzo.
En nog ff over die config's. Die maken de maps heel lelijk en laten maar heel weinig textures zien. Het ziet er bijna uit alsof je cheat maar alles is dan wittig. Ik weer alleen niet of dat tegenwoordig door 1.5 als een cheat word gezien.
En low poly models helpt zeker. Je hebt ze in verschillende vormen maar de meeste lage die ik ooit heb gezien zijn die soort "legomannetjes" , die hebben vierkante hoofden enzo.
En nog ff over die config's. Die maken de maps heel lelijk en laten maar heel weinig textures zien. Het ziet er bijna uit alsof je cheat maar alles is dan wittig. Ik weer alleen niet of dat tegenwoordig door 1.5 als een cheat word gezien.
iemand die weet waar ik low models oude versies en scripts kan downlaoden?
ik heb een p1 200 mhz n\ou dat loopt echt voor geen meter, het hapert als de pest zelfs als alles op zijn lelijkst staat
dus zoek gewoon een andere goedkope pc in de krant of de VIAVIA
dus zoek gewoon een andere goedkope pc in de krant of de VIAVIA
This space is occupied
Pagina: 1