More nice dumps by the DPC
Verwijderd
Dit is hemOp donderdag 20 juni 2002 13:43 schreef Funcracker het volgende:
[..]
Die staan nog op proxy namelijk geloof ik.
Dukebox en NEC: my deepest congrats 
tjaap... die Evil_Roy_II, toch sportief dat Randy daat bij woord houd...
Oh well... op naar de volgende Statsrun
tjaap... die Evil_Roy_II, toch sportief dat Randy daat bij woord houd...
Oh well... op naar de volgende Statsrun
Gekkie is a proud member of TheBenny!
Verwijderd
15. 325148 [DPC]Nijmegen_Eendracht_Cows 99446
ik neem aan dat er daar nog 554 bijkomen?
gaat lekker hoor, nog 4277 en we zijn weer op de plek waar we horen... Way to go
's
zoals ricoh al zei: als ik hun was zou ik maar screenshots maken, als aandenken
Let's kick some Asses Arses
gaat lekker hoor, nog 4277 en we zijn weer op de plek waar we horen... Way to go
Ik zou bijna zelf die 554 flushen anders.. dit kan ik niet aanzienOp donderdag 20 juni 2002 13:52 schreef NeoTweaker het volgende:
15. 325148 [DPC]Nijmegen_Eendracht_Cows 99446
gaat lekker hoor, nog 4277 en we zijn weer op de plek waar we horen... Way to go's
Geus: Weet je dat zeker? Hij stond er echt eerst onder Evil_Roy_II namelijk..
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
3k+ is on its way... wil vandaag i.i.g. nog 1/2 Miljonair wordenOp donderdag 20 juni 2002 13:52 schreef NeoTweaker het volgende:
gaat lekker hoor, nog 4277 en we zijn weer op de plek waar we horen... Way to go's
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Zo, statsrun-spanning voorbij, en de rust keert trug! 
Ka nie ma ndn ogi ets zegg eno f,en doo rwi eer noge enp aard p'sw ord eng efl ushe d?
Die hebben we natuurlijk wel nodig als we morgen-ochtend in de DPCH trots kunnen toekijken hoe we 1e staan
Ka nie ma ndn ogi ets zegg eno f,en doo rwi eer noge enp aard p'sw ord eng efl ushe d?
Die hebben we natuurlijk wel nodig als we morgen-ochtend in de DPCH trots kunnen toekijken hoe we 1e staan
edit:
Dat zijn er dan al 3... ff reken is dat nog 1,7 te gaan? Wie o wie?
Dat zijn er dan al 3... ff reken is dat nog 1,7 te gaan? Wie o wie?
Verwijderd
Evil_Roy_II: http://proxy.qik.nl/team.php?type=total&team=66662245Op donderdag 20 juni 2002 14:25 schreef Funcracker het volgende:
[..]
Geus: Weet je dat zeker? Hij stond er echt eerst onder Evil_Roy_II namelijk..
gewoon http://proxy.qik.nl/teamstatstotals.php hiervandaan hoor
relax, alles op zijn tijdOp donderdag 20 juni 2002 14:27 schreef My het volgende:
Zo, statsrun-spanning voorbij, en de rust keert trug!
gwoon lekker doorgrazen
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
mmm, vooruit dan maar weerOp donderdag 20 juni 2002 14:28 schreef YakuzA het volgende:
[..]
relax, alles op zijn tijd
gwoon lekker doorgrazen
Bing Bong 15 uur... nog 4:30 voor volgende statsrun...
Ennuh niet precies 4277 dp's flushen hè, die aarsen zitten ook niet stil...
Verwijderd
ej, leuk dat je linkje van TMK in sig hebt staan, maar met secret stats heb je er niet veel aanOp donderdag 20 juni 2002 15:00 schreef My het volgende:
[..]
Daar zit de verwarring... subTeam: Evil_Roy_II met verschillende members...Op donderdag 20 juni 2002 14:28 schreef _Geus_ het volgende:
[..]
Evil_Roy_II: http://proxy.qik.nl/team.php?type=total&team=66662245
gewoon http://proxy.qik.nl/teamstatstotals.php hiervandaan hoor
secret stats zijn maar tijdelijk, zorg tvoo re xtr asp anni ngOp donderdag 20 juni 2002 15:04 schreef _Geus_ het volgende:
[..]
ej, leuk dat je linkje van TMK in sig hebt staan, maar met secret stats heb je er niet veel aan
PSN
Nou gaan we niet op details letten hèOp donderdag 20 juni 2002 15:04 schreef _Geus_ het volgende:
[..]
ej, leuk dat je linkje van TMK in sig hebt staan, maar met secret stats heb je er niet veel aan
Zoals YakuzA zegt:
Tis dus voor de spanning, spannend hèOp donderdag 20 juni 2002 15:14 schreef YakuzA het volgende:
[..]
secret stats zijn maar tijdelijk, zorg tvoo re xtr asp anni ng
edit:
Zie jij n spelfout???
Zie jij n spelfout???
lol je maakt 2 spelfouten in mijn naamOp donderdag 20 juni 2002 15:25 schreef My het volgende:
[..]
Nou gaan we niet op details letten hè
Zoals YakuzA <<<<<zaten echt 2 fouten in :P> zegt:
[..]
Tis dus voor de spanning, spannend hè
enge heim ecod eiso okgo edvo orde span ning
woei 2200+ posts ^_^
PSN
woooohoooo al tijdje gelee gezegd maar:
1. 596 135079 DukeBox 499651 Dutch Power Cows (0)
2. 598 99446 [DPC]Nijmegen_Eendracht_Cows 325148 Dutch Power Cows (0)
wiiiiieeeeehooooooooooo
1. 596 135079 DukeBox 499651 Dutch Power Cows (0)
2. 598 99446 [DPC]Nijmegen_Eendracht_Cows 325148 Dutch Power Cows (0)
wiiiiieeeeehooooooooooo
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
one day: we'll be friendsOp donderdag 20 juni 2002 16:25 schreef Evil_Roy_II het volgende:
Evil Roy is adding to his power
Verwijderd
Wees blij dat ze er nog niet is, want als ze begint te zingen ...Op donderdag 20 juni 2002 16:06 schreef scsi-freak het volgende:
die FAT LADY ....waar is ze nou ??
Op donderdag 20 juni 2002 16:06 schreef scsi-freak het volgende:
die FAT LADY ....waar is ze nou ??
Jullie hebben het toch niet over kalfientje he?Op donderdag 20 juni 2002 16:30 schreef The_Navigator het volgende:
[..]
Wees blij dat ze er nog niet is, want als ze begint te zingen ...
kijk nou wordt het hier pas echt gezellig, nu we een beetje door gaan flushen... MOOOH !!
Deze plek is te koop.
Van al dat gezwaai/gerammel/geToeTer/geslinger ben ik zo geschrokken dat ik nu pas weer moed heb om te posten 
Wat ik nog ff kwijt wou, het is een beetje ondergesneeuwd, maarre
6. (76) 1.684 Aggression 10.444 (49) heeft ook een zéér lekkere flush gedaan voor hun omvang
Gefeliciteerd met de paal enneh, morgen weer hè?
Wat ik nog ff kwijt wou, het is een beetje ondergesneeuwd, maarre
6. (76) 1.684 Aggression 10.444 (49) heeft ook een zéér lekkere flush gedaan voor hun omvang
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Verwijderd
http://arstechnica.infopop.net/OpenTopic/page?q=Y&a=tpc&s=50009562&f=122097561&m=3890971634&p=34
ars-forum, en ik heb al luider gesnaterd....
wie het laatst snaterd snaterd het hardst zeggen ze wel eens....Op donderdag 20 juni 2002 18:29 schreef Hobiedobie het volgende:
http://arstechnica.infopop.net/OpenTopic/page?q=Y&a=tpc&s=50009562&f=122097561&m=3890971634&p=34
Deze plek is te koop.
Technisch gespoken is het een andere DPCH hoorOp donderdag 20 juni 2002 09:59 schreef Blistimo het volgende:
Tune in tomorrow, same GoT, same subforum, same DPCH
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Verwijderd
kwekOp donderdag 20 juni 2002 18:37 schreef KeeZ het volgende:
[..]
wie het laatst snaterd snaterd het hardst zeggen ze wel eens....
Nee hoor, moet zijn:Op donderdag 20 juni 2002 18:37 schreef KeeZ het volgende:
wie het laatst snaterd snaterd het hardst zeggen ze wel eens....
wie het laatst snaterd heeft maar een 2400 bps modem
LOLOp donderdag 20 juni 2002 19:06 schreef Mar het volgende:
[..]
Nee hoor, moet zijn:
Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!
Verwijderd
Thanx voor de felecitatie!Op donderdag 20 juni 2002 16:57 schreef Freakertje het volgende:
wat bedoel je met hun? Ik ben maar alleen met mijn 1700+ 24/7 hoor
neh morgan weer gaat me niet lukken, is toch een paar dagen sparen
ben benieuwd of ik 20k haal voor het project is afgelopen..
alle andere mijlpalers ook gefeliciteerd!!
CF nog altijd beter dan chello die er om de haverklap uitspringtOp donderdag 20 juni 2002 19:10 schreef ColdFusion het volgende:
[..]
Nee hoor, moet zijn:
Deze plek is te koop.
1 Ars Technica Team Vodka Martini 227 5959951 13057
2 Dutch Power Cows 280 5945274 2656
3 Team Weazy @ www.Team-TNT.net 60 5713694 8105
Tegenvallend. Kan niet wachten tot morgen
3 Team Weazy @ www.Team-TNT.net 60 5713694 8105
Tegenvallend. Kan niet wachten tot morgen
heej dit is niet de bedoeling
heej dit is niet de bedoeling

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
morgen weer een dag. dan maar weer de F5 stukje laten slijten.
Misschien moet er toch maar eens iemand een tweakers toetsenbord uitvinden, met een F5 die veel sterker is dan de gewone F5
Verwijderd
Ja ? Ik ben benieuwdOp donderdag 20 juni 2002 19:58 schreef scsi-freak het volgende:
morgen komt goed
Tja als er weer net zoveel geflushed wordt als vandaag worden we wel no. 1 denk ik, als dat pasdabru ventje zich maar rustig houdtOp donderdag 20 juni 2002 20:19 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ja ? Ik ben benieuwd
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Verwijderd
pasdabru kan morgen zo weer 100k flushen als ie wil

ennuh ik ben nu ff stil omdat ik totaal onder de indruk ben... flamen komt later wel weer

ennuh ik ben nu ff stil omdat ik totaal onder de indruk ben... flamen komt later wel weer
Maar euhm.. dat redden we nog wel..Pasdabru
Smack-Fu Master, in training
Registered: February 27, 2001
posted June 20, 2002 14:49
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
So if I am correct, Pasdabru saved up for 10-11 days and then dumped 500-600K DP's... this means that his production is something like 50K DP's per day!!!
Actually that was around 5-6 1/2 days worth, think daily average is right around 75,000 when I'm running at full capacity....
Once again congrats everyone on #1!!!! Now we just need to hold them off until the project ends....
Wij kunnen morgen als we dat gezamelijk willen ook meer als 100k flushen....
Maar ik blijf zowieso tot vanacht op om de stats te bekijken van wat ars en wij nog hebben gedaan.
{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen
Misschien is randy wel pasdabru en is tie de Ars-Piepels even aan het blij maken maar heeft hij eigenlijk een half jaar gespaard voor een miljoen dp's die hij binnenkort weer overmaakt naar zijn eigen rekening
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Verader.Op donderdag 20 juni 2002 22:40 schreef Marble het volgende:
BAVARIA!! BAVARIA!! BAVARIA!! BAVARIA!! BAVARIA!! GROLSCH!! GROLSCH!! GROLSCH!! GROLSCH!! GROLSCH!!
sorry ik kon er even niet meer tegen!
{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen
Verrader.Op donderdag 20 juni 2002 22:40 schreef Marble het volgende:
BAVARIA!! BAVARIA!! BAVARIA!! BAVARIA!! BAVARIA!! GROLSCH!! GROLSCH!! GROLSCH!! GROLSCH!! GROLSCH!!
sorry ik kon er even niet meer tegen!
Die kun je zelf uitrekenen door de statsrun van 24:00 te nemen en van de totaal kolom de aantal kolom af te trekken.Op donderdag 20 juni 2002 10:49 schreef Funcracker het volgende:
alleen de statsrun van 18:00 is wegens het down zijn van apache overgeslagen
Op donderdag 20 juni 2002 22:49 schreef SuperKoej het volgende:
[..]
Verrader. verrader ()
Toet toet!
Duitse voetbalfans mogen in München niet meer toeteren als hun nationale elftal heeft gescoord. Ook seinen met de lichten wordt strafbaar. De politie gaat hard optreden tegen 'onnodig gebruik van de claxon'. De boete is ongeveer 10 euro per keer.
En daarmee wordt de prestatie alleen maar beterOp donderdag 20 juni 2002 19:27 schreef Hero het volgende:
[..]
Thanx voor de felecitatie!
wat bedoel je met hun? Ik ben maar alleen met mijn 1700+ 24/7 hoor
neh morgan weer gaat me niet lukken, is toch een paar dagen sparen
ben benieuwd of ik 20k haal voor het project is afgelopen..
alle andere mijlpalers ook gefeliciteerd!!
Ohja, DukeBox, succes met de proxy
Op dit moment geen history beschikbaar i.v.m. performance problemen.
Grt,
Duke
Totale Modjesgekte
Verwijderd
lol wat een troep zuipt met hier... Grolsch, Bavaria, Heineken

okok.. Grolsch is wel het lekkerst uit dit rijtje
okok.. Grolsch is wel het lekkerst uit dit rijtje
Don't forget Hertog Cow!!!! (en beetje detmolder landbier, desparados, kasteel en HJ grand prestige)
Op donderdag 20 juni 2002 23:03 schreef Heineken het volgende:
Toet toet!
Duitse voetbalfans mogen in München niet meer toeteren als hun nationale elftal heeft gescoord. Ook seinen met de lichten wordt strafbaar. De politie gaat hard optreden tegen 'onnodig gebruik van de claxon'. De boete is ongeveer 10 euro per keer.
offtopic:
Druk dan gewoon een paar keer lang je ToeTer in...
net als n GF of MF 
Druk dan gewoon een paar keer lang je ToeTer in...
edit:
[quote]
[/quote]
Het verschil is met 10K+ groter geworden... (totaal verschil: 5959951-5945274=14677) dat was toch niet de bedoeling?

Ik verw8 natuurlijk wel dat er vanavond/morgen zoveel wordt geflushed dat wij als eerste door de 6M heenzijn
[quote]
[/quote]
Het verschil is met 10K+ groter geworden... (totaal verschil: 5959951-5945274=14677) dat was toch niet de bedoeling?

Ik verw8 natuurlijk wel dat er vanavond/morgen zoveel wordt geflushed dat wij als eerste door de 6M heenzijn
Het is niet echt performance, maar meer memmory.. duurt lang voordat het geleverd wordt.Op donderdag 20 juni 2002 23:07 schreef Freakertje het volgende:
[..]
En daarmee wordt de prestatie alleen maar beterKeep up the good MoooHing
Ohja, DukeBox, succes met de proxy
Op dit moment geen history beschikbaar i.v.m. performance problemen.
Grt,
Duke
Dem, vanuit duitsland zullen we dus geen hulp meer kunnen verwachten....Op donderdag 20 juni 2002 23:03 schreef Heineken het volgende:
Toet toet!
Nie goe voor die mannschaft
Hm ik moet echt weer actiever worden hier...
Bij de volgende run ook maar weer mee gaan doen met F5en
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
jah we hebben je F5's gemistOp donderdag 20 juni 2002 23:57 schreef Chakotay het volgende:
Hm ik moet echt weer actiever worden hier...

PSN
Rank Team Members DP New DP
1 Ars Technica Team Vodka Martini 227 5979228 19277
2 Dutch Power Cows 281 5954465 9191
3 Team Weazy @ www.Team-TNT.net 60 5718940 5246
Hmmz de 6 miljoen moeten we toch eiglijk wel als 1e halen?
1 Ars Technica Team Vodka Martini 227 5979228 19277
2 Dutch Power Cows 281 5954465 9191
3 Team Weazy @ www.Team-TNT.net 60 5718940 5246
Hmmz de 6 miljoen moeten we toch eiglijk wel als 1e halen?
PSN
Verwijderd
[sound of music-mode]Tomorrow tomorrow, I love you tomorrow[/sound of music-mode] 
Geduld is een schone zaak, ariël
Morgen zitten we er warmpjesbij
(resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst)
Morgen zitten we er warmpjesbij
Verwijderd
We well see if this is a good song tomarrowOp vrijdag 21 juni 2002 01:44 schreef DPC_Wimmel het volgende:
[sound of music-mode]Tomorrow tomorrow, I love you tomorrow[/sound of music-mode]
Morgen zitten we er warmpjesbij(resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst)
tjaap.. zz kijken wat het nu is ...
grrr... no news.. dan maar uurtje knock-out zodat ik zo weer kan gaan co-makeren..
Ennuh... als je echt wilt weten: met genoeg wilskracht kan het echt in Almere.. (en genoeg studenten
)
grrr... no news.. dan maar uurtje knock-out zodat ik zo weer kan gaan co-makeren..
Ennuh... als je echt wilt weten: met genoeg wilskracht kan het echt in Almere.. (en genoeg studenten
Ehh [sound of music] ?? maak er maar [annie] vanOp vrijdag 21 juni 2002 01:44 schreef DPC_Wimmel het volgende:
Morgen zitten we er warmpjesbij(resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst)
Verwijderd
Jup, net gezien, nadat ik trouw wat geflushd hadOp vrijdag 21 juni 2002 07:36 schreef DukeBox het volgende:
We staan weer 1ste
jaaaaaaaaaaaaah, nieuwe stats bij ND:
6 Team_BoGoH 950493 222238
Dit zijn de stats van 00:32 (dus van 07:32 NL-tijd); alweer 222 K erbij...keep on fluzzin'
6 Team_BoGoH 950493 222238
Dit zijn de stats van 00:32 (dus van 07:32 NL-tijd); alweer 222 K erbij...keep on fluzzin'
Verwijderd
hier zien ze dat !! en dan links op Team Stats drukkenOp vrijdag 21 juni 2002 07:46 schreef jimius het volgende:
uhm.. waar zien jullie dat?
van het aars forum:
Crossroads
Wise, Aged Ars Veteran
Tribus: Hoorn, The Netherlands
Registered: November 15, 2001
posted June 20, 2002 20:13
DPC is planning to dump tomorrow.
quote:
Morgen zitten we er warmpjesbij (resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst)
Tomorrow we will be much better. (results in the past are no garanty for the future)
--------------------------------
Dat is onze spion
Crossroads
Wise, Aged Ars Veteran
quote:
Morgen zitten we er warmpjesbij (resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst)
Tomorrow we will be much better. (results in the past are no garanty for the future)
Dat is onze spion
Hmmm 
Kijken of ze deze geheime info ook vertalen: beter een gat in je been dan een been in je gat
We kunnen ook die dude gaan spammen...wie woont er in Hoorn
Kijken of ze deze geheime info ook vertalen: beter een gat in je been dan een been in je gat
Congratz DPC met opnieuw op NO1 staan 
Keep on
- ing
code:
1
2
3
4
| Rank Team Members DP New DP 1 Dutch Power Cows 281 6177899 223434 2 Ars Technica Team Vodka Martini 229 5989465 10206 3 Team Weazy @ www.Team-TNT.net 61 5723999 5059 |
Keep on
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Verwijderd
Veltro gaat 's in de keukenla snuffelen of daar niet nog wat DP's tussen de koffiepunten rondzwerven
Verwijderd
Ik heb zo het idee, dat die CrossRoads gewoon een overgelopen HollanderOp vrijdag 21 juni 2002 08:19 schreef MarcyDarcy het volgende:
Hmmm
FELI allemaal met onze behaalde 6M mijlpaal 
En natuurlijk voor de #1!
En natuurlijk voor de #1!
Verwijderd
Nope, want dan mep ik met m'n tassieOp vrijdag 21 juni 2002 07:19 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Ehh [sound of music] ?? maak er maar [annie] van
Verwijderd
Iedereen van DPC en vooral Team_BoGoH natuurlijk GEFELICITEERD met het terughalen van de 1e plaats en het doorbreken van de 6M grens!
Verwijderd
[Toeveogmodus] GEFELICITEERD[/toevoegmodus]Op vrijdag 21 juni 2002 09:04 schreef Hero het volgende:
Iedereen van DPC en vooral Team_BoGoH natuurlijk met het terughalen van de 1e plaats en het doorbreken van de 6M grens!
Verwijderd
jammer dat ik op stage ben en neit zomaar een biertje uit de koelkast kan pakkenOp vrijdag 21 juni 2002 09:10 schreef MsRedhill het volgende:
Hier moet op gedronken worden!! [afbeelding]
Hier moet op gerammeld worden!!!! congrats bogoh! WTG (of hebben jullie nog meer bij de volgende statsrun?)Op vrijdag 21 juni 2002 09:10 schreef MsRedhill het volgende:
Hier moet op gedronken worden!! [afbeelding]
RAMMEL RAMMEL RAMMEL rammel rammel rammel rammel rammel rammel. mmmmmppppmpmppp help
* je_oen wordt vastgesjord in zijn stal en de deur gaat dicht
Verwijderd
*BOINK*Op vrijdag 21 juni 2002 09:20 schreef je_oen het volgende:
[..]
* je_oen wordt vastgesjord in zijn stal en de deur gaat dicht
* Wimmel brengt daarna de koekepan terug naar de boer
Congrats BoGoH!!!
We wachten met spanning op de volgende statsrun
19, 20, 21.. dag drie van ons dumpfestijn alweer
6. 1 1 950493 Team_BoGoH 222238 Dutch Power Cows (0)
En alvast mijn diepste medeleven met ToeT..:?
Of nee, laat dat eigenlijk maar
Go BoGoH!!!
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Iemand die daar een account heeft die ff de wave's wil posten?

hehe post dat maar
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| Hehehe, we have finally taken our place back. There is a cow in all of us :P. Ow by the way let's complete our tradition [img]http://www.smilies.nl/wave.gif[/img] [img]http://www.smilies.nl/wavey.gif[/img] [img]http://www.smilies.nl/happy/xyxwave.gif[/img] [img]http://www.smilies.nl/wave.gif[/img] [img]http://www.smilies.nl/wavey.gif[/img] [img]http://www.smilies.nl/happy/xyxwave.gif[/img] [img]http://www.smilies.nl/wave.gif[/img] [img]http://www.smilies.nl/wavey.gif[/img] [img]http://www.smilies.nl/happy/xyxwave.gif[/img] [img]http://www.smilies.nl/wave.gif[/img] [img]http://www.smilies.nl/wavey.gif[/img] [img]http://www.smilies.nl/happy/xyxwave.gif[/img] [img]http://www.smilies.nl/wave.gif[/img] [img]http://www.smilies.nl/wavey.gif[/img] [img]http://www.smilies.nl/happy/xyxwave.gif[/img] ow and for the dutch guy here a well known song... [i]Dag vriendjes, dag vriendinnetjes, dat was het dan al weer....[/i] mo0o0o0o0o0o0oh! |
hehe post dat maar
edit:
zieter zo uit btw:
Hehehe, we have finally taken our place back. There is a cow in all of us
. Ow by the way let's complete our tradition

ow and for the dutch guy here a well known song...
Dag vriendjes, dag vriendinnetjes, dat was het dan al weer....
mo0o0o0o0o0o0oh!
zieter zo uit btw:
Hehehe, we have finally taken our place back. There is a cow in all of us

mo0o0o0o0o0o0oh!
http://arstechnica.infopop.net/OpenTopic/page?a=tpc&s=50009562&f=122097561&m=2430911094&r=4100905194#4100905194 <-- Kijk en GenietOp vrijdag 21 juni 2002 10:04 schreef Flapmo het volgende:
Iemand die daar een account heeft die ff de wave's wil posten?![]()
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Hehehe, we have finally taken our place back. There is a cow in all of us :P. Ow by the way let's complete our tradition [url=http://www.smilies.nl/wave.gif][afbeelding][/url] [url=http://www.smilies.nl/wavey.gif][afbeelding][/url] [url=http://www.smilies.nl/happy/xyxwave.gif][afbeelding][/url] [url=http://www.smilies.nl/wave.gif][afbeelding][/url] [url=http://www.smilies.nl/wavey.gif][afbeelding][/url] [url=http://www.smilies.nl/happy/xyxwave.gif][afbeelding][/url] [url=http://www.smilies.nl/wave.gif][afbeelding][/url] [url=http://www.smilies.nl/wavey.gif][afbeelding][/url] [url=http://www.smilies.nl/happy/xyxwave.gif][afbeelding][/url] [url=http://www.smilies.nl/wave.gif][afbeelding][/url] [url=http://www.smilies.nl/wavey.gif][afbeelding][/url] [url=http://www.smilies.nl/happy/xyxwave.gif][afbeelding][/url] [url=http://www.smilies.nl/wave.gif][afbeelding][/url] [url=http://www.smilies.nl/wavey.gif][afbeelding][/url] [url=http://www.smilies.nl/happy/xyxwave.gif][afbeelding][/url] ow and for the dutch guy here a well known song... [i]Dag vriendjes, dag vriendinnetjes, dat was het dan al weer....[/i] mo0o0o0o0o0o0oh!
hehe post dat maar
edit:
zieter zo uit btw:
Hehehe, we have finally taken our place back. There is a cow in all of us. Ow by the way let's complete our tradition
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
mo0o0o0o0o0o0oh!
Verwijderd
Thanks, maar waarom verwacht je meer? Het was toch een mooie flush.Op vrijdag 21 juni 2002 10:04 schreef Funcracker het volgende:
Congrats BoGoH!!!
We wachten met spanning op de volgende statsrun
Go BoGoH!!!
Ik verwacht niet meer.. Ik hoop op meerOp vrijdag 21 juni 2002 10:21 schreef Hunter het volgende:
[..]
Thanks, maar waarom verwacht je meer? Het was toch een mooie flush.
Flapmo: Post t wel ff
edit:
ho hoeft al niet meer zie ik
ho hoeft al niet meer zie ik
Niemand reageert erop dus doe ik het maar even 
LOL@Andy voor
LOL@Andy voor
En een 9,5 voor fantasie.Op donderdag 20 juni 2002 22:36 schreef Andy het volgende:
Misschien is randy wel pasdabru en is tie de Ars-Piepels even aan het blij maken maar heeft hij eigenlijk een half jaar gespaard voor een miljoen dp's die hij binnenkort weer overmaakt naar zijn eigen rekening
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
Zo'n geintje kunnen we natuurlijk als DPC zijnde wel uithalenOp vrijdag 21 juni 2002 10:37 schreef Mobster het volgende:
Niemand reageert erop dus doe ik het maar even
LOL@Andy voor
[..]
En een 9,5 voor fantasie.
zucht...dan krijgen we weer een paar maanden irri geheimtaal
Maar dan wel in het volgende ECCp-contest, want nu hoef je dat niet meer te proberen... (Ik weet niet of het jullie al is opgevallen, maar we zijn de 60% alweer gepasseerdOp vrijdag 21 juni 2002 10:40 schreef Silk_dude het volgende:
Zo'n geintje kunnen we natuurlijk als DPC zijnde wel uithalen
zucht...dan krijgen we weer een paar maanden irri geheimtaal
Totale Modjesgekte
Verwijderd
idd maar nog +/- 160k denk ikOp vrijdag 21 juni 2002 10:21 schreef Hunter het volgende:
[..]
Thanks, maar waarom verwacht je meer? Het was toch een mooie flush.
hmmz ik kan hem wel ff opzoeken als hij in Hoorn woont (ga ik ff bij me ouders op bezoek en daarna bij hem...ff een DPCkoe in zijn tuin plaatzuh)Op vrijdag 21 juni 2002 08:12 schreef reggy het volgende:
van het aars forum:
Crossroads
Wise, Aged Ars Veteran
quote:
Dat is onze spion
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
of een brandende hooistapel dan weet hij ook wel genoegOp vrijdag 21 juni 2002 13:02 schreef _DPC_Scorpion het volgende:
[..]
hmmz ik kan hem wel ff opzoeken als hij in Hoorn woont (ga ik ff bij me ouders op bezoek en daarna bij hem...ff een DPCkoe in zijn tuin plaatzuh)
Deze plek is te koop.
iedereen 't DPC shirt aantrekken en met z'n allen in z'n voortuin gaan kamperen. Dan komt de boodschap ook wel over