Toon posts:

Laptop dood?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Help !!!

Het probleem is het volgende: Gister had ik mijn Toshiba Satelitte Pro 4600 in de slaapstand gezet (XP). Half uurtje later wil ik hem weer aanzetten, maar er gebeurde niks meer. Het enige wat gebeurd is dat het powerledje aangaat en de floppy drive geeft 1 "tik" van dat hij stroom krijgt. Verder helemaal niks. Geen geratel van mijn HDD, geen fan, niks. Oja, en geen beeld. Wat moet ik nu??? Als het moederbord kapot is, kan ik beter meteen een nieuwe laptop kopen zeker?

Verwijderd

Al geprobeerd 'm ECHT helemaal stroom vrij te maken? Dus stroom eraf en batterij eruit halen?

Verwijderd

idd batterij eruit, dat wil vaak helpen. Als het mobo gaar is heb je idd pech, die dingen zijn heel schaars en duuuur :/

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:20

YellowCube

Wait...what?

Volgens mij heeft het niks met je laptop te maken...Tenzij die van mij ook kapot is.

Het was me niet helemaal duidelijk of je standby of hibernate gebruikte en of de laptop echt helemaal dood is. Heb je 'm al helemaal uitgeschakeld door gewoon 4 seconden de power-knop ingedrukt te houden ? Dan slaat ie vanzelf uit en kun je 'm vervolgens weer opnieuw opstarten.

Ik heb met enige regelmaat hetzelfde probleem. Zet de laptop in standby en hij komt er nooit meer uit. Exact dezelfde verschijnselen als jij beschrijft.
Hert is volgens mij meer een probleem van XP dan van je laptop...Zoek in de search eens naar dit probleem (niet meer uit standy stand..zoiets)

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world