PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
onKeyDown="return false" missschien?
Intentionally left blank
nope.. er zijn te veel manieren om daar om heen te werken om het veilig te laten werken.. Kan me ook niet voorstellen wat je er mee moet overigens
het is dat je helemaal niks mag op de pagina met je muis niet en je toetsenbord niet
vangt dit wel alles af?
vangt dit wel alles af?
Ik neem aan dat het een preview versie is ofzoOp donderdag 20 juni 2002 09:51 schreef JSchut het volgende:
het is dat je helemaal niks mag op de pagina met je muis niet en je toetsenbord niet
vangt dit wel alles af?
Wat je wel kan doen mogelijk is er een grote layer over je pagina heen plakken. Dan kunnen mensen waarschijnlijk niet meer klikken (alle acties worden afgevangen door de layer). In combinatie met crisp's oplossing voor het toestenbord. Maar geen garantie of dat gaat werken
ik ben een cms aan het maken en ik wil dat er niks gefreshed hoeft te worden (teniminste zichtbaar)Op donderdag 20 juni 2002 09:51 schreef Bosmonster het volgende:
nope.. er zijn te veel manieren om daar om heen te werken om het veilig te laten werken.. Kan me ook niet voorstellen wat je er mee moet overigens
dus er word een script uitgevoerd in een 'ontzichtbaar' frame en ik wil dat ze pas weer iets mogen doen als dat klaar is
Daar hebben ze modal dialogs voor uitgevondenOp donderdag 20 juni 2002 10:11 schreef JSchut het volgende:
[..]
ik ben een cms aan het maken en ik wil dat er niks gefreshed hoeft te worden (teniminste zichtbaar)
dus er word een script uitgevoerd in een 'ontzichtbaar' frame en ik wil dat ze pas weer iets mogen doen als dat klaar is
[search=javascript modal]
Pagina: 1