Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
ga voor de PhilipsOp donderdag 20 juni 2002 09:40 schreef swopdark het volgende:
ik wil binnenkort een nieuwe geluidskaart kopen waarbij ik dus echt wauw! wil zegen bij bepaalde effecten zelf zit ik nu te twijfelen over de "SB audigy" of de "Philips accoustic edge"
ik ga em vooral gebruiken voor games en een beetje mp3.
ik zit al een paar reviews te lezen en de philips komt er goed uit, op andere site zeggen ze weer dattie veel ruis heeft, hebben mensen ervaringen met deze 2 kaarten of raden jullie me juist een hele andere aan?
give me input please!?
maximaal uit te geven 110 euro ongeveer
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
http://www.tweakers.net/nieuws/22227
Siditamentis astuentis pactum.
Die zouk er net neerzetteOp donderdag 20 juni 2002 10:52 schreef Varienaja het volgende:
Misschien handig?
http://www.tweakers.net/nieuws/22227
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
LET's MAKE THINKGS BETTER!Op donderdag 20 juni 2002 10:56 schreef MRic3 het volgende:
Als je voor fielips gaat: zorg dat als je eenmaal een update voor drivers gevonden hebt, op hun super snelle overzichtelijk duidelijke gestructureerde en zeer betroubare site (NOT!!!!), deze dan goed bewaard want je hebt geluk gehad dat je al een update gevonden hebt.
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
via is algemeen heel slecht met videokaarten, ik krijg eerder gewoon geen hercules kaarten in me pc dan creative..Op donderdag 20 juni 2002 11:24 schreef Tijntje het volgende:
Ik weet niet wat voor chipset je hebt maar als je een VIA hebt koop dan GEEN Creative dat is vragen om zelfmoord ik heb het zelf ook ondervonden. Ik heb nu een Hercules GameTheatre XP en daar ben ik zeer tevereden over.
hercules wilt dat ding geneens opstarten!
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
De laatste versie is bijvoorbeeld van november 2001.
Er zijn wel nieuwere onofficiële versies.
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs

creative niet zo, maar aangezien ze EMU hebben over genomen..Op donderdag 20 juni 2002 11:29 schreef sigma01 het volgende:
Ik zou voor de Philips gaan omdat deze scherper geprijsd is en door de jarenlange ervaringen met DSP's.
je kan zeggen wat je wilt.. maar dat zijn behoorlijke goeie chips.. het zijn alleen wat minder goeie dan professionele chips.. maar dat boeit niet als je er geen professionele dingen mee wilt gaan doen
Ik wil niet vervelend doen maar het gaat hier om geluidskaarten; en daarbij jouw claim gewoon onzin.Op donderdag 20 juni 2002 11:24 schreef gitaarwerk het volgende:
via is algemeen heel slecht met videokaarten, ik krijg eerder gewoon geen hercules kaarten in me pc dan creative..
hercules wilt dat ding geneens opstarten!
2 topicstarter: De Terratec XFire 1024 is zeker een aanrader en die werkt als een trein met Via chipsets (mocht je een Via chipset hebben).
Verwijderd
en ben er heel tevreden over
alleen de drivers zouden meer updates kunnen gebruiken,
maar je kan op 3dss beta drivers afhalen, die het bij de meeste gebruikers toch goed doen.
maar daar zou ik me niet door laten afschrikken, want problemen met drivers hebben alle kaartjes wel
voor de rest: Qexpander, of QMMS, of hoe noemde dat nu alweer
weet niet juist wat het is, maar het maakt van stereo nep-surround, maar doet het zel goed
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
sorry.. verkeerd getiept..ben ook met vanalles tegelijk bezig..was bezig met iemand over msn over videokaarten te lullen. Verder geen onzin..Op donderdag 20 juni 2002 11:45 schreef warp het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen maar het gaat hier om geluidskaarten; en daarbij jouw claim gewoon onzin.
2 topicstarter: De Terratec XFire 1024 is zeker een aanrader en die werkt als een trein met Via chipsets (mocht je een Via chipset hebben).
Jawel.Op donderdag 20 juni 2002 14:14 schreef gitaarwerk het volgende:
Verder geen onzin..
Omdat het toevallig in jouw systeem niet werkt wil dat nog niet zeggen dat dit ook bij alle andere moederborden die op een Via chipset zijn gebaseerd ook het geval is