een site openen vanuit een applet. (zoek tutor)

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• dexter07051982
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-07 22:38
Hoi

kan iemand mij vertellen waar ik een tutorial kan vinden om een htmnl site te openen vanuit een applet (liefts in een nieuw venster)

en ja ik weet wel dat dit te simpel is om te vragen maar ik kan het niet vinden!! :(

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Dit is wel heel makkelijk. Dit is gewoon in de api docs te vinden als je bij Applet en AppletContext gaat zoeken

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
dexter07051982: kan iemand mij vertellen waar ik een tutorial kan vinden om een htmnl site te openen vanuit een applet (liefts in een nieuw venster)
Zoek eens op GoT: dit is al in alle varianten ter sprake gekomen: vanuit een applet, vanuit een applicatie, vanuit Java Web Start enzovoorts...

Ook kan wat bladeren door de API documentatie absoluut geen kwaad. Het package java.applet.* is niet groot en het staat er toch echt heel erg duidelijk in. Het is belangrijk om je weg een beetje te laren vinden in deze API docs.

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Zie de posts van de heren voor mij.
Gebruik eens de search van GoT, gebruik google, groups.google.com, of kijk eens in de API docs.

Gewoon ff searchen en je komt er wel. :)

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.