Beste CD-R's?

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
Wat vind jij de beste CD-R's van 74, 80, 100 en 120 minuten?

Voor 74 en 80 gebruik ik altijd That's Writes, maar die hebben geen 100 minuten cd's. en die moet ik nu hebben. welk merk raad je me aan?

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Philips Premiums zijn naar mijn mening de beste & overal verkrijgbaar. Top!

• PM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2022

PM

don't blame me, maar

100 en 120 MINUTEN CD"S??????

Laten we lekker link gaan doen...

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Topicstarter
Okee, ik heb ooit van 120 gehoord, maar ik weet het niet zeker.

volgens mij zijn erde volgende CD-R's

74min./650mb
80min./700mb
90min./800mb
100min./900mb
120min./????mb

als iemand anders op of aanmerkingen heeft, maakt die ook maar een lijstje.

en geef ff aan alle goede merken die je kent (van elke grootte)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:49
120 min: 6/5 * 900MB = 1080MB?

Verwijderd

De goedkoopste, dat zijn de beste. ;)

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Volgens mij is dit echt crap. Heb nog nooit anders gezien dan 74/80 minuten. Ik gebruik trouwens altijd Philips Silver Premium, dat zijn echt toppertjes

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Philips Silver Premium.

Maar ik gebruik trouwens allerlei meren (hangt er net even van af waar ik ben en hoeveel poet ik op zak heb). Momenteel heb ik van die spindle shit, 20 stux voor f30,- en ze doen het perfect...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Die 90min cd's zijn al wel aan te komen maar die 99min (100) nog niet zo en die 120min dat kan nog wel ff duren.

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Topicstarter
j, maar ze bestaan duswel...

heeft philips ook 90 en 99 min. cd's?

Verwijderd

Philips Silver Premium voor de 74mins cd's, en
That's Write voor de 80mins.

Verwijderd

hoe zit het met arita's eigenlijk?

Ik heb er net 100 besteld voor 150 piek vond ik wel goedkoop eigenlijk.

Verwijderd

doe voor mijn ook maar de philips silver premium

bij die thats gevallen is binnen een paar dagen een deel van de beschermingslaag verdwenen

trouwens www.cdmediaworld.com is in dit geval ook wel een bezoekje waard

Verwijderd

74 min
voor data: that's write is goed, maar ook de meeste anderen ook.
voor muziek: only sony

Verwijderd

Waar zou ik die mooie 100 / 99 / 90 minutencds kunnen kopen, heb ze nog nooit bij de bekende computerwinkels gezien.

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 24-08 22:29
Kent iemand Yello CD's? Bij de CDRwinkel is een spindel van 100 74min te koop voor maar 105 gulden. Doen?

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Waar zou ik die mooie 100 / 99 / 90 minutencds kunnen kopen, heb ze nog nooit bij de bekende computerwinkels gezien.[/quote]Bij www.funprice.nl verkochten ze vorige week nog de 90 minuten ceedees van platinum. En dat zonder verzendkosten !!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 oktober 2000 21:38 schreef sbbol het volgende:
Bij www.funprice.nl verkochten ze vorige week nog de 90 minuten ceedees van platinum. En dat zonder verzendkosten !![/quote]Helaas, ik zie net dat de "geen verzendkosten" aktie voorbij is. Nu betaal je 35 piek voor 10 ceedees, maar daarbij komen wel verzendkosten als je niet in Groningen, Arnhem of Enschede woont. (daar hebben ze namelijk winkels)

Verwijderd

www.opussupplies.nl

behoorlijk goedkoop

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

120 minuten cd's zijn niet al te nieuw ofzo, kreeg 2 maanden geleden al Microsoft cd's met meer dan 1gig erop. (was cd, geen dvd). Heb alleen nog geen lege cd'tjes gevonden.

Verwijderd

Philips Silver Premiums :)

TOP TOP TOP!

nog nooit van 90 minuten + cd's gehoord :?

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:22
Verbatim en Philips silver premium. Maar vooral over verbatims ben ik zeeeer te spreken. Diepblauwe onderkant en op de een of andere manier vinden mijn cd-rom drives en audio-cd spelers die toch errug fijn. Heb nog een oude Philips-audio cdspeler en die herkent bij het erin doen een verbatim CD sneller dan een normaal geperste cd. :)

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Verwijderd

Ik ben best tevreden over MMore. Vooral met MMore audio CD's ga ik redelijk ruw om en ze werken allemaal nog prima. Lenco's (ooit voor fl.2/stuk bij de kijkshop) en ik minder tevreden over, de Daewoo discman die ik ooit had pakte ze niet goed en heb er wel meer gedonder mee gehad dat de bovenkant losliet enzo. MMore nog nooit problemen mee gehad. Evenals Philips Silver trouwens gaan ook altijd goed.

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-08 18:58
Bij Paradigit hebben ze Philips Profesional 74min cd's voor fl 175,- per 100

Zijn vrij goede cd's voor een lage prijs

• coolgoza
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-08 19:46
That's write cd's zijn alleen geschikt voor de pC. Playstationgames moet je er niet opzetten, want de psx herkent de cd's niet is mijn ervaring.
Ik had zo'n 12 cd's gebrand en geen werkten.
Klootn.

Nature will strike back.....

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Ik sluit me bij de meerderheid aan:
Philips Silver Premium (voor 74 en 80 min)!!

Ze zijn lekker goedkoop bij Rodo (Fl. 1,80 per stuk incl. jewelcase bij 100+)

• EelcoB
  • Nu online
Ik gebruik alleen Mitsui's Silver/Gold zowel voor 74 als 80 min. Perfecte Cdr's nooit een coaster

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 13:31

Tjark

DON'T PANIC

Voor audio: Verbatim!
voor data: maakt niet zoveel uit.

Heb hier nog wel 10 90min cd's liggen van platinum, maar nog niet uitgeprobeerd.

*insert signature here

Verwijderd

Ik brand voornamelijk PSX en daar zijn Verbatims ideaal voor. Zodoende gebruik ik ze overal voor en ze doen het perfect.

• Flexx
  • Laatst online: 25-08 21:42

Flexx

This side up

Ik gebruik altijd Arita 80min.

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:00

Opa

Nu Multifocaal!

Audio: Gewone TDK RefleX (blauw). Ook goed voor data.

Verder Fuji 74 en 80 en Sentinel.
Die laatsten hadden we op het werk. Daar hadden we driver cd's waar echt mee gesmeten werd en die gewoon niet stuk gingen.
Heb ik alleen op de HCC dagen gevonden.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• Weppel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:52
Ik gebruik Platinum 80 min cd's, op beurs 100 stuks voor 100 gulden gekocht, was dus ZEER goedkoop, nadeel: spindel.. voordeel: GOEDKOOP!!

Weppel
Pagina: 1