Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
volgens mij zijn erde volgende CD-R's
74min./650mb
80min./700mb
90min./800mb
100min./900mb
120min./????mb
als iemand anders op of aanmerkingen heeft, maakt die ook maar een lijstje.
en geef ff aan alle goede merken die je kent (van elke grootte)
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Maar ik gebruik trouwens allerlei meren (hangt er net even van af waar ik ben en hoeveel poet ik op zak heb). Momenteel heb ik van die spindle shit, 20 stux voor f30,- en ze doen het perfect...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
heeft philips ook 90 en 99 min. cd's?
Verwijderd
Ik heb er net 100 besteld voor 150 piek vond ik wel goedkoop eigenlijk.
Verwijderd
bij die thats gevallen is binnen een paar dagen een deel van de beschermingslaag verdwenen
trouwens www.cdmediaworld.com is in dit geval ook wel een bezoekje waard
Verwijderd
voor data: that's write is goed, maar ook de meeste anderen ook.
voor muziek: only sony
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Bij www.funprice.nl verkochten ze vorige week nog de 90 minuten ceedees van platinum. En dat zonder verzendkosten !![/quote]Helaas, ik zie net dat de "geen verzendkosten" aktie voorbij is. Nu betaal je 35 piek voor 10 ceedees, maar daarbij komen wel verzendkosten als je niet in Groningen, Arnhem of Enschede woont. (daar hebben ze namelijk winkels)
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Verwijderd
Zijn vrij goede cd's voor een lage prijs
Ik had zo'n 12 cd's gebrand en geen werkten.
Klootn.
Nature will strike back.....
Philips Silver Premium (voor 74 en 80 min)!!
Ze zijn lekker goedkoop bij Rodo (Fl. 1,80 per stuk incl. jewelcase bij 100+)
voor data: maakt niet zoveel uit.
Heb hier nog wel 10 90min cd's liggen van platinum, maar nog niet uitgeprobeerd.
*insert signature here
Verwijderd
Verder Fuji 74 en 80 en Sentinel.
Die laatsten hadden we op het werk. Daar hadden we driver cd's waar echt mee gesmeten werd en die gewoon niet stuk gingen.
Heb ik alleen op de HCC dagen gevonden.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Weppel