okee situatie is als volgd... Ik wil een voodoo 5 pci. Bij de winkel Gekke Hans in Rotterdam hebben ze Voodoo 5 5500 voor Mac... en die kaart lijkt verdacht veel op een pci voodoo 5. Nu wil ik van jullie graag weten wat de verschillen zijn tussen mac voodoo 5 en pc voodoo 5. Zijn dat alleen de drivers of ook andere dingen waardoor hij het dus niet op me pc zal doen? Kortom... doet dat ding het op me pc als ik voodoo 5 drivers download?
Verwijderd
vast wel, ik heb hier een soundcard voor mac en met de juiste drivers doet die het gewoon in mijn pc
Verwijderd
Ik zo het niet proberenOp donderdag 20 juni 2002 01:31 schreef Robszombie het volgende:
okee situatie is als volgd... Ik wil een voodoo 5 pci. Bij de winkel Gekke Hans in Rotterdam hebben ze Voodoo 5 5500 voor Mac... en die kaart lijkt verdacht veel op een pci voodoo 5. Nu wil ik van jullie graag weten wat de verschillen zijn tussen mac voodoo 5 en pc voodoo 5. Zijn dat alleen de drivers of ook andere dingen waardoor hij het dus niet op me pc zal doen? Kortom... doet dat ding het op me pc als ik voodoo 5 drivers download?
ik heb wel vaak gehoord dfat het identieke kaartjes zijn, maar als ik jou was gewoon ff doorzoeken naar een andere winkel met een voodoo5 kaartje voor de pc .(waarschijnlijk kost tie voor de mac ook een stuk duurder
Er worden vaag Voodoo5 5500 aangeboden: Tweakers,marktplaats en computer.2dehands. Ik zag laatst nog een PCI exemplaar voor 90 euro
www.triathlete.nl
Edit?Op donderdag 20 juni 2002 07:55 schreef Scighera het volgende:
Er worden vaak Voodoo5 5500 kaarten aangeboden: Tweakers,marktplaats en computer.2dehands. Ik zag laatst nog een PCI exemplaar voor 90 euro
bij gekke hans was hij voor 90 euro en PCI... niet de moeite waard?
We hebben hem zelf bij dunnet ook nog wel maar dat is de AGP vorm ik wil de pci!!!!
en wat is tweakers.net marktplaats?
We hebben hem zelf bij dunnet ook nog wel maar dat is de AGP vorm ik wil de pci!!!!
Verwijderd
Voodoo 5 dat zijn toch van die mega planken, bij een klasgenoot van me past ie net in de kast maar moet de kaart een beetje krom over dwars erin
kijk eerst dus maar of de lengte kan
Ik zat trouwens te denken. Die voodoo 5 moet ook nog eens zo'n voedingskabeltje hebben om gevoed te hebben toch? ze hadden ook nog de voodoo 4 4500 voor de pc staan. Misschien kan ik beter die nemen? ik neem die voodoo kaart eigenlijk toch meer om dual head te nemen dan dat ik em echt voor de performance wil.
ik zou opletten want bij de meeste kaarten en dan voral videokaarten gaat dat niet pakken door de compleet andere architectuur. Vooral voor het grafisch gedeelte en floating points word er andere architectuur gebruikt.
Bij bijna alle merken staat er een apart deel op de site voor de mac. dus je kan het proberen maar ik geef je weinig kans.
Bij bijna alle merken staat er een apart deel op de site voor de mac. dus je kan het proberen maar ik geef je weinig kans.
A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.
Kijk dat wilde ik nou weten. Of de kaart fysiek ook anders is.. kennelijk wel en dus zal ik die kans maar niet nemen.. Dan dus maar die voodoo 4 4500 nemen.
Bedankt voor je info.
Beetje stom misschien eigenlijk om een pci kaart te nemen voor dual head terwijl ik waarschijnlijk ook die Parhelia ga nemen. Maar stel dat ik later van videokaart wissel die geen dual head heeft of iets... dan heb ik altijd een redelijke pci kaart die dat wel heeft.
Bedankt voor je info.
Beetje stom misschien eigenlijk om een pci kaart te nemen voor dual head terwijl ik waarschijnlijk ook die Parhelia ga nemen. Maar stel dat ik later van videokaart wissel die geen dual head heeft of iets... dan heb ik altijd een redelijke pci kaart die dat wel heeft.
Pagina: 1