[UT, winXP, audigy, Detonator en refreshfix]welke

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09-2024
dit zal wel vaker langs zijn gekomen maar ja

Ik wil weten welke detonator drivers , welke refreshreate fix, welke audigy drivers men gebruikt onder WinXP

Ik wordt namelijk helemaal schijtziek van heel de teringzooi :( :( :(

Probleem:

als ik UT serveer voor 1 of 2 vrienden, dan is er om de minuut n ping van 2500 of groter.(hiervoor die tickrate al omlaag gegooit naar 6000 (upload van 14k) maar dat help nix(van 2500 naar 2000 :Z )klinkt als een of ander buffer of zo.....

UT bevriest(XP ook) soms bij het downloaden van server info

Ik krijg de refreshrate niet boven 75 Hz(dus ook framerate), terwijl ik in windows 100 Hz haal op 1024x768x32

Als ik n game host dan bevriest mijn pc om de 3 minuten voor 1 seconde terwijl het spel doordraait.(vervelend als je net ergens op wil springen of aan t mikken bent)

ik heb geprobeerd:
detonator 12.41 whql, 21.83 whql, 32.11, en de nieuwste versies.
audigy drivers van de cd, de update, de gelekte compaq editie, asio drivers van kX(geen eax maar niet belangrijk nu)
Nvidia refreshrate fix, NV hardpage, rivatuner 2 geprobeerd.
diverse instellingen voor unreal (heb n regbestand voor de mouse-lag maar dat heeft verder geen invloed)

specs: p4 1,8 op Aopen AX4B pro, 512 ddr ram , geforce 2 gts, creative audigy, winbond nic, philips 107MB, XP pro, muis en zo etc.
op n chello verbinding

wat ik wil dat Windows stabiel blijft en dat ik in UT kan gaan roelen :P (op de tweakers server heb ik wel lag maar ja , anders niet. zal wel door chello komen....)

is er andere software die de boel kan verpesten, n divx codec, n downloadmanager
ik zet braaf mn NAV2002 uit, ZoneAlarm , en al t andere wat draait.
ik ben ff door mn oplossingen heen(loop al n maand of 2 alle faqs te lezen die ik kan vinden )

Wie heeft er geen problemen en waarom niet zo ja waarom en hoe opgelost
Als ik niet genoeg info heb gepost moet u maar n gil geven aub.bvd.

eerst kijken dan zeiken

Verwijderd

Een man rijdt 215 op de snelweg en wordt aangehouden door een agent. De agent zegt: "Meneer, ik hou u aan wegens te hard rijden. Mag ik u uw rijbewijs even zien?" De man zegt: "Ik heb geen rijbewijs agent." Zegt de agent: "Geen rijbewijs? Heeft u dan wel papieren van deze auto?"
Zegt de man: "Nee,die heb ik niet want deze auto is niet van mij. Ik heb hem gestolen, maar ik geloof dat ik wel wat zag toen ik mijn pistool in het handschoenenkastje legde."
De agent, verbijsterd: U bent bewapend met een pistool in een gestolen auto?"
Zegt de man: "Ja, die had ik nodig om die vrouw dood te schieten van wie ik deze auto heb gestolen. Haar lichaam ligt in de
kofferbak."
Het wordt de agent nu te veel en hij roept assistentie in. Binnen de kortste keren is de automobilist omsingeld door een horde gewapende agenten en de hoofdagent loopt naar hem toe. De hoofdagent vraagt naar zijn rijbewijs en de man haalt zijn rijbewijs uit zijn binnenzak. Dan vraagt de hoofdagent
naar de autopapieren en de man laat ze ook zien en die zijn ook in orde. Dan vraagt de hoofdagent of hij in het handschoenenkastje mag kijken en ziet dat daar geen pistool in ligt. Tenslotte vraagt hij of hij in de kofferbak mag kijken en ziet een lege kofferbak. Dan zegt hij tegen de man: "Ik
heb van deze agent gehoord dat u gewapend met een pistool, zonder rijbewijs met een
lijk in de kofferbak in een gestolen auto reed. Hoe kan dit?"
Zegt de man: "Ik durf te wedden dat die fantast u ook nog vertelde dat ik te
hard reed."

Verwijderd

Oh sorry, ik zit in het verkeerde topic :Z

Verwijderd

LOL. :D

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09-2024
LOL :7

maar toch ook niet