Toon posts:

Thrustmaster werkt niet lekker onder XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijdje geleden een thrustmaster Attack trottle gekocht. Nu heb ik het probleem dat hij niet onder xp functioneert(moeilijk woord). Heeft iemad ervaring en de oplossing??

Ik wacht af......

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08-2025

dr.lowtune

Deugt niet

nou nou zeg, je topictitel mag wel wat minder hoor

edit:
aha gefixed! zeer netjes nu

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
zit de stekker er wel in? |:(

ik wil je best helpen hoor.. je mag alleen wel wat duidelijker aangeven wat er precies niet werkt, wat voor pc je hebt, of je USB poort (als USB joystick) goed werkt etc..

[edit] zie [topic=529596/1/999] er moeten zelfs al mensen huilen om je woordenkeuze!!!

Verwijderd

>:)
sommige dingen mogen gezegd worden..

Verwijderd

Het is bekend dat windows xp nog al us moeilijk doet met joysticks en dat soort apparaten.

Probeer us nieuwe drivers te installe.

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Op donderdag 20 juni 2002 00:36 schreef rick_h het volgende:
zit de stekker er wel in? |:(

ik wil je best helpen hoor.. je mag alleen wel wat duidelijker aangeven wat er precies niet werkt, wat voor pc je hebt, of je USB poort (als USB joystick) goed werkt etc..

[edit] zie [topic=529596/1/999] er moeten zelfs al mensen huilen om je woordenkeuze!!!
Ben niet aan het huilen, topic hoeft niet dicht, maar titel is niet echt fijn gekozen.. :?

Andere drivers proberen op te halen van de site is de eerste optie lijkt me.

Verwijderd

Thrustmaster sucks :Z maar als jij recent een joystick koopt waarvan de laatste drivers 2 jaar oud zijn ben je ook niet echt slim bezig. Je mag niet verwachten dat je unlimited support krijgt op een een oeroud product

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:51

Jaymz

Keep on moving !

Titel ontflamed, denk daar in het vervolg aub aan :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja mensen sorry voor de flame maar het moest er ff uit

Ik heb die joystick gekoch maar deze schijnt alleen onder win 95/98 te werken nieuwe drivers zijn er niet

Het gaat om een Thrustmaster attack trottle systeem (stuurknuppel en throttle)

niet aan de praat te krijgen :?

Verwijderd

Topicstarter
maare manesen is er nog ervaring of troubleshooting hier, kan zo niet werken help!!!

• Da_Jackal
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-08 17:15
Ik heb ook die Joystick/Throttle combo, maar heb 't ook nog niet aan de gang gekregen in XP.

In Win98SE deed ie 't als een zonnetje. Zou 't jammer vinden om alles weg te doen, vanwege een driverprobleempje.

• Da_Jackal
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-08 17:15
*^kick^*
Heeft echt niemand een oplossing?
Pagina: 1