Toon posts:

[PS2] Metal Gear Solid 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand enig id waarom er steeds een ander begin is als je de game opstart??? De ene keer begin je met Raiden op de Plant en de andere keer met Snake op de Tanker.... Ik snap niet echt de zin hiervan :?

Verwijderd

Ligt eraan welke optie je kiest. Als je MGS1 al hebt gespeeld kun je het beste met Snake beginnen, anders met Raiden. Staat ook gewoon uitgelegd hoor...

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-10 18:16
Idd, en als je het uitgespeeld heb en de dvd kijkt (wel ECHT eerst uitspelen, anders is het een major spoiler), dan legt De Maker ook uit dat dat gedaan is voor de fans van deel 1.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 juni 2002 00:06 schreef 007 het volgende:
Ligt eraan welke optie je kiest. Als je MGS1 al hebt gespeeld kun je het beste met Snake beginnen, anders met Raiden. Staat ook gewoon uitgelegd hoor...
Ow....Maar waar staat dan met wie je begint??? Dat heb ik dus nergens zien staan.... Je krijgt wel een stel van die idiote vragen maar moet je daar dan serieus antwoord opgeven??? Ik heb MGS1 wel gespeeld maar om nou te zeggen dat ik er simpel doorheen liep.....nee, dat niet (Maar heb 'm wel helemaal gecleared)

Btw: Blaurens...Major Spoiler??? Wasda?? :?

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 00:13 schreef S1l3ntHit het volgende:
Ik heb MGS1 wel gespeeld maar om nou te zeggen dat ik er simpel doorheen liep.....nee, dat niet (Maar heb 'm wel helemaal gecleared)
Na "start game" of zo toch meteen? Je hebt dacht ik 4 opties, of 5. Het gaat er niet om of je goed bent, maar vooral om of je de verhaallijn kent van MGS1.

Verwijderd

Topicstarter
Na "start game" of zo toch meteen? Je hebt dacht ik 4 opties, of 5. Het gaat er niet om of je goed bent, maar vooral om of je de verhaallijn kent van MGS1.

Ok, die ken ik wel.....Zal morgen maar weer gaan gamen dan!! :9 Maar nu eerst :z
Pagina: 1