Nu ik weer redelijk veel aan het rijden ben met GP4 en F1 2002 merk ik weer waarom ik liever met keys rijdt dan met stuur/pedalen... mijn pedalenset is zo licht dat als ik gas geef dat ding al snel scheef trap, ook als staat de zet tegen de muur. Het is overigens een Guillemot FF Ferrari(niet de nieuwste). Zou je je set moet verzwaren of zouden zuignapjes al kunnen helpen?
schroef hem op een plank ofzo, die minder makkelijk verschuift.
Verwijderd
helpt misschien als je er blokjes lood inlegt
je kan ook een stuk uit je vloer kappen en daar je pedalenset instoppen maar is niet zo handig denk ik
je kan ook een stuk uit je vloer kappen en daar je pedalenset instoppen maar is niet zo handig denk ik
Verwijderd
je mage er wel erg veel lood inleggen voordat je hem dan niet meer scheeftrapt.Op donderdag 20 juni 2002 00:22 schreef Scalle-- het volgende:
helpt misschien als je er blokjes lood inlegt
Schroef er een plank onder zodat de achterkant helemaal recht is. Als je dat dan tegen de muur aanzet zal die nooit verschuiven
Ik weet niet hoe het bij jou is, maar bij mijn pedalen set van m'n Thrustmaster Modena 360 Pro zaten er van die rubberen plak noppen bij.
En op m'n vloerbedekking gaat dat ding echt niet glijen als je je voeten erop hebt hoor. dan gaat hij eerder kantelen
En op m'n vloerbedekking gaat dat ding echt niet glijen als je je voeten erop hebt hoor. dan gaat hij eerder kantelen
Het is denk de techniek die je gebruikt... laat je je hielen leunen/staan op de set of niet. Bij mijn set kan ik niet m'n hielen op de plaat laten staan en gas geven te gelijk, daar zijn de pedalen te hoog voor.
Gewoon een plank tussen de muur de pedalen leggen:
dus
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| | muur |
|________________|
||
|| plank
||
--------
|pedalen|
-------- |
dus
Verwijderd
Mja maar dan moet je er wel voor zorgen dat het plankje een goede breedte heeft, anders duw je de pedalenset zeg maar om zijn as langs dat stukje hout.Op donderdag 20 juni 2002 17:30 schreef Bigs het volgende:
Gewoon een plank tussen de muur de pedalen leggen:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8| muur | |________________| || || plank || -------- |pedalen| --------
dus
thanx voor de mooie uitwerking, heb zoiets wel eens geprobeerd, maar het kantel probleem blijft daarme volgens mij.
Pagina: 1