Hallo Helpende hand,
Ik kom er niet uit.
Wat ik wil: Video capturen en bewerken.
Ik heb: Asus 8200 deluxe(video in/out)
Sony digitale camcorder, Athlon 1800+, Epox 8KHA+
Nvidia WDM capture drivers(1.08)
Videobeelden kan ik op mijn compu zien via een composite kabeltje van mijn camera naar mijn TV-IN in de videokaart.
Met Digital VCR van asus kan ik ook beelden capturen.
(ik gebruik geen fire-wire omdat ik geen firewire aansluiting op mijn cumpu heb)
Nu het probleem.
Ik heb het video programma Studio 7 van Pinnacle.
Ten eerste kan ik in dit programma op een of andere manier NIET capturen.
Bij capture device selecteer ik nVidia WFM capture device net als in 'ASUS Digital VCR' maar ik zie geen beeld van de camera en kan dus niks capturen......
Waarom?
Verder:
als ik met Asus Digital VCR een stukje AVI opneem vanuit mijn Sony camera (dit capturen gaat dus wel) en nu DEZE avi wil gebruiken in Pineaccle Studio 7 dan lukt dit niet.
Het wordt wel gezien als een AVI maar wil niet in de 'story-board' loaden.
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?..
Of heeft iemand een oplossing om met een Asus 8200 deluxe video te bewerken, bijv ander programma..
dank is groot ....
Groet Wouter
Ik kom er niet uit.
Wat ik wil: Video capturen en bewerken.
Ik heb: Asus 8200 deluxe(video in/out)
Sony digitale camcorder, Athlon 1800+, Epox 8KHA+
Nvidia WDM capture drivers(1.08)
Videobeelden kan ik op mijn compu zien via een composite kabeltje van mijn camera naar mijn TV-IN in de videokaart.
Met Digital VCR van asus kan ik ook beelden capturen.
(ik gebruik geen fire-wire omdat ik geen firewire aansluiting op mijn cumpu heb)
Nu het probleem.
Ik heb het video programma Studio 7 van Pinnacle.
Ten eerste kan ik in dit programma op een of andere manier NIET capturen.
Bij capture device selecteer ik nVidia WFM capture device net als in 'ASUS Digital VCR' maar ik zie geen beeld van de camera en kan dus niks capturen......
Waarom?
Verder:
als ik met Asus Digital VCR een stukje AVI opneem vanuit mijn Sony camera (dit capturen gaat dus wel) en nu DEZE avi wil gebruiken in Pineaccle Studio 7 dan lukt dit niet.
Het wordt wel gezien als een AVI maar wil niet in de 'story-board' loaden.
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?..
Of heeft iemand een oplossing om met een Asus 8200 deluxe video te bewerken, bijv ander programma..
dank is groot ....
Groet Wouter