ivm GP4 topic..

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ik heb een officiele waarschuwing gehad van itsnows in het officiele GP4 topic, geheel terecht en ben ook niet boos of iets dergelijks, alleen ik zie dat ik de enige ben in het inmiddels 25 pagina's tellende topic die gestraft is om een warez request, nou geloof me; ik ben absoluut niet de enige die dat deed, dus dit vind ik een beetje onterecht

gaat over [topic=523170/24]

dus check de rest ook effe, ik kan begrijpen dat je daar geen zin in hebt met een 25 pagina's tellend topic, maar doe iets goed of doe het niet, van half werk word ik boos en is tevens onterecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 13:26

Predator

Suffers from split brain

[forum=26] -> [forum=15]

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veldkoe: ik ga niet op zoek naar zulke dingen. Die krijg ik aangeleverd. Staan er meer dingen in die niet mogen hoor ik ze graag in SM en worden ze allemaal doorgenomen.

Hoezo onterecht dat jij die heb gekregen!? JIJ vraagt erom.
Nogmaals: laat maar zien waar er nog meer vergelijkbare din gen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-10 15:47
Ik heb net het hele topic doorgelezen omdat er meer warez requests zouden staan, en daarbij heb ik er niet een gevonden, dus als jij ze even aan wil wijzen, kunnen wij onze 'fout' recht zetten ;)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veldkoe: mogen we die links nog even?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-10 18:55

Arno

PF5A

Op woensdag 19 juni 2002 23:24 schreef ItSnows het volgende:
Veldkoe: ik ga niet op zoek naar zulke dingen. Die krijg ik aangeleverd. Staan er meer dingen in die niet mogen hoor ik ze graag in SM en worden ze allemaal doorgenomen.
Moet jij als modje dan alleen werken vanuit SM :?

Een stukje pro-actief modden hoort er afaik ook bij ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator

Predator

Suffers from split brain

Op vrijdag 21 juni 2002 11:16 schreef Traag het volgende:

[..]

636 reacties uitpluizen is ook niet alles ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Op vrijdag 21 juni 2002 11:20 schreef Predator het volgende:
Dus jij bent modje geworden met het verhaal dat het simpel zou zijn :? :P :+
Ik snap goed dat een groot topic niet eenvoudig door te nemen is, maar het is iig beter te doen dan 40 losse topics
;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:08
Ik denk dae er van onze kant af (normale users) ook wel wat meer gedaan mag worden :)
Faq's lezen en normale dingen replyen zou al een stuk helpen denk ik :)
Scheelt de modjes ook weer werk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:49

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Op vrijdag 21 juni 2002 11:22 schreef Traag het volgende:

[..]

Ik snap goed dat een groot topic niet eenvoudig door te nemen is, maar het is iig beter te doen dan 40 losse topics
;)
tss ze zijn gewoon been beetje lui :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 11:16 schreef Traag het volgende:

[..]

• Volgens mij staan daar nog steeds geen verkeerde links in die draad dus ik zou het graag willen weten wat er verkeerd is.
• Volgens mij klaagt VeldKoe om het klagen en meer niet: ik ben niet van plan om op basis van zijn mening die draad door te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator

Predator

Suffers from split brain

[..]

;)
Moet je ook es eens kijken hoeveel van die grote topics er zijn (in SP) :P

Groen kruis is voor zoiets wel handig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicShockwave

AtomicShockwave

Op vrijdag 21 juni 2002 11:27 schreef ItSnows het volgende:

[..]

• Volgens mij staan daar nog steeds geen verkeerde links in die draad dus ik zou het graag willen weten wat er verkeerd is.
• Volgens mij klaagt VeldKoe om het klagen en meer niet: ik ben niet van plan om op basis van zijn mening die draad door te nemen :)
hij zegt toch eigenlijk dat er meer warezrequests in die draad staan? Hebt toch niks met een mening te maken? Je kijkt de draad gewoon door en als je er geen tegenkomt dan weet je heel zeker dat ie gelogen heeft, en dan kun je hem altijd nog straf geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 11:20 schreef Predator het volgende:

[..]

Ik lees alles op SP ;)
Alleen als men achteraf meent dat ik die nogmaals doorneem is diegene gek. Dan verwacht ik idd. dat men dat in SM aanleverd :+
Op vrijdag 21 juni 2002 11:29 schreef AtomicShockwave het volgende:
Zie hierboven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Op vrijdag 21 juni 2002 11:27 schreef ItSnows het volgende:<li>Volgens mij staan daar nog steeds geen verkeerde links in die draad dus ik zou het graag willen weten wat er verkeerd is.
</li>

Ik reageer ook niet om jou aan te vallen, maar als jij zegt dat jij alleen in die topic duikt als er in SM wat over wordt gemeld, vind ik dat jammer. Hoe denk je bijvoorbeeld dat dit gegaan zou zijn bij de WTC ramp, of de Fortuijn moord :?
Dat weet ik niet en doe ik geen uitspraak over. Ik heb iig geen reden om 2500 posts te lezen, aangezien in geen modje ben ;)

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Op vrijdag 21 juni 2002 11:29 schreef Predator het volgende:
Mjah :P

Maar dan moet je Jotti in zijn nekvel grijpen :+

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 11:32 schreef Traag het volgende:

[..]

</li>

Ik reageer ook niet om jou aan te vallen, maar als jij zegt dat jij alleen in die topic duikt als er in SM wat over wordt gemeld, vind ik dat jammer. Hoe denk je bijvoorbeeld dat dit gegaan zou zijn bij de WTC ramp, of de Fortuijn moord :?
[..]

Dat weet ik niet en doe ik geen uitspraak over. Ik heb iig geen reden om 2500 posts te lezen, aangezien in geen modje ben ;)
Hoezo zou ik me aangevallen voelen? Dan had ik die draad geen trap gegeven ;) En het is "Niet meer ben" ;)

Net als in SM geld in LA ook dat als men meent een stelling te nemen ik graag argumenten wil zien ;) Die staan er nog steeds niet (ik bedoel dus van VeldKoe zelf ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Op vrijdag 21 juni 2002 11:29 schreef Predator het volgende:
Moet je ook es eens kijken hoeveel van die grote topics er zijn (in SP) :P

SP help crew :)

Maar vind wel dat ItSnows gelijk heeft als hij zegt dat als men wil klagen dat men dat dan even een beetje specifieker doet. Als hij nu weer dat hele topic moet doornemen zijn er weer andere topics waar hij geen tijd voor heeft. Kan me niet voorstellen dat iemand het voor elkaar krijgt om alles in SP door te nemen en ook nog een leven buiten GoT te hebben. (Of moest je dat nu inleveren als je mod werd?)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Op vrijdag 21 juni 2002 11:36 schreef ItSnows het volgende:
Hoezo zou ik me aangevallen voelen? Dan had ik die draad geen trap gegeven ;)
Dat was puur een preventieve opmerking om aan te geven dat ik graag de discussie wil, maar niets tegen jou of je mod-methodes heb :P
En het is "Niet meer ben" ;)
Dat was een bewust gemaakte woordkeuze :)
Net als in SM geld in LA ook dat als men meent een stelling te nemen ik graag argumenten wil zien ;) Die staan er nog steeds niet (ik bedoel dus van VeldKoe zelf ;) ).
* Arno wacht vol ongeduld mee :P
Op vrijdag 21 juni 2002 11:39 schreef Alfredt het volgende:
SP help crew :)
:X

* Arno moet spontaan weer aan deze denken.

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicShockwave

AtomicShockwave

Op vrijdag 21 juni 2002 11:41 schreef Traag het volgende:

[..]

[..]

:X

* AtomicShockwave moet spontaan weer aan deze denken.
goh volgens mij was dat de bedoeling ook :P

waar zit jij eigenlijk man, jij hoort te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Op vrijdag 21 juni 2002 12:12 schreef AtomicShockwave het volgende:
waar zit jij eigenlijk man, jij hoort te werken
>:)

Jammer dat jij geen IP check knopje hebt, dan zie je dat ik ook gewoon op de zaak ben ;)

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg jullie hebben allebei ICQ ;)
On Topic graag >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online

[..]

;)
dat bedoel ik nou precies..
doe het helemaal, of doe het niet, ok? op deze gare manier zijn maar een paar mensen de dupe van je boute mod 'kwaliteiten'

en ja ik heb meer warez requests gezien, al waren ze velen malen subtieler gesteld als mijne ;) en nee, ik klaag niet om het klagen, zo ben ik niet, en daarnaast wist ik niet dat je em al helemaal had doorgenomen en geen flame ofzo, maar mensen kunnen warezrequests op hele subtiele manieren doen.. soms moet je echt goed lezen, als je er snel doorheenvliegt zie je ze niet.. :+

en een link geven? denk je dat ik weer door al die 636 posts wil ploeteren.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 15:41 schreef VeldKoe het volgende:

[..]

doe het helemaal, of doe het niet, ok? zo zijn mensen de dupe van je boute mod kwaliteiten
Waar blijven die links dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

doe het helemaal, of doe het niet, ok? zo zijn mensen de dupe van je boute mod kwaliteiten
Excuse me? Ik wil NU die links van jou zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
sorry heb een afspraak om 4 uur (geen gelul), het boute mod kwaliteiten zinnetje was geen flame trouwens, was alleen beetje pissed omdat ik voor de eerste keer in me leven iets met een warez game te maken heb en meteen wordt gegapt :P excusez moi nogmaals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en een link geven? denk je dat ik weer door al die 636 posts wil ploeteren.. ;)
JIJ komt hier met ongefundeerde beweringen over mijn manier van modereren. Dus ja, ik verwacht hieronder een lijst met links van jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
gaat niet lukken, moet nu weg
zal vanavond kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Op vrijdag 21 juni 2002 15:47 schreef ItSnows het volgende:

Excuse me? Ik wil NU die links van jou zien.
Op vrijdag 21 juni 2002 15:49 schreef ItSnows het volgende:

JIJ komt hier met ongefundeerde beweringen over mijn manier van modereren. Dus ja, ik verwacht hieronder een lijst met links van jou.
Hmmz ik herrinder me nu weer precies wat ItSnows antwoorde op mijn vraag waar ie nou _echt_ kwaad van werd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:31

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
* We Are Borg Are Borg heeft maar ff gekeken :) Heb net het hele topic doorgelezen, links voor patch, waar je kan kopen, hoelang dixons open is, enz :z Maar nergens iets van "stuur mij een e-mail ;) " of "waar heb je die gedownload "

Zag er trouwens wel eentje ;) Maar ItSnows had er al iets moois ondergezet in blauw, goh, van wie was die request :X ;) En ja, iemand zei dat er veel users hadden gemaild naar hem voor een link, maar daar kan ItSnows niks aan doen. Hij kan alleen vragen naar de mail adressen, maar dat is aan ItSnows en ik denk dat hij dat niet gaat doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 15:53 schreef Glimi het volgende:
Hmmz ik herrinder me nu weer precies wat ItSnows antwoorde op mijn vraag waar ie nou _echt_ kwaad van werd :P
Ik word nooit kwaad. Alleen ik heb geen medelijden met mensen die menen in LA te komen klagen en menen met een 1/2 post hun gelijk te krijgen: ik verwacht volledig gedocumenteerde en beargumenteerde LA topics :+

De enige bedoeling van het openen van een LA topic over een ow/slotje oid kan(/mag) alleen maar gaan om met argumenten proberen dit ongedaan te krijgen. Tot nu toe heb ik die nog niet gezien :) In de GP4 draad staan (net als de meeste andere topics) een aantal off topic posts en een aantal posts verwijzingen naar cracks etc. maar niet zo'n duidelijk geval van een warezrequest zoals bij die van VeldKoe. Geen links naar sites of emailadressen.

Maar ik ben benieuwd. Misschien dat VeldKoe posts anders interpreteer als ik en er idd. ow-achtige posts staan :)

Als hij er hmmmmmmmm 5 terechte ow's kan vinden wil ik best die van hem intrekken en mijn verontschuldigen voor mijn slechte modgedrag aanbieden >:) maar ik meen nog steeds dat ik konsekwent mod ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 16:06 schreef We Are Borg het volgende:
Hij kan alleen vragen naar de mail adressen, maar dat is aan ItSnows en ik denk dat hij dat niet gaat doen :)
Wat via email/icq gebeurd zal me een rotzorg wezen :+
(daarom snap ik dus ook nog steeds niet waarom met GoT nodig heeft :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
ik heb net gezocht.. en geen 1 gevonden (nou.. eigenlijk niet gezocht, ik geloof jullie zo wel, en 25 pagina's is veel werk) nogmaals, ik dacht serieus dat ik niet de enige was, maar gezien dat wel zo was bied ik itsnows mijn oprechte excuses aan en zal persoonlijk zijn voeten balsemen als hij dat blieft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balsemen? Gadver nee dank je :P
Deze mag dus dicht? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 22-09 16:57
Je mag de mijne wel doen :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Op vrijdag 21 juni 2002 17:21 schreef ItSnows het volgende:
Balsemen? Gadver nee dank je :P
Deze mag dus dicht? :)
Of anders een lekkere erotische massage :9 :+

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
:+ jammer jongens, voor jullie is het NIET gratis >:)
van mij mag ie dicht trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 22-09 16:57
Op vrijdag 21 juni 2002 18:06 schreef VeldKoe het volgende:
:+ jammer jongens, voor jullie is het NIET gratis >:)
van mij mag ie dicht trouwens
1000 zeny goed ? :)

[EDIT]

Doe nu maar snel opslot.
Komt toch alleen maar doelloos praat bij :D
Pagina: 1