Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond medetweakers,

Na lang rondsnuffelen in de topics van de 9210 en t68 weet ik niet meer wat ik moet kiezen :? Wat zouden jullie mij adviseren??

Verwijderd

Hangt ervanaf wat je ermee wilt doen de nokia 9210 is meer een veredelde organiser met dingen zoals word enzo.
De t68 is gewoon een klein zakelijk toestel met een simpelere organiser functie etc.

Persoonlijk vind ik de t68 mooier en praktischer maar nogmaals we kunnen je pas helpen als je zegt wat je ermee wilt doen :)

• Quicksilver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:28

Quicksilver

Catch these hands

ik ben het helemaal met mijn voorganger eens, een telefoon die je kiest is een afweging van financiele en persoonlijke zaken... ik persoonlijk zou voor de 9210 gaan als ik toch geld had >:) maar eerst wat zou jij willen??

Verwijderd

Als ik zou kiezen
dan wel voor de Sony Ericcson T68I
met bluetooth is altijd wel cool

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Inderdaad, de 9210 heeft niet eens GPRS, dus internetten erop wordt een duur geintje. Daarnaast kun je als je een T68i hebt altijd nog een PDA met Bluetooth erbij kopen mocht je al die functies echt nodig hebben :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:37

Korakal

Up up up!

de ernstigste misser van de 9210 vind ik dattie geen vibra functie heeft...

enneh... 2 losse apparaten (tel/organizer) vind ik nog altijd veel fijner dan die alles-in-1 apparaten

(btw heb sinds vorige week ook een t68i en hij's FIJN >:))

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Ik heb een 9210i gehad,en dat ding ook weer snel weer weg gedaan. Veel te groot.
ik heb nu een ipaq met een nokia 6310i, bevalt me veel beter. alle functie die ik nodig heb, beter uitbreidbaar. (en gprs, bleutooth en de hele mikmak).
Ik moet er wel bij zeggen dat een 9210 natuurlijk agenda technisch meer mogelijkheden heeft dan een t68i. het werkt allemaal wat makkelijker.

maar goed, zoals hier dus al terecht is opgemerkt, laat ff weten wat je ermee wilt doen.
Pagina: 1