Seismic, Fortissimo II, Audigy, reviews & ervaring

Pagina: 1
Acties:

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 00:26

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Ik heb ook de review van vandaag over geluidskaarten gelezen en er moet mij toch iets van het hart, iedere keer wordt de audigy als beste gekozen, komt de Hercules op de tweede plek en dan de philips. Volgens hen zit er een groot verschil tussen de hercules en audigy kaart.

Dat beeld komt in diverse reviews terug, maar nu mijn ervaring:

Het verschil tussen een Audigy en Fortissimo II is verwaarloosbaar klein, sterker nog als ik ze wissel, of dat laat doen en dan een nummer steeds opnieuw luister gok ik constant verkeerd omdat ik gewoon geen verschil hoor. ECHTER als ik overschakel op de Seismic Edge (zelfde kaart als acoustic edge in principe) dan hoor ik echt een verschil in geluid, en in mijn oren zelfs mooier dan de andere kaarten, maar wel wezenlijk anders dan de andere 2.

Hoe kan het dat ze de audigy en Fort2 dan zo uitelkaar zetten terwijl daar ik en 2 van mn vrienden geen verschil horen en de phlips als laatste in dat rijtje. terwijl ik die leuker vind klinken. volgens de reviews steekt de audigy er met kop en schouders bovenuit in muziek, maar ik kan het echt niet horen.

Iemand anders hier ooit over gedacht/ervaring mee want ik vind het nogal appart

Breek je nek voorzichtig

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
het is en blijft een persoonlijke mening van de reviewer.

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11-2025

swopdark

ja doe maar...

ik weet eigenlijk op dit moment alleen dit:

met al deze testen heb ik dus nog steeds geen goed beeld van welke kaart ik nou eigenlijk moe kopen! :) maar jullie vonden de philips beduiidend beterder? dan de audigy?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop