Ik heb hier een defecte 3310 van iemand, hij is er mee door de regen gefietst en hij doet helemaal niets meer. Ik heb hem even opengeschroeft met een Torx schroevendraaiertje (Nr 6) en de printplaat er in is op verschillende plekken blauw uitgeslagen (roest???) Ik denk dat ik de printplaat zal moeten vervangen. Waar zijn deze dingen nieuw/2ehands te krijgen en hoe duur is dit? En heeft het nut of kan hij beter een nieuwe telefoon kopen?
ik denk niet dat die te koop zijn los en als je die wilt vervangen dat vraagt nokia en waarchijnlijk bijna net zo veel voor als de nieuwprijs van een telefoon.
Verwijderd
denk ik idd ook. alles zit op die printplaat. moest het een 51XX/61XX zijn, zou je misschien alleen de print van het display kunnen vervangen maar een nieuwe printplaat van een 3310 zal veel kosten. misschien ergens tweedehands proberen kopen.
Zou echt geen nieuwe printplaat erin steken hoor.
Wel de losse onderdelen die nog werken verkopen.
Het schermpje kan meer dan €25 opleveren, de batterij als die nog goed is, ook €25. Covertjes en toetsen, wat geven ze daar tegenwoordig nog voor? Ook verkopen dus.
Eventueel de interne antenne, alhoewel ik niet de indruk heb dat die snel kapot gaat in tegenstelling tot alle vorige onderdelen.
Zit er nog iets in? Haja, de lader! Is een universele Nokia-lader, sommige mensen verliezen hun lader. Is ook wat waard.
En met de opbrengst koop je een goede gsm. Ziezo, opgelost.
Het schermpje kan meer dan €25 opleveren, de batterij als die nog goed is, ook €25. Covertjes en toetsen, wat geven ze daar tegenwoordig nog voor? Ook verkopen dus.
Eventueel de interne antenne, alhoewel ik niet de indruk heb dat die snel kapot gaat in tegenstelling tot alle vorige onderdelen.
Zit er nog iets in? Haja, de lader! Is een universele Nokia-lader, sommige mensen verliezen hun lader. Is ook wat waard.
En met de opbrengst koop je een goede gsm. Ziezo, opgelost.
De telefoon is niet van mij maar ik zal het de eigenaar zeggenOp donderdag 20 juni 2002 00:57 schreef Sibbe het volgende:
Zou echt geen nieuwe printplaat erin steken hoor.
ik heb nog zoŽn printplaat liggen, slikt alleen KPN, maar je kunt hem laten unlocken, meel me maar es op *snip*
[ Voor 19% gewijzigd door LiquidSmoke op 04-05-2010 11:52 ]
Pagina: 1