[php] $blaat werkt niet bij get/post

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Martink
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02-2025
Hoi,

Iemand heeft de nieuwste php versie op zijn server geinstaleert, waar veel scripts van mij staan en nodig zijn,
maar nu kom ik er achter dat als je bestand.php?blaat=soep doet dat dan $blaat leeg blijft, dat je het dan op een andere manier moet pakken maar dan moet ik al mijn scripts veranderen, Hoe kan die jongen dat weizigen hij weet ook niet hoe hij het kan aanzetten, hij heeft al in zijn php.ini gekeken.

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:01

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Ik kom niet vaak in [forum=14], maar volgens mij staat daar een sticky topic waarin dit wordt uitgelegd.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-08 16:30

Apache

amateur software devver

register_globals=On

[off-topic]
Echte mannen zweten het J-virus uit, ook niet echt moeilijk met dit warme weer :P
[/off-topic]

If it ain't broken it doesn't have enough features

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:01

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Op woensdag 19 juni 2002 21:43 schreef Apache het volgende:
register_globals=On

[off-topic]
Echte mannen zweten het J-virus uit, ook niet echt moeilijk met dit warme weer :P
[/off-topic]
Mja, dat krijg je met die rare zuiderlingen. Hier is een algehele inentingscampagne gehouden om eenieder van dat virus te vrijwaren, mocht me speciaal met een oproepkaart melden om een prik te krijgen :).

* odysseus gaat overigens morgen voor een week naar de Alpen, herstellen van de virusinfectie. Dan weet iedereen waarom ik er plotseling niet ben >:).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01 11:25

D2k

[topic=512413/1/100]

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• marijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-07 15:59
Je kan dit gebruiken.

import_request_variables("g","g_");
voor get vars

import_request_variables("p","p_");
voor post vars

Dan komt er voor je variabelen p_ of g_
zoals $p_blaat

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Meer dan genoeg tips gegeven lijkt me zo, en zelf even verder kijken dan je neus lang is (zoeken dus ;)) kan écht geen kwaad :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.