• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-03 10:35
Waar kun je je digitale camera laten verzekeren?
Bij de winkel waar ik 'm gekocht heb was de optie er volgens mij niet, maar ik zou het wel graag willen.

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08-2025
Raadpleeg bij een Verzekeringsmaatschappij...zij zullen dit scharen onder de Kostbaarhedenverzekering (kan meestal alleen worden afgesloten als de Inboedelverzekering ook bij dezelfde maatschappij verzekerd is)...
bij de maatschappij waarvoor ik werk zal je uitkomen op een premie van €2,00 per €100,- verzekerd bedrag...dus een digicam van €2000,- betaal je een jaarpremie van €40,- vermeerderd met 7% assurantiebelasting en eenmalige poliskosten. Het betreft een Werelddekking. Bewaar voor je eigen bestwil wel heel goed de aankoopnota :7

• Senser
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-03 21:11
Dus je werkt bij Univé ??? :)

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-03 17:11
Op woensdag 19 juni 2002 21:40 schreef TheBoneCollector het volgende:
Raadpleeg bij een Verzekeringsmaatschappij...zij zullen dit scharen onder de Kostbaarhedenverzekering (kan meestal alleen worden afgesloten als de Inboedelverzekering ook bij dezelfde maatschappij verzekerd is)...
bij de maatschappij waarvoor ik werk zal je uitkomen op een premie van €2,00 per €100,- verzekerd bedrag...dus een digicam van €2000,- betaal je een jaarpremie van €40,- vermeerderd met 7% assurantiebelasting en eenmalige poliskosten. Het betreft een Werelddekking. Bewaar voor je eigen bestwil wel heel goed de aankoopnota :7
En als hij gestolen word of kapot gaat na 2 jaar, wat krijg je dan?

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:08

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Als straks m'n digicam op vakantie wordt gejat, dan valt dat onder de reisverzekering he?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• MarcelG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-03 20:09

MarcelG

parttime guru, fulltime idiot

Just curious:
Ik heb vorig jaar mijn Ixus V gekocht bij de Stip Drogist in Weert...mijn vrouw werkt daar dus ik kon 'm voor een zacht prijsje kopen.
Nu heb ik alleen maar een pin-transactie bonnetje en een normaal kassabonnetje...dus geen uitgebreide rekening...

Is er dan nog hoop ?

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Op vrijdag 21 juni 2002 12:42 schreef MarcelG het volgende:
Just curious:
Ik heb vorig jaar mijn Ixus V gekocht bij de Stip Drogist in Weert...mijn vrouw werkt daar dus ik kon 'm voor een zacht prijsje kopen.
Nu heb ik alleen maar een pin-transactie bonnetje en een normaal kassabonnetje...dus geen uitgebreide rekening...

Is er dan nog hoop ?
Hmmmm dat is wel raar!
Ik heb bij een pc winkel gewerkt en iedereen krijgt altijd een complete bon mee, dus ook personeel.
Het is niet meer dan normaal dat, zeker bij dit soort dure geintjes, je een bon meekrijgt.

Misschien kunnen ze het achteraf printen, konden wij ook.

• MarcelG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-03 20:09

MarcelG

parttime guru, fulltime idiot

Op vrijdag 21 juni 2002 22:03 schreef Gman het volgende:

[..]

Hmmmm dat is wel raar!
Ik heb bij een pc winkel gewerkt en iedereen krijgt altijd een complete bon mee, dus ook personeel.
Het is niet meer dan normaal dat, zeker bij dit soort dure geintjes, je een bon meekrijgt.

Misschien kunnen ze het achteraf printen, konden wij ook.
Tja...ze hebben nooit echte uitgebreide bonnen..'t is een drogist ;) ... geen fotoshop...ik zal eens vragen of ik een echte bon kan krijgen.

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-03 18:52

-Stef-

Slainthe!

Op vrijdag 21 juni 2002 11:57 schreef Gizz het volgende:
Als straks m'n digicam op vakantie wordt gejat, dan valt dat onder de reisverzekering he?
Dan moet je toch echt zelf even de polis er o nalezen.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:03
Reisverzekeringen (ten minste de gene die ik gehad heb tot nu toe) dekken fotospullen en andere kostbaarheden maar tot een bedrag van 1000 gulden (of 450 euro).

Ik heb mijn Digital Ixus zelf verzekerd bij Interpolis omdat ik daar ook al mijn andere verzekeringen heb lopen. Ik betaal iets van 100 gulden per jaar (een zogenaamde kostbaarhedenverzekering).

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Pagina: 1