Flatstream --> 2de Superweb?

Pagina: 1
Acties:

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:11
Ik heb de laatste tijd (sinds 1 oktober, dus sinds al die nieuwe gebruikers) steeds meer problemen met inbellen. Ook overdag krijg ik een ingesprektoon en ik bel nog wel in met ISDN. Het begint zowaar op Superweb te lijken...

Ik maak nu nog steeds telefoonkosten omdat ik niet via Flatstream online kan. Dit kan zomaar niet (heb daarom ook een e-mail gestuurd).
Hebben meer mensen hier last van?

Verwijderd

Ik heb nergens last van.

In 1 keer inbellen en een goede snelheid.

Verwijderd

QOL is gewoon zwaar klote. Ik ben bij dit clubje sinds 1 oktober. In het weekend zit ik regelmatig een halfuurtje in te bellen, om daarna na 90 minuten weer eraf gekickt te worden. Beetje frustrerend...........

Maar ja, zolang ik geen kabel of (A)DSL ka krijgen zal ik het ermee moeten doen.

Bumperklever

Verwijderd

heb er ook last van

oplossing:leg een schaar of iets anders zwaars op de enter toets en als het goed is belt hij nu konstant in(alleen voor isdn gebruikers)

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 22:02

Robert

You have your answer..

back to superdial ?? >:)

ik heb nog steeds versie 3.62 *D

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Verwijderd

Al 3 mailtjes met klachten de deur uit gedaan.
Nog geen reactie gehad.

Maar denk toch dat ik het opzeg want bel nu 75% van mijn online tijd in met worldonline.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

GVD ik wou me deze maand ervoor aanbellen, maar is er nou echt niets fatsoenlijks :( :( ik schijt op die &*@#$ gemeente die gewoon niets doet :(

Dacht; nouja dan maar dit en max. 6 uur per dag online, rest gewoon, krijg je dit te horen: is dus waar ik GEEN zin in heb :(

• Tom
  • Niet online

Tom

en het is nog te duur ook; mensen met Chello (OK is ook niet alles nee) betalen 90,- p/maand (of minder als er een actie is) en mogen wel 24/7 online zijn (ok misschien dat het er soms ff uitligt, maar is nog nix vergeleken met modemtroep) en halen 50kb/sec of meer...

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:11
Maar ja Tom niet iedereen heeft kabel internet thuis. %$%$#^%&&*)($@

Verwijderd

Nee en zelfs als ierdereen kabel had, zou daar ook een probleem ontstaan. Ik ben ook lid van QOL of moet ik zeggen Niet Online :(
Sinds 1 october lid en vanaf vorige week woensdag geen verbinding meer gehad met QOL.
ALleen maar Line is busy. Het schijnt dat mensen met een analoog Modem meer problemen hebben dan ISDN.

• mrFreeZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-05-2025
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 oktober 2000 09:00 schreef tOcoOl32 het volgende:
back to superdial ?? >:)

ik heb nog steeds versie 3.62 *D[/quote]Hey dat superdial , is dat freeware ?, en zo ja, hebbie daar een linkie naartoe ?

Like this yall...

• Tom
  • Niet online

Tom

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 oktober 2000 13:08 schreef FlamerX het volgende:
Maar ja Tom niet iedereen heeft kabel internet thuis. %$%$#^%&&*)($@[/quote]nee ik weet het, ik maakte alleen de vergelijking, ik heb ook geen kabel en de gemeente is er hier nog niet eens mee bezig (kabel hierzo is nog in eigen beheer). :(

Verwijderd

TOm, heb je ISDN? Ik wel en heb totaal geen problemen met QO, ben er erg tevreden over. Altijd de 1e keer inbellen erin, en goeie snelheid (7,5 KB/s).

• koelkast
  • Niet online
Ik zit sinds 1 september bij Quickonline. In september ging het heel goed. Maar sinds de nieuwe leden erbij zijn (per 1 oktober) zijn de trubbels begonnen :(. Vaak wachtwoord error, af en toe in gesprek. Dit vooral 's avonds. Erg irritant. Ik zal Quickonline morgen eens bellen. Ach, ik e-mail ook wel, anders ben ik die belkosten ook weer kwijt.
Had ik beter met XS4ALL ofzo in kunnen gaan bellen voor dat geld...

Bijdeweg: Ik bel in met ISDN...

Bleh, ik ben de bezitter van het subdomein ikben.quickonline.nl, maar misschien moet ik die ook maar veranderen... :(.

Verwijderd

Emailen kan je wel vergeten want dat heb ik woensdag al gedaan over het feit dat ik Line is Busy kreeg :(
Maar nog steeds geen antwoord gehad, dus vergeet het maar.

• Zandweter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 10:12
Klopt als een bus, mailen heeft momenteel gewoon geen zin. Je struurt 3a4 mailtjes krijg je ook 3a4 keer een berichtje terug (op den duur) met telkens zelfde info, heb je nix aan. Ben vandaag alweer voor derde keer online, nauwlijks wachttijd (SUPER JONGENS VAN QO) dit is wel degelijk een serieus alternatief als je geen kabel of adsl kan krijgen (Tom kijk vanavond ff om 19:25 naar ned2 "TROS Radar" special over UPC)dit gezeik hebben wij gelukkig nog niet!http://www.omroep.nl/tros/homepage/noflash/framesradar.html

De beste dag van je leven kan vandaag zijn

Verwijderd

Geen enkel probleem met QU hoor :)
Gebruik gewoon analoog lijntje en het werkt als een trein.

Verwijderd

Ik kom er gewoon al dagen niet mer in :(
Ligt niet aan mijn instellingen. Ik heb namelijk ook nummer geprobeerd dat eindigd op 0 i.p.v. 2 en daar gewoon geen line is busy ;(

• Alkaline
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-04-2022

Alkaline

100% acid free

De voorwaarden beginnen nu ook al op die van Superweb te lijken.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Voor 75 gulden per maand kunt u iedere maand tot 120 uur internetten via uw modem of ISDN kaart[/quote]

The whole is always greater than the sum of it's parts.

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
@#$@!#%!@#$%#$! wat een stelletje vuilakken zijn het ook :(:(:(!!!
Dat hebben ze dus gewoon nèt veranderd. Ik wilde een abonnement nemen en heb de papieren al in huis, maar gelukkig ben ik net op tijd dit te lezen. Ik dacht dat ze fair-use policy aanhielden wat er dan weer op neerkwam dat je maximaal 6 of 7 uur per dag kon internetten. Dat zou ik heel redelijk vinden, maar 120 uur heb je zo gevuld en wat nu als je eroverheen gaat? Hoe willen ze dat verrekenen?
Nu ben je met Superweb goedkoper uit, afhankelijk van de contractduur.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:31
hmmmm, dan ben ik zeker hiero de enigste tevreden gebruiker :) quickonline kickarrrss, ik zelf zit hier voor zo ver ik dat zie binnen 1 keer bellen er op (volgens mij maken ze gebruik van verschillende centrales of zoiet,,, moet haast wel)(zit namelijk via een proxy server die auto inbelt), alle poort zijn open,..... nee ik ben hiero wel blij mee, eindelijk geen telefoon kostn meer YIPPIIEEE, maar inderdaad zijn er wat problemen sins 1 oktober (voor dat eerste weekend af en toe 691 gehad, maar ze zijn duizend keer beter als sw (kwa kwaliteit dan!)

• RiMaBo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01-2022

RiMaBo

RiMaBo NETworks

idd guys.. sinds 1 oktober is het inbellen via Flatstream een ramp :(
Helemaal afgelopen weekend. Het is toen amper gelukt om via die jongens een verbinding tot stand te krijgen en ik gebruik toch echt ISDN :(:(
vet balen man :(

Due to the world shortage of trained trumpet players the end of the world has to be postponed. God Incorporated would like to apologize for this interruption in service.

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-07 16:12

Redox

Motion Design / VFX

Ik heb hier ook inbelproblemen met ISDN, ik heb er gewoon geen woorden voor.. dan weer dat kut inbellen en nu weer een plotselingwe limiet van 120 uur per maand! komt er nou nooit een goeie oplossing voor non-kabel internetters?

Verwijderd

Ik heb ook een QOL (eineglijk SOL SLOWONLINE)
en gebruik Netpal om in te bellen. De laatste tijd gaat de verificatie server nogal eens onderuit.

Maar ik ben niet boos of zo na de wijziging van hun leveringsvoorwaarden.

Ik heb INKOOPVOORWAARDEN en artikel 1 luidt.

De leverancier verklaard zich akkoord te gaan met de inkoopvoorwaarden en ziet dan ook af van zijn leveringsvoorwaarden.

Tjakka.... HH QuickOnline ik heb zojuist mijn inkoopvoorwaarden aangepast.......

art 711. Voor iedere toetsaanslag die ik
door het niet functioneren van het systeem van leverancier verricht, is de leverancier zonder ingebrekestelling in gebreke en dient een schadevergoeding door leverancier te worden betaald, conform de tarieven van mijn pedicure a raidon NLG 135,= (zwart dus zonder btw)

nixs consumentenbond....
nixs radioonline....
nixs televisie...
nixs pers...

inkoopvoorwaarden YES.
tweakers YES.
Pagina: 1