Toon posts:

Q3a CTF levels

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wel jammer dat Q3a standaart maar 4 CTF levels heeft. Waar kan ik meer CTF levels downloaden en welke levels worden het meeste online gepseeld? Ik wil geen levels waar toch niemand in komt. Ik zie wel vaak "threewave ctf" maar die staan altijd op 0/16 :(

By the way, ik merk de laatste tijd dat er veel meer mensen online zijn bij CTF die supergoed zijn met de railgun. Er schijnt ook een soort patch de zijn die automatisch voor je kan richten met de railgun. Zouden ze die patch gebruiken ofzo?

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-02 12:13

Clay

cookie erbij?

op een gegeven moment wordt railen een reflex, dan schiet je de raarste dingen gewoon raak.

die patch waar je het over hebt is geen patch, da's een aimbot, en dat merk je wel, als je voordurend geraakt wordt, valt best wel op.

verder vind ik Q3A CTF een hele grote grap. de levels zijn oerlelijk suf achterhaald onorigineel en fout.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Het is trouwens de laatste tijd opvallend rustig op de normale Quake servers...
speelt iedereen Mods tegenwoordig?
Wat die patch betreft, die zou ik dan ook wel willen ;) ik ben niet zo goed met de railgun :(

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-02 12:07
Nee er zijn geen ctf maps anders dan de 4 standard maps en de wave maps die veel worden gespeeld.

En servers zijn zo leeg omdat veel mensen rocket arena aan het spelen zijn... en veel mensen krijgen door deathmatch met 16 lui op een server geen zak aan is. Dus veel meer mensen zijn teamdm of 1v1 gaan spelen.

Verwijderd

iedereen speelt UT :)

Verwijderd

Degene die UT spelen zijn gewoon te licht voor Q3 >:) ;)

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Voor een duel hoef ik nooit lang te zoeken eigenlijk op publieke servers, volk zat.

Die-hard Brexiteer

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Iedereen doet Q3:Rocket Arena!!:)
Je moet ook de Q3WCTF levels downloaden
www.quake3world.com/files
Threewave CTF heten ze

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

Verwijderd

Check ook LVL:Q3A voor custom CTF maps!

En dan nog even dit:

Er is niets zo goed als de Quake-series.

Niets speelt zo lekker,

De vetste mods,

De vetste graphics,

De vetste engines.

[voor mij dan]

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 oktober 2000 16:13 schreef Clay het volgende:
verder vind ik Q3A CTF een hele grote grap. de levels zijn oerlelijk suf achterhaald onorigineel en fout.[/quote]Het wordt idd tijd dat ID met de Mission Pack gaat uitkomen. Als het goed is zitten daar een aantal nieuwe orginele CTF mappen in.

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-02 17:28
Meest gebruikte mod is natuurlijk OSP :)
Pagina: 1