Toon posts:

geheugen bijplaatsen in een Toshiba Satellite.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb van iemand een laptop gekregen van plaats hier ff wat geheugen bij nu kan ik niet vinden waar dit moet?? het typt nr is 220cs.
wie kan me helpen??

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:21
Klepje onderop? Houd er wel rekening mee dat er speciale modules ingaan

• Baur
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Baur

Opperlurker

link 1
link 2

Beetje zelf zoeken kan iig geen kwaad

The need for speed drives me

Verwijderd

hier moeten speciale modules in. Welke ben ik ook nog steeds niet achter. Gewone SDRAM modules iig niet. Ik heb zelf deze laptop ook en het is mij niet gelukt.. Crucial schijnt wel werkend geheugen te verkopen, tenminste, ze geven op hun site aan dat ze iets hebben wat moet werken. Maar ik ken niemand die het ooit geprobeerd heeft.
Het is overigens voor je toetsenbord het klepje. Daar zit bij mij wel een 16 mb chip in maar daar staat verder geen info op :(.

edit: maybe pakt ie ook de Dane Elec, interessant. /me gaat die meteen ff bestellen
zenks *D

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Idd, klepje onderop dat meestal met een klein schroefje vastzit. Heb zelf ook een Satellite, maar daar heb ik gewoon een standaard 256 MB dimmetje ingezet. Standaard bedoel ik geen PC dimmetje, maar een OEM merk. Niet dat merk dat Toshiba als "compatible" aanbeveelt (weet niet meer welk merk dat was, maar het was duur. Zoek gewoon in de pricewatch naar een goedkope zaak bij jou in de buurt en neem je laptop mee. Kun je gelijk proberen of het werkt.

Verwijderd

Topicstarter
de geheugenmodulles weet ik verkoop ze zelf maar kon nergens ene kleppie vinden!

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 23:28

pistole

Frutter

onder het toetsenbord dan? Of eerst HD lichten oid

Ik frut, dus ik epibreer

Verwijderd

ik heb de sattelite 460cdt daar zit als je de laptop voor je zet met scherm naar je toe en dan aan de onderkant van de voorkant zitten drie schroefjes die je los moet draaien en dan draai je je lap weer om en moet als het goed is het voorkleppie loszitten :) suc6

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:21
Op woensdag 19 juni 2002 21:17 schreef gotties het volgende:
de geheugenmodulles weet ik verkoop ze zelf maar kon nergens ene kleppie vinden!
Je verkoopt ze zelf? Ik zoek nog voor een oude (ik geloof 110CT) extra geheugen. Kan je wat regelen (mail me maar ff, das makkelijker)

Verwijderd

Topicstarter
gewoon ff op beurzen kijken bij bekende bedrijven en zo
Pagina: 1