Toon posts:

hulp gevraagd Mijn dtt 2200 is dood

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn creative dtt 2200 5.1 doet niets meer.
Ik heb de geluidskaart gecheckt die geeft signaal
stroom krijgt ie ook.
Ik heb de zekering in de sub woofer gechekt is goed en voor de rest is er in de subwoofer niets verdachts te zien.
Ik vermoed dat het "aan/uit/volume/balance knopje" niet meer werkt. ongeveer een maand geleden is het ledje wat "aan" aangeeft er mee opgehouden en nu vermoed ik dat dit kabeltje met knop dus de boosdoener is maar, en nu komt mijn vraag:

wie weet hoe ik kan nakijken/meten testen of dit ding kapot is. En ik ken niemand met een dtt 2200 waar ik dit kabeltje eens ff in kan steken. of heeft iemand nog een ander idee waar ik naar kan kijken

Verwijderd

je geeft zelf het antwoord al, das idd t makkelijkste. suc6 iig.

Verwijderd

Topicstarter
ja lekkere ben jij
tuurlijk weet ik het antwoord maar als ik dus niet over de middelen beschik moet ik het anders doen.

tweakers in da house die een dtt 2200 hebben en in weert wonen die mijn kabeltje willen testen?

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:43
nope, almere hier. Maar wil hem best testen als je hem opstuurt en verzendkosten vergoed :P

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

als je gewoon eens Creative belt.
Mijn amplifier van mijn DTT2500 was kapot (kreeg geen stroom meer). Binnen 2 weken had ik een nieuwe (omdat die ***** TNT mijn pakketje kwijt was geraakt, anders was het 4 dagen).

Ze vragen niet eens naar aankoopdatum ofzo (dat was tenminste bij mij zo)

• Neomess
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:22

Neomess

neomess.nl

nou ik heb dus echt weken geprobeert maar dat %^&%@#$ creative is echt een hanna bedrijf. we hadden wet probleem dat een van de volumeknopjes op mn 3500 stuk was en die knopjes zijn los dus nergens te krijgen. de versterker moesten we maar op onze kosten opsturen (creative nederland wilde zelf niets doen). verder weigerde ze om hoe dan ook (zelfs als we fors zouden betalen) om het knopje op te sturen. kortom creative sucks

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 08:08
Als je in de buurt van Alkmaar komt, bel gerust aan. :9

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal het is opgelost
Het was toch de voeding.
Ik nam aan omdat het voedingsblok warm was dat ie het nog deed (dus niet nagemeten)dit was dus niet het geval.
Heb er een andere voeding aangehangen en hij blaast weer.
nu moet ik er nog wel een fatsoenlijke voor vinden
want ik ben niet van plan om die voetenwarmer van 20 by20 by 30 cm nog langer onder mijn bureau te hebben liggen.

In ieder geval bedankt allemaal
Pagina: 1