GeForce vervangen --> beeld zwart

Pagina: 1
Acties:

• Ippy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-06 10:43

Ippy

Not very active lately.

Topicstarter
Ik kocht een splinternieuwe GeForce2 MX 400 64 MB. Thuisgekomen natuurlijk gelijk in mijn IBM P3 systeem gestoken en ...
niets. Enkel zwart beeld.

(En dat terwijl er een week geleden nog een dergelijke kaart in zat!) Oude (reserve)kaart weer terug gezet (GeForce2 met 32 MB) en alles draait weer.

Terug naar de winkel, die kwakken 'm in een machine en hij doet het perfect. Fidele jongens, ik krijg toch een andere mee (nieuw in doos).
Precies hetzelfde verhaal!

Ik weet het niet meer: help :'(

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 22:10
Op woensdag 19 juni 2002 20:26 schreef Ippy het volgende:
Ik kocht een splinternieuwe GeForce2 MX 400 64 MB. Thuisgekomen natuurlijk gelijk in mijn IBM P3 systeem gestoken en ...
niets. Enkel zwart beeld.

(En dat terwijl er een week geleden nog een dergelijke kaart in zat!) Oude (reserve)kaart weer terug gezet (GeForce2 met 32 MB) en alles draait weer.

Terug naar de winkel, die kwakken 'm in een machine en hij doet het perfect. Fidele jongens, ik krijg toch een andere mee (nieuw in doos).
Precies hetzelfde verhaal!

Ik weet het niet meer: help :'(
Ik zat te denken aan een voltageprobleem, maar dan is het raar dat die oude geforce 2 het wel doet. Dat is toch zeker wel een geforce2mx mag ik hopen? Zie het nut van die upgrade niet zo, als het al een upgrade is.

• DeadPool
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 22:02
Lijkt idd op een voltage prob. Ik zou gewoon ff met me pc'tje dan naar die shop gaan, ff vragen of zij het weten want wij kunnen slechts gissen naar de oorzaak. Maar zoals hier boven al gezegt is: het lijkt op een voltage probleem.

• Ippy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-06 10:43

Ippy

Not very active lately.

Topicstarter
Als het een voltage probleem is, kan ik dat zelf controleren en/of er iets aan doen?