Goede spellen worden nu te snel gespeeld.

Pagina: 1
Acties:

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Oke ff ter verduidelijking.

Welke spellen er nu zijn:

• GTA3
• Warcraft 3
• Morrowind
• GP 4
• Neverwinter Nights

Deze maand nog
• Unreal Tournament 2003

Ik speelde eerst Morrowind. Toen ben ik overgestapt naar GTA 3. Toen ging ik na 2 weken over naar Warcraft 3, en nu Neverwinter.

Ik heb er geen van alle uitgespeeld. Wat een klote timing, alle spellen meteen in dezelfde maand.

Hebben jullie dit ook?

w00t

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-01 22:48

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Huh, nee eigenlijk niet.
Een woord *Vakantie*
7 weken om alle games te spelen moet genoeg zijn.

* Vae Victis Victis maakt zich klaar voor een 7 weken marathon. :P

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Op woensdag 19 juni 2002 20:14 schreef Vae Victis het volgende:
Huh, nee eigenlijk niet.
Een woord *Vakantie*

* FireStarter Victis maakt zich klaar voor een 7 weken marathon. :P
De tweaker moet ook werken in de vakantie :Y)

w00t

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 10:28

Dennahz

Life feels like hell should.

als je de spellen gewoon koopt in de winkel doe je ze langer. (heb ik wel iig)

Twitter

• White Dust
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Mwa, ik speel Morrowind en daar komt sraks Neverwinter Nights bij, dat moet wel genoeg zijn (Might and Magic 9 even gespeeld en daarna de cd's aan de kant geflikkerd, zonde, had zo veel kunnen zijn, weer 45 euro naar de kl*te ;()

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 20:16 schreef BrEeZeR het volgende:
als je de spellen gewoon koopt in de winkel doe je ze langer. (heb ik wel iig)
inderdaad dat heb ik ook.
ik koop ze allen nooit :P
maar als ik iets speel en ik bene r iets op uitgekeken dan si er al weer een nieuw vet spel

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-01 22:48

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Op woensdag 19 juni 2002 20:14 schreef Robbie007 het volgende:

[..]

De tweaker moet ook werken in de vakantie :Y)
Voor eerst in 7 jaar ga ik niet in de vakantie werken. :P
Lekker net als vroeger, toen ik jong was. De hele vakantie niets doen dan zinloos gamen. ;)
naja zinloos, tis voor men plezier uteraard. :)

Zie er naar uit om lekker met veel frisdrannk en vreten me in men kamer op te sluiten en te gamen tot ik er bij neerval. :)

Verwijderd

Ach ik heb het makkelijk...
GTA 3... Tja leuk spelletje voor een weekje, maar meer ook niet.. ( ookal blijft het fun om met de tank te vliegen )

Morrowind en UT2003.. Draaien toch niet op mijn pc, tenzij 6fps vloeiend genoemd word...

NWN.. Haha! Eindelijk een spel dat weer echt leuk kan zijn! Das dus in totaal al 1 spel dat ik in 7 weken spelen moet

Warcraft 3.. Ik *haat* RTS, en vooral als het 3d is... Achja, das mijn problem dan weer he :)

GP4... Speel het 2 min, vlieg uit de bocht, wordt gefrustreerd.. DELETE!

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 20:11 schreef Robbie007 het volgende:

Ik heb er geen van alle uitgespeeld. Wat een klote timing, alle spellen meteen in dezelfde maand.
Daarvoor is de zomervakantie!

/me houdt het bij warcraft 3, dat spel roeleerd

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

Ik ben nu dus echt de hele tijd met Morrowind bezig, GTA3 staat aan de kant en krijgt daarna wel een beurt. Warcraft III waarschijnlijk ook en NWN en UT2K3 ga ik zeker checken.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als ik er niet aan toe kom bewaar ik ze wel voor als er minder leuke spellen zijn, geen probleem. :)

En verder speel ik ook niet al die spellen, ik ben allang blij als er één spel tussen zit wat me ook echt boeit en dan neem ik ook alle tijd ervoor om die eerst uit te spelen. Dan pas de volgende (meestal ;)) :)

🌞🍃

Verwijderd

ag van die 7 zijn er maar 2 leuk dus ik red het wel :)

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 20:11 schreef Robbie007 het volgende:
• GTA3
• Warcraft 3
• Morrowind
• GP 4
• Neverwinter Nights
• Unreal Tournament 2003
Van dat lijstje vind ik er maar twee interessant namelijk GTA3 en Warcraft 3 en die heb ik beide al uitgespeeld. GTA3 is zo simpel als het maar kan, geen uitdaging...
Warcraft 3 moet je gewoon ff de tijd voor nemen maar als je een beetje ervaren bent in RTS games dan doe je daar ook niet lang over.

Trouwens, je hoeft niet alles te spelen! Vroeger deed ik soms maanden over 1 spel dus ik zie het probleem niet echt? Concentreer je eerst gewoon op 1 game of 2 games en daarna pas de rest..

Verwijderd

Je doet gewoon het volgende:
Je speelt alle spellen een uur en kijkt dan welke je het kixte vind. Dan kun je een soort top 10 maken en dan bij de beste beginnen (of bij de slechtste) :).
Je kunt natuurlijk ook gewoon alles tegelijk doen >:).

• Dennahz
  • Laatst online: 24-01 10:28

Dennahz

Life feels like hell should.

Op woensdag 19 juni 2002 20:21 schreef enigma het volgende:

[..]

inderdaad dat heb ik ook.
ik koop ze allen nooit :P
maar als ik iets speel en ik bene r iets op uitgekeken dan si er al weer een nieuw vet spel
Ja, inderdaad..

Twitter

Verwijderd

Ik heb vorige week voor het eerst sinds de Europese release van Metal Gear Solid 2 weer een spel gehaald (FF10) dus nee dat heb ik niet. Spellen moet je goed spelen of niet spelen, en een gemiddeld spel speel ik meerdere malen uit voordat ik een andere ga spelen. (soms wel door elkaar heen trouwens)

Maar dat zie ik wel vaker bij mensen die altijd maar meteen het nieuwste moeten hebben, of warez-monkeys die alles maar leechen wat er te leechen valt: overdaad schaadt.

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 21:01 schreef MrRudi het volgende:
Maar dat zie ik wel vaker bij mensen die altijd maar meteen het nieuwste moeten hebben, of warez-monkeys die alles maar leechen wat er te leechen valt: overdaad schaadt.
Idd, je gaat veel meer waarde hechten aan één game als je het maximale eruit haalt. Vaak heb je hier meer plezier van dan 10 verschillende games die je ff uitspeelt en vervolgens in de kast gooit.. Hup, op naar de volgende.

@topicstarter: Je bent gewoon verwend >:)

• White Dust
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Ach, het is ook maar net waar je intressen licht, om van shooter naar RPG naar race spel te gaan lijkt mij niet echt werken... ik speel eigenlijk alleen RPG en dat kunnen er gerust een aantal achter elkaar zijn :) mits ze (naar mijn mening ;)) goed zijn...

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Das ook het nadeel van dat je nu tegenwoordig geld verdient. Je koopt alles wat los en vast zit. *Vroeger* op de basis- of middelbare school had je geen geld (weinig iig) en speelde alles wat je had tenminste 6 keer uit. (Ik kan LttP nog steeds dromen)

Ik zie het nu bij mezelf alweer. Ik heb ondertussen alweer 4 GC spellen. Maar ik heb er nog geen een goed uitgespeeld. Alleen SSBM heb ik wat tijd inzitten. Ook tijd is een begrip wat een hindernis oplevert. Nu werk ik de hele dag en moet ik in de avond ook nog eens leren.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Heb alleen nog 1 probleem met het "focussen" op 1 game...
Als 1 ding niet gelijk de eerste keer goed gaat ( bv puzzel ) dan gaat ik gelijk naar gamefaqs... Dan vlieg je snel door een game heen...

Bij online games zorgen de hacks ervoor dat ik er ook vroeg mee stop... *sighs*

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-01 23:38

Sponge

Serious Game Developer

Denk dat multiplayer, geen multiplayer toch wel een redelijk punt is... aangezien mensen steeds beter willen worden in spellen zoals UT, of meer weet ik veel wat met RPG's... dus blijven ze door spelen.

Verwijderd

Doorblijven spelen met multiplayer.. Gek genoeg heb ik dat niet al te erg met spellen.. Want het blijven dezelfde maps/wapens enz... Tja, kan je wel een mappack ( zie: UT ) downen of zelfs custom maps, maar ik heb geen LAN hier en dus zal ik die haast alleen in SP kunnen spelen... :S
Tenzij ik zelf een game host, maar daar gaat ik alleen aan beginnen als ik met 1 a 2 ( hoogstens 3 ) vrienden ga spelen...

Met rpg's... Heb ik toch liever een goede SP campaign dan een MP.. Kijk naar Morrowind ( wat ik niet draaien kan.. *crys* ) das nou perfect, wil je zo een wereld van morrowind in een MMORPG omgooien, dan wordt alles versimpelt.. Dus fletse textures, alles extreem hoekig.. ( maar ik kan het wel draaien dan, hmm ;) )

Als je dan naar DS of D2 kijkt ( ik zeg niet dat die 2 hetzelfde zijn, om misverstanden te verkomen ) maar dat speel ik 1x, misschien 2x uit en dan heb ik het wel gezien..

"Maar Dungeon Siege is moddable", true, tot op zekere hoogte... Je hebt niet alle controls inhanden met DS, zwaar frusterend. De meeste dingen die zeer belangrijk zijn, zijn hardcoded ( zie bv GUI )
Dus wat komt er dan voor DS uit? Wat maps ( terwijl je met de SiegeEditor niet eens half zo mooie level krijgt als de makes deden ) wat tweaks aka new items ( die je daarna gewoon bij je savegame kan bij 'hacken' )

Maarja, waar maak ik me eigenlijk druk over... *sighs*

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:30

PoweRoy

funky!

vakantie is coming duz ff alles uitspelen en dan.....is er nix meer :'( :'( :'( :'(

[This space is for rent]

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 20:14 schreef Vae Victis het volgende:
Huh, nee eigenlijk niet.
Een woord *Vakantie*

/me Victis maakt zich klaar voor een 7 weken marathon. :P
en meneer heefd geen werk/vrienden/sociale kring/uitgaan ?

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Vind alle genoemde spellen eigenlijk best wel tegenvallen.. Behalve GTA3, maar die loopt zo traag dat ik het na een tijdje ook wel zat ben..

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03-2025

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

je bent toch niet verplicht om het nieuwste van het nieuwste gespeeld te hebben...
Alles op z'n tijd. eerst GTA3, dan die andere...
Relaxin', je hebt vakantie man en het regent, dusseh.....
Lijkt me duidelijk..

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Pagina: 1