---
MySQL hikte even ofzo
Professioneel Hyves-weigeraar
Databeest verslikte zich in de koffie
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
MySQL is zo te zien gerestart volgens een normale shutdown (geen crash).
pfffff.... gelukkig... dacht dat een server het begaf of zo.. mja.. me verslaving aan T.net valt wel meOp woensdag 19 juni 2002 20:15 schreef Femme het volgende:
MySQL is zo te zien gerestart volgens een normale shutdown (geen crash).
---
MySQL draait al een hele tijd erg goed. Voor de restart had-ie ene uptime van 46 dagen en 1,06 miljard queries gedaan
.
Is dat dan een spontane herstart? of een geplande?
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Als een bak spontaan herstart is er meestal geen tijd voor het OS om normaal af te sluiten, dus ik denk dat het een door meatware uitgevoerde herstart is.Op donderdag 20 juni 2002 09:40 schreef zomer het volgende:
Is dat dan een spontane herstart? of een geplande?
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
dat was een simpele commandregel om mysql te herstarten, verder niets geks gebeurd maar ik moest mysql gewoon even herstarten om een goede /tmp/mysql.sock te krijgen.
Dan is het natuurlijk wel jammer dat hij al zo lang draaide
Dan is het natuurlijk wel jammer dat hij al zo lang draaide
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ze waren vanmiddag bezig in het server hok, maar zijn wel vergeten de tijd goed te zetten 
Edit: vaag, nu weer goed
Edit: vaag, nu weer goed
Ik vind de frontpage de laatste dagen wel wat langzamer draaien
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Nah, IETSJES, maar echt niet echt merkbaar met browsen imhoOp donderdag 20 juni 2002 18:44 schreef paus_j_p2 het volgende:
Ik vind de frontpage de laatste dagen wel wat langzamer draaien
Mja ligt denk ik ook een stukje aan je verbinding,(totaal niet om te patsen ofzo) maar het gaat wel een stukje langzamer.Op donderdag 20 juni 2002 18:46 schreef Plague het volgende:
[..]
Nah, IETSJES, maar echt niet echt merkbaar met browsen imho
Alhoewel het vandaag wel weer lekker gaat, had ik wel het gevoel dat er ergens een kinkje zat (kleintje).
Mwa, met ADSL advanced zal je het verschil niet echt merken als je het vergelijkt met 10 mbit ofzo... Dan heb je alleen de ping nog die "tegen zit"Op donderdag 20 juni 2002 20:45 schreef Saus het volgende:
[..]
Mja ligt denk ik ook een stukje aan je verbinding,(totaal niet om te patsen ofzo) maar het gaat wel een stukje langzamer.
Alhoewel het vandaag wel weer lekker gaat, had ik wel het gevoel dat er ergens een kinkje zat (kleintje).
Dat heb je echt mis, het scheelt erg veel.Op donderdag 20 juni 2002 22:37 schreef Plague het volgende:
[..]
Mwa, met ADSL advanced zal je het verschil niet echt merken als je het vergelijkt met 10 mbit ofzo... Dan heb je alleen de ping nog die "tegen zit"
Pagina: 1