Toon posts:

Welke muis! De M$ of de Logitech!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen! Mn Logitech Pilot PS2 is zojuist gestorven :(

Hij heeft 398,4 KM afgelegt in een zeer korte tijd. :P

Maar iig, ik moet gewoon een nieuwe muis hebben.

- Ik ben rechtshandig.
- Ik game veel.
- Ik heb hem minstens 5 uur per dag in mn handen.

Deze, (Logitech Optical Wheelmouse)
Afbeeldingslocatie: http://members.tripod.co.uk/ella399jrumcq/Logitech_Wheel_Optical.gif
Of deze ? (M$ Intellimouse)
Afbeeldingslocatie: http://members.tripod.co.uk/ella399jrumcq/intellmouse.jpg

In prijs maakt het geen ruk uit!
Of ben ik een goede muis vergeten?
Nu graag jullie mening!
Bedankt, grtz [RoAr]MoRDoR, Action Quaker 4 Life!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm dit is de mening van een Clanm8 :

Bluefunk> left handed people are freaks and shouldnt use computers
Bluefunk> they should be used as fuel for cars

We hadden het erover dat de Logitech voor beide handen was :)

Verwijderd

Zelf heb ik altijd de bovenste logitech gehad maar dan met balletje nu heb ik de MS en ik vind hem wat fijner in de hand liggen als die logitech. Een muis is iets heel persoonlijks kan ze het beste alle twee kopen ff een dagje er mee kloten en dan 1 van de twee(of allebei :? ) terug brengen.

ps. persoonlijk vind ik de MS mooier qua design

Verwijderd

Wacht nog heel FF!!!

De Logitech iFeel kommen d'r an!!!

Zelfde als optical, maar dan met gevoel zoals je nog nooit heb gevoel.

Dat Force FB mouse gebeuren was fake, dis wel echt.
Heb zelluf al gevoel, maar levering laat nog even op zich wachten.

Moeite waard.

• Kyoko
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-08 18:27
Ik heb ze alletwee. Ze muizen alletwee goed.
Ik gebruik nu die van Logitech. Deze is na wat langere evaluatie voor mij de betere.

voordeel Logitech:
Muist net iets fijner (preciezer)
Ik krijg geen last van m'n pols
Cool blauw lichtje bovenop
Wheel voelt beter (wat meer weerstand)
Je kunt je vingers rusten op de muis zonder per ongeluk te klikken

Nadeel Logitech:
Wheel zit eigenlijk net iets te ver naar achteren (net niet onder m'n vingertop)
Wheel klikt ook moeilijker (dieper klikken)

Voordeel M$
'Microsoft' letters bovenop slijten snel..
Extra butten bij je duim
Wheel klikt goed en zit op de juiste plek

Nadeel Microsoft
'pootjes' slijten snel
ERG groot. (het is meer een rat)
Wheeled te snel

• Blue-Bird
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:23
Ik ga ook een nieuwe muis kopen en zit de denken aan de Logitech Mouseman Wheel Optical.
Of kan ik beter wachten tot de iFeel uit is.
Wat gaat de iFeel kosten?

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 22:38
Mischien was het een geintje hoor.. Maar bestaan er mischien progies die bijhouden hoeveel KM de muis aflegd?

Eneuh wat mij betreft is logitec de beste keus! Fijn met gamen, makkelijk schoon te maken, ligt lekker in de poot...

• Elissen
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-07 15:54
Ik heb die Logitech en hij bevalt me prima.
P.S. de afgebeelde Logitech (die heb ik) heeft ook een knop bij de duim.

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-08 21:42

Flexx

This side up

ik heb die M$ en hij bevalt mij zeer goed. voorlopig geen andere voor mij.
En die M$ heeft aan bijde kanten zo'n knopje. is handig voor het naar voren en terug gaan in webpagina's.

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

waarom ga je niet gewoon naar de winkel toe en vraag of je effe aan de muizen mag voelen:). Dan voel je zelf wel welke het beste in de hand legt

Pak je rust!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-08 22:48

riffey#4

aka Beever#4

Ik heb de MS, maar die positioneert niet goed (zowel op USB als PS/2)
Hij lijkt pixels over te slaan. (klein eindje verschuiven is meteen minimaal 3 beeldpunten)
En ik heb de kleinere Logitech optical (de Wheel Mouse), die heeft dat probleem niet.
Ik zou dus de Logitech kiezen.

• doubleduh
  • Niet online
ik HAD die van microsnot (explorer), NU heb ik die van logitech (mouseman optical)...

daar hoeft geen uitleg bij denk ik... :)

• Gman
  • Laatst online: 14-03 20:42
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Kyoko - Ik heb ze alletwee. Ze muizen alletwee goed.
Nadeel Logitech:
Wheel zit eigenlijk net iets te ver naar achteren (net niet onder m'n vingertop)[/quote]Da's weer voor iedereen anders.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Voordeel M$
'Microsoft' letters bovenop slijten snel..[/quote]Is idd een voordeel :)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Extra butten bij je duim[/quote]X-use me? dat heeft de logitech ook hoor!
De Mousman Optical wel te verstaan.

Kan iemand mij verlossen van de vraag:"Wat is nou toch dat Ifeel waar IEDEREEEEEN het over heeft?

Verwijderd

Logitech! Hij bevalt me echt goed, en het kewlste is het blauwe ledje bovenaan...:P

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik vind die Microsoft muis echt zwaar klote. Hij is te groot en door dat bolle ontwerp heb je ook weinig grip op het ding (is bij de Mouseman niet het geval omdat op de positie van je duim en pink een kleine inkeping is gemaakt).

De Mouseman Optical is ook erg precies. Veel beter dan de Mouseman Cordless. Ik zou absoluut de Mouseman Optical nemen.

Je zou ook ff een Mouseman en Intellimouse Explorer kunnen uitproberen in de winkel.

• Kyoko
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-08 18:27
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>X-use me? dat heeft de logitech ook hoor! De Mousman Optical wel te verstaan.[/quote]En extra butten naast de bestaande duimbutten. Dus twee bij je duim!

btw, ik heb 'gemiddelde' handen. Zeker geen grote klauwen.

Aan de reacties te zien gaan de meeste voor de LT.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties!

Ik ga idd ff naar de winkel, ze beide ff voelen.

En ja, er is een proggie meet hoeveel KM je aflegt, gebruik het niet :)

En ik heb eerder kleine handen. En al die button's, tja, gebruik je ze ook?

Verwijderd

muu!
Ik heb vanmiddag de Logitec Cordless Wheelmouse gekocht, en heb zojuist 4 (!!!) uur Homeworld Cataclysm zitten spelen en NOG geen last van m'n hand!!! Terwijl ik normaal na een half uurtje al pijn krijg.
De installatie ging ook bijna vanzelf.

Geen klachten hier...

• Flexx
  • Laatst online: 25-08 21:42

Flexx

This side up

De Intellimouse Explorer is idd veel te groot maar die onderste op het plaatje is de IntelliMouse Optical (het kleine broertje van de Explorer) en die ligt wel likker in de hand en is niet zwaar of te groot.

• MaxxMark
  • Laatst online: 09-08 21:28

MaxxMark

HT is Tof!

Ehm je mag mijn MS intelli explorer wel overkopen zodat ik de logitech kan kopen :) :) :)

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

Verwijderd

Topicstarter
Ok.. ik hoor vanalles.. we zien het wel :)

Verwijderd

Als je er nu een moet kopen de Logitech MouseMan Wheel, beste muis ooit! heb ook alle MS muizen gehad (ook beide opticals, de explorer en de optical) maar vond ik echt bagger, helemaal in games want de knoppen zijn te los.

maar w8 nog ff op de ifeel optical!

• Gman
  • Laatst online: 14-03 20:42
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Femme - De Mouseman Optical is ook erg precies. Veel beter dan de Mouseman Cordless. Ik zou absoluut de Mouseman Optical nemen.[/quote]Dus je hebt 'm eindelijk?

Ik weet nog dat jij draadloos vondt roelen ;)...sinds tweakout niet meer volgens mij :).
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>En ik heb eerder kleine handen. En al die button's, tja, gebruik je ze ook?[/quote]Jah...vooral de duimknop..die heb ik als dubbelklik, en de middelste als backspace (lekker met browsen).

• Vleermuis
  • Laatst online: 03-12-2025
De keuze tussen die twee muizen is voor iedereen verschillend.

Ik heb zelf een Intellimouse Explorer en vind die erg fijn, heb zelf behoorlijk groffe handen, ik wil niet met kromme vingers zitten te klikken, hier kan ik precies mijn hand op leggen.

Verwijderd

Topicstarter
En het is geworden :Logitech Optical Wheelmouse!

Heerlijk :) Fraggeennnnnnn!

• Maxonic
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 oktober 2000 19:04 schreef Maxonic het volgende:
Mischien was het een geintje hoor.. Maar bestaan er mischien progies die bijhouden hoeveel KM de muis aflegd?[/quote]Mischien wel gek hoor dat ik mijn eigen berichtje quote.. Maareuh, ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag gekregen.

Iemand?

• Maxonic
OK.. Thanx oVRoM.....
Hij werkt perf.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Ik weet nog dat jij draadloos vondt roelen ...sinds tweakout niet meer volgens mij . [/quote]Jep, dankzij jou heb ik 'm gekocht :).
Pagina: 1