Net toch die plank gehaald, prima ding overigens, netjes verzorgd. Maar ik heb een probbie met het voltage van me cpu. In het MSI bios kan ik de Vcore tot maar 1,7V zettten
Moet ik hiervoor een voltagemod doen, of helpt het inkleuren van de L7 bruggen(1,85V)? Levert hij dan, omdat de Vcore dan wordt gezien als standaard 1,85 ook 1,85, of gaat de KT3 maar tot 1,7V?
Hij hoort hoger te kunnen naar mijn weten. Kan je wel in bios die settings veranderen? En zo nee , misshcien waarom niet. Zo nee , update je bios eens.
Raku
Mijn KT3 gaat tot 1.85 in de bios. Dus je kan het proberen met bruggen inkleuren. Vervolgens kun je met mbm ofzo kijken of hij ook wel echt 1.85 is.Op woensdag 19 juni 2002 19:34 schreef neographikal het volgende:
Levert hij dan, omdat de Vcore dan wordt gezien als standaard 1,85 ook 1,85, of gaat de KT3 maar tot 1,7V?
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
vergeet het maar, bruggen ingekleurd, plank dood. Teruggebracht, nieuwe meegekrgen en in het bios tot maar 1,7 V???
Verwijderd
Ik heb ook hetzelfde bordje, mijn bordje was doodgegaan heb nu een nieuwe, draait perfect en de mijne kan toch echt wel tot 1,85v met mn duron of xp.Misschien moet je toch eens goed naar je proc kijken, volgens mij zit daar het probleem en flash je bios etc en doe ff een cmos clear.
suc6
suc6
Laat het borju gewoon draaien op de normale snelheid namelijk die waar hij voor gemaakt is en als dat niet goed genoeg is koop dan betere spullen .
Ik heb het bordju ook en het werkt prima met een 1900+ maar alleen wel wat traag dus ik koop nu gewoon een 2200+ en klaar is kees zonder modden zonder sloopen en toch sneller .
Die 2200 kost 300 € en ik verkoop mijn 1900 voor 125 € dus heb ik voor 175 € weer een lekker snel systeem en als jij nu je mobo sloopt dan ben je ook 175 € kwijt voor een nieuwe en wie lacht dan het best ?
Ik heb het bordju ook en het werkt prima met een 1900+ maar alleen wel wat traag dus ik koop nu gewoon een 2200+ en klaar is kees zonder modden zonder sloopen en toch sneller .
Die 2200 kost 300 € en ik verkoop mijn 1900 voor 125 € dus heb ik voor 175 € weer een lekker snel systeem en als jij nu je mobo sloopt dan ben je ook 175 € kwijt voor een nieuwe en wie lacht dan het best ?
Asus RTX 5090 OC - AMD 9-9950 X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
uhm... bordje is maar 120 euroOp vrijdag 21 juni 2002 17:40 schreef mmxmmx het volgende:
Laat het borju gewoon draaien op de normale snelheid namelijk die waar hij voor gemaakt is en als dat niet goed genoeg is koop dan betere spullen .
ooit gehoord van tweakers/oc'er zijn. Ik heb het geld er niet voor over, voor het beste van het beste. Voor 1 superonderdeel nu, bv een GF 4 TI 4600 bladeblabla, koop ik 3 GF MX kaarten en tegen de tijd dat ik 3x heb geupgrade, ben ik echt wel sneller en ondertussen trekken we gewoon het maximale uit het systeem.Op vrijdag 21 juni 2002 17:40 schreef mmxmmx het volgende:
Ten tweede is dit geen oplossing voor mijn probleem..
Pagina: 1