Toon posts:

[VB]Mailen

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik had net al een topic geopend maar die werd dicht gegooid. Ik wil een proggie maken waarmee ik een enquete via internet kan afnemen met behulp van een programmaatje die op het eind alle info naar mijn email stuurd. Ik werd mapi aanbevolen. Maar ik snap er niet echt veel van. Ben ook maar net begonnen met VB. Ik heb al een lay out voor een proggie gemaakt. De files staan hier:

*deleted*

Het is een heel simpel proggie. Ik zou het cool vinden als iemand de code erbij zou willen programmeren zodat het proggie zou gaan werken. Ik hoop dat deze topic niet zo snel dicht gaat.

Het is dus de bedoeling dat je die twee vragen maakt en dat de twee antwoorden naar mij toegemaild worden. Als iemand het proggie zou kunnen afmaken zou ik daar ten eerste heel blij mee zijn maar ook gelijk leren hoe ik dat moet doen en weet ik dat voor de volgende keer. En kan ik mijn enquete proggie afmaken met meer vragen.

Alvast heel erg bedankt.

Ps. Ik hoop dat de modjes deze topic niet erg vinden en dat ie open kan blijven.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
En waarom denk je dat ie dicht gegooit wordt :Z

Verwijderd

Wij moeten iets voor jou maken? ehh heb je m'n rekening nummer al overigens?

Verwijderd

Voor 50 euro.. >:)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Mja, dat gaat niet zomaar dicht.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Op woensdag 19 juni 2002 19:24 schreef Niekosss het volgende:
Hoi,

Ik had net al een topic geopend maar die werd dicht gegooid.
En dus open je maar zo direct een nieuw topic...
Het is een heel simpel proggie. Ik zou het cool vinden als iemand de code erbij zou willen programmeren zodat het proggie zou gaan werken.
Het is dus de bedoeling dat je die twee vragen maakt en dat de twee antwoorden naar mij toegemaild worden. Als iemand het proggie zou kunnen afmaken
Dit verzoek valt gedeeltelijk onder 'script-request' en ook onder 'los dit probleem ff voor mij op aub'. Deze dingen zij niet toegelaten op GoT. Je kunt dat nalezen in de FAQ en in de Quickstart.
zou ik daar ten eerste heel blij mee zijn maar ook gelijk leren hoe ik dat moet doen en weet ik dat voor de volgende keer. En kan ik mijn enquete proggie afmaken met meer vragen.
Als je dit zelf maakt ipv iemand anders het te laten maken, zul je het nog veel beter en veel sneller leren.

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.