Op de PC heb ik wel eens Roland Garros '98 gedaan, die is ook wel leuk.
ITO ( International Tennis Open was niks) en die nieuwe van Andre Agassi is ook te triest voor woorden
Verwijderd
Welk platform wil je ze eigenlijk opOp woensdag 19 juni 2002 19:20 schreef fantasyfreak het volgende:
nee, ik dacht bij mezelf.. ff kijken of er nog mooie tennis spellen zijn .. ik vind ze altijd wel lache om de gameplay etc.. kep er maar iets van 3 ofzo. wil er dus meer!!
Dat is een oud DOS tennis spel wat zelfs op een 16MHz PC nog te snel liep, maar wel erg cool was. Je kon er best wel veel dingen mee instellen enzo.
🌞🍃
Virtua Tennis lijkt me ook heel tof.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Die is echt te triest voor woorden...Op woensdag 19 juni 2002 20:55 schreef fantasyfreak het volgende:
die nieuwe AGASSI dan?
absolutly
En Mario tennis voor de emulator is ook wel geinig
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Jullie hebben me wel nieuwsgierig gemaakt naar Virtua Tennis...Op woensdag 19 juni 2002 22:12 schreef Blade_V het volgende:
Virtua tennis
absolutly
En Mario tennis voor de emulator is ook wel geinig
morgen ff kijken of die in de winkel te krijgen is.
echt mega vet!
PSN: DutchTrickle PVoutput
No doubt.
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Verwijderd
Verwijderd
en dan had je spelers zoals Brian, Paul dat is pas een goed tennis spel.
Mijn eerste tennis spel was op de Atari en dat was ook erug kicke
Verwijderd
Virtua tennis 2k2 heb ik (nog) niet gezien.
echt heel gaaf!
Verwijderd
en een gouwe ouwe: Game Net and Match, lekkere gameplay vind ik...
Agassi Tennis Generation hoef je niet te proberen...bleh..
Verwijderd
't was 'n spelletje van 1 tegen 1:
Je kon kiezen of je op klei, gras of zand tenniste.
> De tennisbal had zowaar een echte schaduw <van 4 pixels
Verwijderd
Errug jammer, maar daardoor speel ik VT niet meer. Wat ik zei: het speelt lekker, maar ik vond het gewoon té irritant dat je niet echt een lekker partijtje kan spelen...
Ja precies,Op donderdag 27 juni 2002 16:47 schreef hellogoodbye het volgende:
Virtua Tennis heb ik op de pc gespeeld. Qua spelen was het absoluut top MAAR!!!!! Je kan dus GEEN gewone wedstrijden spelen: geen toernooien. Niks. Allemaal erg arcade wat mogelijkhden betreft. Je kan als je wilt één set spelen en da's dan het meest realistische spelonderdeel.
Errug jammer, maar daardoor speel ik VT niet meer. Wat ik zei: het speelt lekker, maar ik vond het gewoon té irritant dat je niet echt een lekker partijtje kan spelen...
is gewoon een echt SEGA arcade spel...
ik heb het nu ook en het speelt wel lekker, maar gewoon een leuk tournooi spelen is er niet bij
Erg jammer.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Verwijderd
Wanneer gaan die gamemakers (EASports ofzo) een keer een goed tennisspel maken met alles erop en eraan, zit er al lang op te wachten
Het is volgens mij echt oud maar speelde wel leuk. Je ging het hele circuit langs (de grote toernooien) en steeg ook op de werelranglijst en kon dan ook punten kopen voor welk onderdee je beter in zou worden.
Verder weet ik niet de naam meer.
Maar wel dat je het spel op moest starten in dos met: tatou
Ik hoop dat iemand het kent
niet genoeg animo ?? F1games en voetbalgames worden nou eenmaal beter verkocht dan tennisgames..Verwijderd schreef op 28 juni 2002 @ 14:17:
ik vind niet echt dat er goede tennisspellen zijn. Ik had eerst Tennis Elbow, maar dat was ook meer arcade achtig enzo
Wanneer gaan die gamemakers (EASports ofzo) een keer een goed tennisspel maken met alles erop en eraan, zit er al lang op te wachten
Roland Garros 2003
http://games.telenet.be/demos.html
demootje
[ Voor 10% gewijzigd door MuSeLive op 07-06-2003 17:49 ]
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
ik heb beide delen; en de eerste voelt het lekkerste aan als je 't mij vraagtVerwijderd schreef op 19 June 2002 @ 20:05:
virtua tennis 2 op de dc vind ik het beste
deel heb ik niet
Dit topic is gesloten.
![]()