Toon posts:

MS-6330 en Geforce3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sindskort een leadtek Geforce3 ti200 128mb videokaart gekocht maar nu werkt deze niet op mijn mobo. Als ik een spel speel blijft hij na 1 minuut al hangen en dat bij de simpelste spellen.
Wat moet ik doen om dit te verhelpen ik heb mijn bios al geflasht maar het werkt nog steeds niet , wie kan mij helpen.
Alvast bedankt.
Greetz.

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Heb je de goede via drivers al geinstaleerd? En zo ja , heb je wel je AGP op 2x ingesteld? Op 4x geeft ie namelijk problemen met via.

Raku

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de goede via drivers geinstalleert alleen de agp op 2x zetten moet ik nog proberen.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Welke drivers heb je geprobeerd? Alle gangbare Dets. en de originele drivers? Wat doet Dxdiag bij de 3Dtest, hoe ver komt 3DMark enz.?

Verwijderd

Topicstarter
Bij 3dmark krijg ik een score van 4596 en dxdiag doet het gewoon.

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
wat was je voorgaande kaart ? Als het een Radeon of een niet Nvidea kaart was moet je die resterende drivers verwijderen.

dikzak

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Op woensdag 19 juni 2002 19:47 schreef De_kerstman het volgende:
Bij 3dmark krijg ik een score van 4596 en dxdiag doet het gewoon.
Vreemd dat 3Dmark niet crasht....zoek idd is naar overgebleven rommel van je oude VGA kaart zoals werd gezegd, ehm anders als niets baat gewoon een fresh install, wat zowiezo aan te raden is bij een verse videokaart.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vorige kaart was een TNT2 van Nvidea.
Ik heb al mijn HD 2x geformateerd met die kaart erin dus alle drivers zijn weg gegooid.

• AC77
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2024
ik heb een zelfde soort probleem
ik heb een msi k7t pro 2(6330) en heb er vorige week een duron 1200 (eerst zat er een 800in) in gestopt en na het bios flashen om de duron te laten herekennen als duron 1200z ijn de problmen begonnen.
ik heb nu bios versie 3.4 en sinds dien crasht mijn pc als ik iets opstart dat een 3d api gebruitkt of het nu halflife is of unreal2003, gta3 of winamp 3d plugin. in het begin reboote mijn pc als ik iets met 3d opstarten ik heb toen de bios setting naar failsafe gezet toen deed ie het maar nu werkt dat ook niet meer 3d aplicaties zoals warcraft3 starten op en na 5 tot 10 min gaat het beld op zwart en doet de pc niks meer hij blijft wel aan. wat kan dit zijn?????
ik heb 2x maxtor20gb,cd en cd-rw, 512mb(133) geheugen, sblive, gforce2mx(asus)en een350watt voeding.
ik draai win2k en ik heb alle nieuwste drivers servicepacks en patches. ik heb een nieuwe koeler op mijn duron gezet een glacier-tech voor een athlonXP 1700+
heb alle bios-en geprobeerd van 2.6(mijn oude) tot de laatste 3.4
ik heb mijn cd spelers ontkoppelt om te kijken of het de a voeding was die niet genoeg power leverde maar daarna gebeurde het ook. ik kan mij bijna niks meer bedenken???
pleaze help

AMD FX 6300, gforce GTX 1050ti, 12gb +1500gb hd;

Verwijderd

Welke VIDEO kaart drivers gebruik je ??

Met welke spellen loopt ie vast? openGL , Direct3D of allebei??

Probeer anders is OpenGlmark ipv 3Dmark , of download wat techdemos van Nvidia.com om te kijke of die wel correct werken.

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt nu allemaal weer het zat em in de bios dat van AGP 4x dat heb ik op disabled gezet.
Allemaal bedankt voor jullie hulp.
Greetz.
Pagina: 1