[WinXP] Zeer vaag probleem... !

Pagina: 1
Acties:

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-03 11:37
hey,

zojuist na het opnieuw opstarten van mijn pc is mijn gehele account veranderd. het is van mijn volledig gefinetunede acount naar eens standaard teletubbie acount veranderd en al mijn mappen enzo zijn veranderd. mijn standaard gebruikers map is van c:\documents and settings\*gebruikersnaam* naar c:\documents and setting\TEMP.AMD.001 (AMD is computernaam) veranderd. dus als ik inlog zit ik eigenlijk in een vreemde account. maar wel met mijn wachtwoord en dergelijke bij het inlogscherm is er ook geen andere gebruiker bij gekomen maar bij configuratie scherm -> gebruikers wel daar sta ik 2x in een van die accounts kan ik alleen starten als ik in veilig modus zit (staat er bij..).

nu is het vreemde dat ik dit het afgelopen week al eerder heb gehad bij mijn broers account. hij had toen helemaal geen skins of achtergrond en ook geen msn en dergelijke, dat kon ik herstellen m.b.v systeemherstel maar nu heb ik dat weer gedaan en het heeft geen effect. nou is mijn vraag wat moet ik doen ? dit is erg frusterend aangezien ik net op het punt stond gta3 te gaan doen.. :(

Verwijderd

kan het niet zijn dat je een of andere software draait dat je windows instellingen verragt (volgens MS) en dat hij dan vanzelf ff back to basic gaat?
of perongeluk iets teveel lopen prutsen met bestandjes ? dan wil hij zelf nog wel eens wat terug zetten....
of kwam het na zomaar een rebootje?

• The System
Op woensdag 19 juni 2002 18:29 schreef street011 het volgende:
kan het niet zijn dat je een of andere software draait dat je windows instellingen verragt (volgens MS) en dat hij dan vanzelf ff back to basic gaat?
of perongeluk iets teveel lopen prutsen met bestandjes ? dan wil hij zelf nog wel eens wat terug zetten....
of kwam het na zomaar een rebootje?
ik had ervoor via 4-in-1 drivers geinstalleerd maar ik neem aan dat het niet daaraan kan liggen. en hij had het al eerder bij mijn broer gedaan, toen had hij er geen aanleiding voor...

ik zie zojuist dat er een TEMP, TEMP.AMD, TEMP.AMD.000 en nog eens een TEMP.AMD.001 map staat in mijn c:\ documents and settings map.. dus XP heeft zomaar even 4 gebruikersmappen aangemaakt...

• The System
ik kreeg zojuist tijdens het inloggen de volgende melding
Kan het lokale profiel niet vinden. U wordt aangemeld met een tijdelijk profiel. Wijzigingen die u in dit profiel aanbrengt gaan verloren wanneer u zich afmeldt.
vreemd... :?

// edit

na het opnieuw uitloggen en weer inloggen kreeg ik een 2e melding
Kan uw profiel niet laden. Mogelijk is het beschadigd. Neem contact op met de systeembeheerder.
weet iemand hoe ik dat kan repareren dan ? of is mijn profiel nu voorgoed kapot ?

• The System
zou het probleem te verhelpen zijn met de reparatieinstallatie op de cd?
of moet ik dan ook meteen alle drivers opnieuw installeren ?

Verwijderd

Je zou het profiel kunnen weggooien lijkt me. Krijg je weer een schone nieuwe.

rechtermuisknop deze computer - eigenschappen - gebruikersprofielen en dan profiel weggooien
Pagina: 1